بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

بیشترین وام قرض الحسنه بدون سود را کدام بانک پرداخت می کند؟

بانک های دولتی و خصوصی ایران در قالب انواع طرح ها به مشتریان وام های باسود و بدون سود می پردازند.

بیشترین وام قرض الحسنه بدون سود را کدام بانک پرداخت می کند؟
تین نیوز |

بانک های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت از جمله بانک های پرداخت کننده تسهیلات بدون سود هستند. بانک مهر در قالب طرحی به نام «پیشبرد مهر» بیشترین میزان تسهیلات قرض الحسنه را به مشتریان حقیقی و حقوقی پرداخت می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، اشخاص حقیقی مایل به دریافت وام 400 میلیونی پیشبرد مهر باید سپرده قرض الحسنه پس انداز داشته باشند و برای یک تا سه ماه در این بانک معدل حساب ایجاد کنند. این متقاضیان باید دارای رتبه اعتباری آ یا بی یا سی باشند. گذشته از رتبه اعتباری، متقاضی باید برای ضمانت یک فقره چک صیادی به بانک ارائه بدهد. بانک بعد از ارائه چک، استعلام شخص صادرکننده را انجام خواهد داد، بنابراین باید چک حتما متعلق به متقاضی باشد. بانک در زمان درخواست متقاضی، از بانک مرکزی درباره نبود چک برگشتی یا بدهی معوق استعلام لازم را انجام می دهد تا از نبود بدهی اطمینان کسب کند.

این وام بدون سود است و مدت زمان بازپرداخت آن شش ماه اعلام شده است. با توجه به مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 66 میلیون و 666 هزار و 667 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که این تسهیلات به مشتریان حقوقی نیز پرداخت می شود. سقف این وام برای مشتریان حقوقی 900 میلیون تومان اعلام شده است. وام گیرندگان حقوقی برای دریافت این وام باید فاکتورهای عدم زیان ده بودن آخرین صورت مالی، اظهارنامه مالیاتی و آخرین تراز آزمایشی خود را به بانک ارائه بدهند. ضمنا حداقل سرمایه ثبتی شرکت متقاضی این وام باید 500 میلیون تومان باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.