بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

بهره‌ برداری از ۲۸ کیلومتر از محور سلطانیه قیدار کبودرآهنگ

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در دولت سیزدهم ۱۶ کیلومتر از قطعه دوم محور و ۱۲ کیلومتر از قطعه چهارم محور سلطانیه قیدار کبودرآهنگ به بهره برداری رسید.

بهره‌ برداری از ۲۸ کیلومتر از محور سلطانیه قیدار  کبودرآهنگ
تین نیوز

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در دولت سیزدهم ۱۶ کیلومتر از قطعه دوم محور و ۱۲ کیلومتر از قطعه چهارم محور سلطانیه قیدار کبودرآهنگ به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیداحمد خلیلی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ کیلومتر از راه های استان زنجان نیاز به ارتقا به راه اصلی و بزرگراهی دارند، اظهار کرد: ۱۸۵ کیلومتر آن پیمان سپاری شده و در دست اجراست.

وی گفت: وزارت راه و شهرسازی علاوه بر مأموریت های خود در حوزه مسکن و شهرسازی به دنبال توسعه زیرساخت های حمل و نقل و بالا بردن ایمنی و کیفیت ترابری کشور است.

 سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان درباره عملکرد و دستاوردهای این اداره کل در حوزه راه سازی در دولت سیزدهم، بیان کرد: توسعه راه ها و توجه به حوزه راه سازی یکی از اولویت های دولت سیزدهم بود و از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۳۵ کیلومتر پروژه راه سازی در سطح استان زنجان با اعتباری به ارزش روز بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان احداث و به بهره برداری رسید.

خلیلی به پروژه هایی که در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است، اشاره و اظهار کرد: ۱۶ کیلومتر از قطعه دوم محور و ۱۲ کیلومتر از قطعه چهارم محور سلطانیه قیدار کبودرآهنگ، همچنین حدود شش کیلومتر از محور زنجان بیجار و ۱.۵ کیلومتر هم از محور ملاسرا شفت به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: هفت پروژه مهم راه در بخش راه و شهرسازی استان در محورهای اصلی در حال انجام است که از محل اعتبارات ملی تزریق شده است که عبارتند از پروژه محور زنجان بیجار، پروژه محور زنجان دندی، پروژه سلطانیه قیدار کبودرآهنگ، پروژه محور ابهر قیدار، پروژه کلور درام، پروژه محور زنجان گیلوان منجیل، پروژه ترانزیت زنجان ابهر تاکستان و نیز محور شفت به ملاسرا که در دست اجرا است. محورهای زنجان بیجار و زنجان دندی جزو پروژه های تفویضی به این اداره کل نبوده و مستقیم توسط شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل ونقل کشور پیگیری می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.