بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ احداث ایستگاه آتش‌ نشانی در راستای مسئولیت اجتماعی

هلدینگ لجستیک دکا در راستای مسئولیت اجتماعی خود و در ادامه ایجاد زیرساخت های همه جانبه و تکمیل زنجیره ارزش، یک ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی را در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان، تأسیس و تجهیز کرد.

احداث ایستگاه آتش‌ نشانی در راستای مسئولیت اجتماعی
تین نیوز

هلدینگ لجستیک دکا در راستای مسئولیت اجتماعی خود و در ادامه ایجاد زیرساخت های همه جانبه و تکمیل زنجیره ارزش، یک ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی را در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان، تأسیس و تجهیز کرد.  

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هلدینگ دکا ؛ مدیرعامل هلدینگ دکا در این باره گفت: این ایستگاه آتش نشانی درحال حاضر با 15 نفر نیروی عملیاتی و 3 نفر آتش نشان خبره به عنوان مسئول شیفت در 3 شیفت شبانه روزی مشغول به فعالیت است که 15 نفر نیروی عملیاتی از میان 150 نفر متقاضی، گزینش شده اند.

هومن پشنگیان، ارایه خدمات مطلوب تر و مناسب تر در کمترین زمان ممکن را هدف اصلی احداث این مرکز دانست و اضافه کرد: تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای این مرکز با هماهنگی نهادهای ذی صلاح و ذی ربط، خریداری و این ایستگاه به انواع ماشین های سنگین، نیمه سنگین، خودروی پیشرو، امکانات و تجهیزات اطفای حریق، امداد و نجات، ست های هیدرولیک، جک های بادی، کپسول های آب و فوم، سیستم های تنفسی و ... تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه بودجه ای بالغ بر 300 میلیارد ریال به منظور ساخت و تجهیز این ایستگاه اختصاص یافته است، گفت: این مرکز در زمینی به مساحت 1150 مترمربع شامل آشیانه خودرو، استراحتگاه، اتاق شیفت، محوطه ورزش و ... احداث و تمامی بودجه آن از سوی هلدینگ دکا به عنوان فعال بخش خصوصی، تأمین شده است.

پشنگیان با اشاره به اینکه تمامی استانداردها، ضوابط و مقررات طراحی و ساخت ایستگاه های آتش نشانی در احداث این مرکز رعایت شده است، تأکید کرد: از جمله دیگر فعالیت های هلدینگ دکا در راستای مسئولیت اجتماعی، می توان به خدمات رسانی به بیماران و خانواده های درگیر سرطان از طریق همکاری با مرکز کنترل سرطان ایرانیان(مکسا)، افتتاح نخستین مجتمع رفاه سفیران شبکه لجستیک در کشور با خدمات همه جانبه و کاملاً رایگان به رانندگان و خانواده های آنان و انجام سلسله اقدامات محیط زیستی، اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.