بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ تصمیماتی جدید برای تسریع در پروژه راه‌آهن قزوین-رشت

خیراله خادمی از راه‌‌آهن قزوین- رشت بازدید کرد و به‌منظور تسهیل و تسریع درروند اجرایی پروژه تصمیمات و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت.

تصمیماتی جدید برای تسریع در پروژه راه‌آهن قزوین-رشت
تین نیوز

 معاون وزیر راه و شهرسازی، از عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن قزوین- رشت بازدید کرد و تصمیمات و برنامه‌ریزی‌هایی برای تسهیل و سرعت بخشیدن به باقیمانده کار صورت گرفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت‌وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، خیراله خادمی از راه‌‌آهن قزوین- رشت بازدید کرد و به‌منظور تسهیل و تسریع درروند اجرایی پروژه تصمیمات و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت ساخت‌وتوسعه، از اتمام زیرسازی این خط‌‌ریلی خبر و ادامه داد: با اتمام زیرسازی خط دوار ایستگاه‌رشت به‌عنوان آخرین بخش از این عملیات، زیرسازی کل خط‌ریلی قزوین- رشت تکمیل شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیشرفت فیزیکی روسازی این پروژه را ۷۵‌درصد اعلام و خاطرنشان کرد:‌163 کیلومتر از مسیر ریل‌گذاری شده و دو کیلومتر آن باقیمانده است. بالاست‌ریزی لایه اول با پیشرفت فیزیکی 98‌درصدی در حال انجام و عملیات بالاست ریزی لایه دوم، رلواژ اول و رلواژ دوم نیز در حال اجرا است.

وی در ادامه توضیح داد: بخش‌های مختلف ازجمله نصب‌خط، اجرای اسلب بتنی، جوشکاری، بالاست ‌ریزی نیز در حال انجام است.

خادمی در این بازدید از ایستگاه شهر رشت نیز بازدید و اعلام کرد: پیشرفت‌فیزیکی فازیک این ایستگاه ۹۰‌درصد و بخش مسافری ایستگاه  بیش از 90 درصد است که در شهریورماه آماده خواهد شد.

 معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص سایر ایستگاه‌های این محور تاکید کرد: کل ایستگاه‌های کوهین، رستم‌آباد، لوشان و امام‌زاده‌هاشم نیز تا پایان شهریورماه به اتمام خواهند رسید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    پروژه های راه اهن در موعد مقرر به بهره برداری نمیرسند طوری وانمود میشد که راه اهن میانه بستان اباد در سفر رئیس جمهور به تبریز افتتاح میشود ولی نشد