بازدید سایت : ۳۶۷۶۸

پرواز هوایی زائران اربعین از فرودگاه زنجان لغو شد

پیش از این قرار بود پرواز هوایی زائران اربعین حسینی به مقصد نجف اشرف در روزهای ۲۹ مرداد و سوم شهریوره از زنجان انجام شود که بنابه برخی دلایل لغو شد.

پرواز هوایی زائران اربعین از فرودگاه زنجان لغو شد
تین نیوز

مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: پیش از این قرار بود پرواز هوایی زائران اربعین حسینی به مقصد نجف اشرف در روزهای ۲۹ مرداد و سوم شهریوره از زنجان انجام شود که بنابه برخی دلایل لغو شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدجواد یگانه افزود: طبق برنامه قبلی قرار بود اعزام زائران اربعین حسینی از طریق شرکت هواپیمایی ایران ایر و فرودگاه زنجان انجام شود که این پروازها به دلایلی لغو شد.

یگانه اضافه کرد: در صورت نتیجه دادن پیگیری ها و رایزنی ها برای برقراری پرواز هوایی به هم استانی ها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی یادآور شد: آمادگی لازم برای برقراری هر نوع پرواز از فرودگاه زنجان وجود دارد و با توجه به پیش بینی سفر هوایی، اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد گرفت.

وی یادآور شد: هزینه بلیت رفت و برگشت برای هر نفر ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده و اعزام نفرات نیز محدود است.

این مسوول خاطر نشان کرد: فرودگاه زنجان به لحاظ زیرساختی، مشکلی در برقراری هر نوع پرواز ندارد و پرواز از زنجان به مقاصد مختلف در طول هفته و شبانه روز امکانپذیر است.

سال گذشته هشت پرواز هوایی ویژه اربعین در زنجان برقرار شد.

فرودگاه زنجان در سال ۷۹ در زمینی به وسعت ۴۰۰ هکتار ایجاد شد اما برقراری پروازها در آن طی بیش از ۲۰ سال گذشته با فراز و نشیب های متعددی همراه بود.

طی این مدت تنها به صورت مقطعی برخی پروازها به مشهد مقدس، عتبات عالیات، سفرهای حج تمتع و عمره از فرودگاه زنجان انجام می شد و در بسیاری از ایام سال پروازهای آن تعطیل بود تا اینکه در سال گذشته فعالیت آن از سر گرفته شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.