بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

◄ پیام دبیر کل آیمو در پی سانحه نفتکش ایر انی

دبیر کل آیمو (سازمان بین‌المللی دریانوردی) در پی سانحه نفتکش ایر انی و مفقود شدن خدمه آن پیام داد و برای ارایه کمک های فنی اعلام آمادگی کرد.

پیام دبیر کل آیمو در پی سانحه نفتکش ایر انی
تین نیوز
دبیر کل آیمو (سازمان بین‌المللی دریانوردی) در پی سانحه نفتکش ایرانی و مفقود شدن خدمه آن پیام داد و برای ارائه کمک‌های فنی اعلام آمادگی کرد.
 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، ماندانا منصوریان، نماینده سازمان بنادر و دریانوردی در آیمو گفت: دبیر کل آیمو؛ کی تک لیم در پی سانحه تانکر sanchi و مفقود شدن خدمه آن متن پیامی بشرح زیر ارسال کرد:
 
«فکر و دعای ما همراه دریانوردانی است که در پی سانحه تانکر سانچی و تصادم آن در آبهای چین همچنان مفقود هستند.مراتب همدردی عمیق خود را به خانواده و دوستداران آنها ابراز می‌کنیم.
 
همچنین لازم میدانم از همه کسانی که در عملیات جستجو و نجات در سطح بین المللی شرکت داشته اند و تلاشهایشان برای اطفا حریق و پاکسازی آلودگی شرکت داشته اند تشکر کنیم.
 
ما لحظه به لحظه این سانحه را دنبال و رصد می کنیم.آیمو آمادگی دارد تا  هرگونه کمک  فنی نیاز باشد را در اختیار بگذارد. در بلند مدت انتظار می رود بررسی کاملی از سانحه بعمل آید و نتایج آن و یافته های مربوط به آن به اطلاع آیمو برسد تا ما بتوانیم هر چه در اختیار داریم بکار بگیریم و وقوع سوانح مجدد را به حداقل برسانیم.»
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.