بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

ارائه رایگان خدمات ناوگان اتوبوسرانی در روزهای هشتم و یازدهم محرم

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی روزهای هشتم و یازدهم محرم رایگان است.

ارائه رایگان خدمات ناوگان اتوبوسرانی در روزهای هشتم و یازدهم محرم
تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی روزهای هشتم و یازدهم محرم رایگان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سعید نجفی اظهار کرد: شهر زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی مشهور است که در این راستا از آغاز ماه محرم برنامه های متعددی توسط هیأت های مذهبی در حال اجراست.

نجفی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان علاوه بر تأمین امنیت هیأت های مذهبی اقدامات لازم ار برای ارائه خدمات به مراسمات مذهبی نیز ارائه می دهد، بیان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته و آنچه که مصوب شوراست؛ طی روزهای هشتم و یازدهم استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی رایگان خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس جابه جایی مسافران با اتوبوس های ملکی و بخش خصوصی به صورت رایگان در روزهای هشتم و یازدهم محرم همزمان با برگزاری دسته های عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر زنجان نیز با همکاری هم تلاش دارند تا خدمت رسانی و پشتیبانی لازم را به زائران به عزاداران حسینی انجام دهند، اضافه کرد: اطلاع رسانی رایگان بودن ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق فضاسازی شهری انجام شده است.

نجفی با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته اقدامات مناسبی در راستای افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است، اضافه کرد: با اضافه شدن اتوبوس ، مینی بوس و ون ها تلاش داریم تا ضمن خدمات رسانی بهتر آن را به استاندارد برسانیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه ۴۳ دستگاه اتوبوس، ۳۶ دستگاه مینی بوس و ۲۵ دستگاه ون خریداری شده است، افزود: نیاز شهر زنجان وجود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس و حمل و نقل عمومی است.

نجفی به لزوم هوشمندسازی حمل و نقل ناوگان شهری اشاره کرد و گفت: این موضوع مهم در کمیسیون مربوطه تصویب شده و مورد موافقت اعضا قرار گرفته است.

وی افزود: با هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و مینی بوس مدت زمان انتظار مسافر در ایستگاه ها به مراتب کاهش می یابد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان با بیان اینکه هوشمندسازی کیف پول نیز فعال خواهد شد، اضافه کرد: این کار در آینده انجام خواهد شد تا پرداخت هزینه حمل و نقل به صورت الکترونیکی انجام شود.

نجفی با تاکید بر اینکه هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل شهر ضروری است، گفت: در گذشته مسائل و مشکلاتی موجب شد اجرای این طرح با معضلاتی، مواجه شود و به صورت نیمه تمام باقی بماند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.