بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز

مجری خدمات فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: خدمات فرودگاهی در حال حاضر روزانه به سه هزار و ۲۰۰ مسافر ارائه می‌ شود.

ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
تین نیوز |

مجری خدمات فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: خدمات فرودگاهی در حال حاضر روزانه به سه هزار و ۲۰۰ مسافر ارائه می‌ شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حامد احتسابی رئیس هئیت مدیره و مجری خدمات فرودگاهی در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه در قالب افزایش ارائه خدمات فرودگاهی قراردادهای جدیدی را با شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی منعقد کرده ایم گفت:  سالانه ۱۵ میلیون مسافر از فرودگاه امام خمینی اعزام می شوند که در قالب تفاهم نامه بین شرکت ناو آویژه پارس و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی بخشی از این مسافران از جایگاه CIP استفاده می کنند.

وی ادامه داد: همچنین در قالب قرارداد با شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی در دو فروگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد و فرودگاه مهرآباد خدمات CIP  به مسافران ارائه می شود.

احتسابی اظهار کرد: همزمان با راه اندازی فاز دوم شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی و افزایش تعداد مسافران به ۵۰ میلیون نفر در سال و افزایش ورود گردشگران در حوزه سلامت ، سیاسی و اقتصادی  روند ارائه خدمات به مسافران افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات ویزا به مسافران و خدمات ارزی و ترانسفر رایگان از درب فرودگاه  امام خمینی تا مقصد از جمله خدمات فرودگاهی است که در پروازهای بین المللی راه اندازی شده است.

او تاکید کرد: میانگین بین ۳تا ۴هزار مسافر در بخش پروازهای بین المللی از خدمات CIP فرودگاه استفاده کرده که در نوروز تعداد پیک مسافران به ۳هزار و۲۰۰ نفر رسید.

احتسابی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مبلغ ورودی خدمات فرودگاهی  گفت:  مبلغ ورودی برای هر نفر ۳میلیون و۲۰۰ هزار تومان است که طبق بررسی های صورت گرفته خدمات فرودگاهی که به مسافران ارائه می شود برابر و حتی بیشتر از  خدمات CIP کشورهای خارجی است چراکه هزینه ارائه خدمات تشریفات در کشورهای خارجی برای هر  مسافر بین ۵۰ تا ۷۰ دلار است.

وی در پاسخ به سوال دیگر  درخصوص قراردادهای جدید با شرکت فرودگاه ها برای ارائه خدمات فرودگاهی و تشریفات گفت: در تلاش هستیم که خدمات فرودگاهی و CIP را به صورت  شرکت های زنجیره ای در فرودگاه های بین المللی و حتی هتل های کیش راه اندازی کنیم.

در ادامه این برنامه علی باقری مدیرعامل مجری خدمات فرودگاهی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انعقاد قرارداد با آژانس مسافرتی  و سکوهای اینترنتی برای ارائه خدمات تشریفات گفت: در حال حاضر برای ارائه خدمات تشریفات فرودگاهی با ۲۰ آژانس قرارداد منعقد کرده ایم و در تلاش هستیم به صورت مستقل فعالیت کنیم.

وی افزود: برای ارائه خدمات فرودگاهی ۱۸ خودرو اضافه شده و  خدمات رایگان ترانسفر به مسافران ارائه می شود.

او تاکید کرد:  میانگین مسافرانی که از خدمات فرودگاهی استفاده می کنند بین سه هزار تا سه هزار و۲۰۰ مسافر است و با توجه به افزایش تعداد مسافران همزمان با راه اندازی فاز دوم فرودگاه امام خمینی  فضای بوردینگ از ۲۰۰ متر به ۴۰۰ متر اضافه شده و تعداد پارکینگ های روباز ما هم به بیش از ۲۰۰ خودرو رسیده است .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.