بازدید سایت : ۱۱۰۴۰۹

◄ تعاونی‌ ها ۳۰۰ میلیون تومان وام می گیرند

​تعاونی های تولیدی و غیرتولیدی و اعضا و مشتریان تعاونی های مصرفی می توانند در طرح رونق تعاون وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون را دریافت کنند.

تعاونی‌ ها  ۳۰۰ میلیون تومان وام می گیرند
تین نیوز |

​تعاونی های تولیدی و غیرتولیدی و اعضا و مشتریان تعاونی های مصرفی می توانند در طرح رونق تعاون وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون را دریافت کنند.

به گزارش تین نیوز، بانک توسعه تعاون وام 300 میلیون تومانی رونق تعاون را به دارندگان گردش مالی مناسب و با نرخ سود متغیر به نسبت نوع تعاونی با مدت بازپرداخت 12 تا 48 ماهه ارائه می کند. متقاضی دریافت این وام، باید در حساب سپرده کوتاه مدت خود گردش مالی مناسب ایجاد کرده و مدارک مورد نیاز را مطابق با مقررات بانک توسعه تعاون ارائه دهد.

جزئیات وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

مشمولان دریافت وام رونق تعاون، تمامی شرکت های تعاونی تولیدی، غیرتولیدی، اعضا و مشتریان تعاونی های مصرفی هستند که می توانند در قالب این طرح، جهت تامین مالی نیازهای خود از تسهیلات بانک توسعه تعاون بهره مند شوند.

نرخ سود این وام برای تعاونی های تولیدی 15 تا 20 درصد، برای تعاونی های مصرفی 18 تا 20 درصد و برای اعضای تعاونی ها 22 درصد اعلام شده است که این نرخ ها به علاوه اصل مبلغ وام به ارزش 300 میلیون تومان باید حداکثر طی 48 قسط ماهانه پرداخت شوند.

مراحل دریافت تسهیلات رونق تعاون از بانک توسعه تعاون

متقاضی ابتدا باید یک حساب سپرده کوتاه مدت در بانک توسعه تعاون افتتاح کند و سپس گردش حساب مورد نظر را در راستای دریافت وام ایجاد کند و سپس برای درخواست تسهیلات و ثبت نام اقدام کند. پس از تایید درخواست توسط بانک متقاضی باید با تشکیل پرونده و ارائه ضمانت های مورد قبول بانک وام 300 میلیون تومانی را دریافت کند.

مبلغ اقساط طرح رونق تعاون چقدر است؟

چنانچه مبلغ وام 300 میلیون تومان و بازپرداخت اقساط 48 ماه محاسبه شود، باتوجه به درصد های متغیر سود لحاظ شده برای متقاضیان، تعاونی های تولیدی باید در هر قسط مبلغ 9 میلیون و 129 هزارتومان، تعاونی های مصرفی نیز 9 میلیون و 129 هزارتومان و اعضای تعاونی ها باید 9 میلیون و 450 هزارتومان به بانک توسعه تعاون پرداخت کنند. شایان ذکر است که در این محاسبه سقف نرخ سود برای مشمولان در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.