◄ کندی حرکت اتوبوسها در ساعات پیک ترافیک
در جلسات مختلف با پلیس بارها عنوان کردهایم که ورود خودروها به خطوط ویژه مشکلزا شده است، علاوه بر اینکه گلایه خود را مکتوب اعلام کردهایم؛ اما باید بگویم که نماینده پلیس راهور در مرکز کنترل ترافیک حضور دارد و بهصورت آنلاین تصویری متوجه میشود که ورود خودروهای شخصی سبب چه مشکلاتی در سیستم اتوبوسرانی میشود.
مدیرعامل اتوبوسرانی تهران، درباره حرکت خودروها در خط ویژه گفت: خط ویژهبر اساس شاخصهای ترافیکی و برای کم کردن ترافیک مسافرانی که مایل هستند از وسایل حملونقل عمومی بهخصوص اتوبوس استفاده کنند، در سطح شهر تهران ایجادشده است.
به گزارش تیننیوز و به نقل از اتوبوسرانی تهران، پیمان سنندجی بابیان اینکه اگر قرار باشد خودرو یا موتورسیکلتی وارد خط ویژه شود، دیگر چه تفاوتی میان خطوط عادی و خط ویژه وجود دارد، اظهار کرد: متأسفانه ورود موتورسیکلتها و خودروهای شخصی به خط ویژه بهشدت بر روی کاهش سرعت اتوبوسها تاثیر میگذارد و این مسئله باعث افزایش زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه شده و درنتیجه شاهد ترافیک مسافران در داخل ایستگاهها هستیم.
ایشان بابیان اینکه خطوطی همچون ابتدای میرداماد تا سر نیایش، از ابتدای صدر تا سیدخندان و همچنین خط ویژه اتوبان امام علی مکان موردعلاقه خودروها و موتورسیکلتها برای ورود به خط ویژه است، گفت: متأسفانه حجم زیادی از پیامهای شکایات رانندگان اتوبوس مربوط به وارد شدن خودروهای شخصی به داخل خط ویژه است.
وی در پایان افزود: در جلسات مختلف با پلیس بارها عنوان کردهایم که ورود خودروها به خطوط ویژه مشکلزا شده است، علاوه بر اینکه گلایه خود را مکتوب اعلام کردهایم؛ اما باید بگویم که نماینده پلیس راهور در مرکز کنترل ترافیک حضور دارد و بهصورت آنلاین تصویری متوجه میشود که ورود خودروهای شخصی سبب چه مشکلاتی در سیستم اتوبوسرانی میشود.