بازدید سایت : ۶۹۱۴۹

نحوه دریافت وام یک میلیارد تومانی بانک آینده با سود ۶ درصدی

وام یک میلیارد تومانی بانک آینده در طرح کارا، به دارندگان حساب قرض الحسنه با نرخ سود ۶ درصد و به دارندگان حساب کوتاه مدت با نرخ ۱۵ درصد پرداخت می شود.

نحوه دریافت وام یک میلیارد تومانی بانک آینده با سود ۶ درصدی
تین نیوز

وام یک میلیارد تومانی بانک آینده در طرح کارا، به دارندگان حساب قرض الحسنه با نرخ سود ۶ درصد و به دارندگان حساب کوتاه مدت با نرخ ۱۵ درصد پرداخت می شود.

به گزارش تین نیوز، بانک آینده در طرح «کارا» به اشخاص حقیقی تا سقف یک میلیارد تومان وام با نرخ سود ۶ یا 15 درصد و مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه پرداخت می کند. نرخ سود این وام بر اساس نوع سپرده وام گیرنده تعیین می شود. طوری که این نرخ برای دارندگان حساب قرض الحسنه ۶ درصد و برای دارندگان حساب سرمایه گذاری کوتاه مدت ۱۵ درصد محاسبه می شود. شایان ذکر است سقف مبلغ این وام برای اشخاص حقوقی 10 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید:

شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی+ مبلغ اقساط

جزئیات وام یک میلیارد تومانی بانک آینده

اشخاصی که در بانک آینده دارای حساب سپرده قرض الحسنه یا کوتاه مدت هستند، پس از قرار دادن سپرده در حساب خود می توانند با ارائه ضامن رسمی و سند ملکی برای دریافت وام با پشتوانه میانگین حساب اقدام کنند؛ البته داشتن میانگین و گردش حساب حداقل سه ماهه از الزامات بانک آینده برای پرداخت تسهیلات خواهد بود.

ضریب تسهیلات در طرح کارا بانک آینده بین 50 تا 220 درصد میانگین حساب وام گیرنده است و این ضریب به مدت زمان خواب سپرده بستگی دارد؛ یعنی هر چه میزان سپرده گذاری متقاضی بیشتر باشد، می تواند مبلغ بیشتری وام بگیرد.

شرایط بازپرداخت تسهیلات کارا در بانک آینده

مبلغ هر قسط برای وام گیرندگان دارای حساب قرض الحسنه با احتساب سقف یک میلیارد تومانی وام، سود ۶ درصدی و مدت بازپرداخت 60 ماهه، 19 میلیون و 332 هزارتومان محاسبه می شود. اما برای دارندگان حساب کوتاه مدت با توجه به سود ۱۵ درصدی مبلغ هر قسط ماهانه 23 میلیون و 789 هزار تومان خواهد بود.

همچنین مجموع رقم وام و سود آن برای دارندگان حساب قرض الحسنه به یک میلیارد و 159 میلیون تومان می رسد و این رقم برای دارندگان حساب کوتاه مدت به یک میلیارد و 427 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.