◄ راهاندازی دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از راهاندازی دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از راهاندازی دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان خبر داد.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، علیرضا قنادان گفت: رسیدگی به امور اداری تاکسیرانی(صدور مرخصی،کارنامه و...) از حدود 10 سال پیش به شرکتهای تاکسیرانی تنفیذ شده بود و این شرکتها نیز در ازای فعالیتهای اداری هزینه دریافت میکردند.
وی ادامه داد: رانندگان مجبور بودند که تنها با یک شرکت و در یک منطقه خاص کار کنند که به این موضوع انتقاداتی وارد بود.
قنادان بابیان اینکه دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان، نقطه تماس سازمان با رانندگان است، گفت: تاکسیرانان از این به بعد میتوانند برای انجام امور اداری خود در هر منطقه از تهران به این دفاتر مراجعه کنند و برای انجام امور اداری خود کاملاً مختار هستند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنانش به خدمات رسانی تاکسیرانی به زائران مرقد امام اشاره کرد و گفت: 120 تاکسی به زائران مراسم ارتحال امام خدمات رسانی میکنند همچنین از ساعت 13 روز دوشنبه (14خرداد) تا پایان مراسم، سرویسدهی با بهکارگیری 100 دستگاه تاکسی ون برای جابجایی مسافران در مسیرهای تعیینشده انجام میشود.
قنادان با بیان اینکه تاکسیهای ون مذکور در چهار مسیر و بهصورت رفتوبرگشت به زائران مراسم ارتحال امام خدمترسانی میکنند، گفت: محور نخست در اصلی بهشتزهرا از تقاطع معراج به بلوار حضرت فاطمه الزهرا تا میدان شهدای گمنام و محور دوم از بزرگراه شهید هاشمی حدفاصل پل شهید صنیع خانی تا فلکه ساعت خواهد بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: مسیر شماره سه بزرگراه شمال بهشتزهرا حدفاصل سهراه باقرآباد تا فلکه ساعت و محور شماره چهار از سر بلوار سعادت تا مرقد امام است.
وی خاطرنشان کرد: 20 دستگاه تاکسیسواری نیز برای خدماترسانی در ستاد گمشدگان مراسم ارتحال در نظر گرفتهشده است.
به گزارش ایرنا، مراسم سالگرد ارتحال امام عصر 14 خردادماه، سه ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء در صحن مطهر امام راحل آغاز خواهد شد.