بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

۴۰ درصد از ناوگان تاکسی‌رانی ارومیه فرسوده است

۴۰ درصد از ناوگان تاکسی‌رانی ارومیه فرسوده است.

 ۴۰ درصد از ناوگان تاکسی‌رانی ارومیه فرسوده است
تین نیوز

 رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: با توجه به عمر بالای تاکسی‌ها در ارومیه ۴۰ درصد ناوگان تاکسی‌رانی این شهر فرسوده شده و نیاز فوری به بازسازی دارد.

به گزارش تینی نیوز به نقل از تسنیم، مهدی مژدهی فر با اشاره به فرسوده بودن ناوگان تاکسی‌رانی این شهر اظهار داشت: از سال‌های اخیر که ثبت نام تاکسی‌های فرسوده متوقف شد و نوسازی تاکسی صورت نگرفت و خودروسازها به سبب افزایش قیمت این روند تا به امروز اجرایی نشده است.

وی افزود: تا زمانی که روند ثبت نام خودروهای فرسوده متوقف شود، ماشین‌هایی که به جای این خودروها در نظر گرفته شده بودند برلیانس و آریو بودند که رانندگان تاکسی‌ها برای تحویل گرفتن این دو خودرو چندان رغبتی نداشتند و دیگر ثبت نامی تا این لحظه صورت نگرفته است.

مژدهی فر گفت: ثبت نام نکردن خودروهای فرسوده یک مسئله کشوری است و این مشکل در تمامی کلان شهرها وجود دارد و باید منتظر تصمیم‌گیری مسئولان بالا رتبه در این مسئله ماند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: طبق قیمت‌هایی که خودروسازان اعلام کرده‌اند رانندگان تاکسی رغبتی برای جایگزین کردن خودروهای فرسوده خود ندارند چراکه نمی‌توانند هزینه این خودرو جدید را بپردازند.

وی تصریح کرد: دولت باید راه کاری پیدا کند تا این افزایش قیمت‌ها بر رانندگان تاکسی فشار نیاورد چراکه درآمد بسیاری از آن‌ها از همین تاکسی است و باید بتوانند هم هزینه خودرو و زندگی را از این راه تأمین کنند و با مشکلات زیادی مواجه نشوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.