بازدید سایت : ۳۷۰۰۴

به سازی و تعمیر پل ۵ دهانه در سطح محور زنجان رود زنجان

با قراردادی افزون بر ۳۷۰ میلیون تومان، بهسازی یک دستگاه پل ۵ دهانه واقع در محور اسفناج بخش زنجانرود عملیاتی شد.

به سازی و تعمیر پل ۵ دهانه در سطح محور زنجان رود زنجان
تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود گفت: با قراردادی افزون بر ۳۷۰ میلیون تومان، بهسازی یک دستگاه پل ۵ دهانه واقع در محور اسفناج بخش زنجانرود عملیاتی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، میثم زارعی اظهار کرد: در راستای ارتقا سطح ایمنی و نگهداری از پل ها و ابنیه فنی، طرح به سازی و تعمیر یک دستگاه پل ۵ دهانه در سطح محور زنجانرود عملیاتی شد.

وی افزود: اجرای این طرح شامل بهسازی و تعمیر پل اسفناج با ۵ دهانه ۱۰ متری و ارتفاعی افزون بر ۳ متر در کیلومتر محور ۳۲ آزادراه زنجان تبریز با هزینه اجرایی ۳۷۰ میلیون تومان صورت گرفت.

زارعی با بیان اینکه بازه زمانی تکمیل و آماده بهره برداری کردن این طرح  ۷۰ روزه خواهد بود، اضافه گرد با توجه به مشکلات فنی به وجود آمده در دال بتی یک دستگاه پل(بیه) ۵ دهانه اسفناج، اقدامات لازم جهت مرمت و بهسازی این پل انجام شد و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

وی در ادامه به بخشی از تمهیدات فنی اندیشیده شده جهت ارتقا ایمنی و بهسازی این پل پرداخت و تشریح کرد: جهت افزایش سطح ایمنی این پل، کنده کاری بتن کاور دال بتنی، برس کاری و زنگ زدایی آرماتورها، مرمت شناژ، دال و پیشانی با استفاده از مصالحی همچون ترکیب ملات ترمیمی، ماسه، سیمان و چسب بتنی اجرا شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود، خاطرنشان کرد: تعمیر و بهسازی پل ۳ دهانه ینگجه با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و اجرای رادیه و برید یک دهانه از پل ۱۴ دهانه قزل اوزون با اعتبار ۲ میلیارد تومان نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.