بازدید سایت : ۶۱۱۷۶

زیرسازی قطار سریع السیر قم ـ اصفهان توسط پیمانکار ایرانی

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور از مکاتبه دولت با چینی ها برای فعال سازی ۱۲.۱میلیارد یوان فاینانس قطار سریع السیر تهران - قم - اصفهان خبر داد.

تین نیوز |

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور از مکاتبه دولت با چینی ها برای فعال سازی ۱۲.۱میلیارد یوان فاینانس قطار سریع السیر تهران - قم - اصفهان خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، خیرالله خادمی درباره جدیدترین وضعیت قطار سریع السیر تهران- قم - اصفهان با بیان اینکه مسئولیت پروژه مذکور به عهده چینی هاست، گفت: توسط پیمانکار ایرانی کارهای مربوط به زیرسازی و بسترسازی قطار سریع السیر تهران- قم -اصفهان محدوده قم ـ اصفهان در 4 قطعه در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه تاکنون 3.2 میلیارد یوان در این پروژه هزینه شده است، افزود: تاکنون مجوز چینی ها برای تأمین 15.3 میلیارد یوان فاینانس اخذ شده است.

خادمی بیان کرد: مکاتبات دولت برای فعال سازی مابقی فاینانس (12.1 میلیارد یوان) با کشور چین انجام شده است.

طول قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان حدود 409 کیلومتر است، ابتدا قرار بود سرعت این قطار 300 کیلومتر در ساعت باشد که به دلایلی این سرعت به 250 کیلومتر کاهش یافت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهریار

    متأسفم که سرعت قطار به ۲۵۰ کاهش پیدا کرده. مسئولین به‌جای اینکه به‌فکر افزایش سرعت تا ۳۲۰ باشند آنرا کاهش دادند.