الزامات منطقه یک آزادراه تهران-شمال در ایام پیک سفر
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل تصریح کرد: تردد در ایام پیک سفر از منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال برای جلوگیری از پسزدگی ترافیک در نقطه اتصال به جاده چالوس و بزرگراه شهید همت (تهران) نیازمند اعمال محدودیتها و ممنوعیتهای ترافیکی خاص است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل تصریح کرد: تردد در ایام پیک سفر از منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال برای جلوگیری از پسزدگی ترافیک در نقطه اتصال به جاده چالوس و بزرگراه شهید همت (تهران) نیازمند اعمال محدودیتها و ممنوعیتهای ترافیکی خاص است.
به گزارش تیننیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خیرالله خادمی با اشاره به زمان بهرهبرداری آزمایشی منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق توافق صورت گرفته میان وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد مستضعفان مقرر شد، تاریخ دقیق بهرهبرداری از منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال در شورایعالی ترابری و کمیسیون ایمنی راهها با حضور دستگاههای ذیربط در این آزادراه مشخص شود.
وی افزود: در نظر داریم قبل از اینکه منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال به صورت رسمی به بهرهبرداری برسد، چند روزی به طور آزمایشی مورد بهرهبرداری قرار گیرد تا موارد جزئی نیز شناسایی و رفع شود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه با بیان اینکه «ظرفیت و ترافیک عبوری منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال در شرایط عادی با هیچ مشکلی مواجه نخواهد بود» تاکید کرد: تردد در منطقه ۱ برای ایام پیک سفر نیازمند اعمال محدودیتها و ممنوعیتهای ترافیکی خاص برای جلوگیری از پسزدگی ترافیک در نقطه اتصال به جاده چالوس و بزرگراه شهید همت (تهران) است.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: پرداخت عوارض منطقه یک آزادراه تهران-شمال به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به توقف پشت گیتهای عوارضی انجام میشود.
خادمی با اشاره به مبلغ عوارضی منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال نیز گفت: نرخ پیشنهادی برای عوارضی این منطقه از آزادراه تاکنون به تصویب نرسیده و دولت در حال انجام بررسیهای لازم برای تصویب نرخی پایینتر از نرخ پیشنهادی ارائه شده است.