بازدید سایت : ۴۴۸۳۱

◄ دست درازی به سفره رانندگان تاکسی فرودگاه امام خمینی/ رانندگان شاکی شدند

دفتر نظارت بر تاکسیرانی شهر فرودگاهی امام خمینی به تازگی شرایط ثبت سفرهای شخصی که همان مسافران اختصاصی رانندگان هستند را به گونه ای رقم زده که امان انجام این کار برای رانندگان تاکسی غیر ممکن شده است.

دست درازی به سفره رانندگان تاکسی فرودگاه امام خمینی/ رانندگان شاکی شدند
تین نیوز

دفتر نظارت بر تاکسیرانی شهر فرودگاهی امام خمینی به تازگی شرایط ثبت سفرهای شخصی که همان مسافران اختصاصی رانندگان هستند را به گونه ای رقم زده که امان انجام این کار برای رانندگان تاکسی غیر ممکن شده است.

به گزارش تین نیوز، تعدادی از رانندگان تاکسی فرودگاه امام خمینی در تماس با خبرنگار ما از ابلاغیه جدید دفتر نظارت بر تاکسیرانی شهر فرودگاهی امام خمینی انتقاد کردند که امکان فعالیت را از آنان سلب کرده است.

بر اساس این ابلاغیه، از روز چهارشنبه 3 مرداد در صورتی ثبت سفر های شخصی برای رانندگان تاکسی فرودگاه امام خمینی مجاز به ثبت شده است که تعداد سفر های نوبتی آنان به حداقل ۲۵ سفر در ۳۰ روز گذشته رسیده باشد و در غیر این صورت انجام سفر شخصی  برای آنان امکان پذیر نخواهد بود.

تعدادی از رانندگان تاکسی فرودگاه امام خمینی در این مورد در گفت و گو با خبرنگار تین نیوز توضیح دادند که سفرهای شخصی به سفرهایی گفته می شود که طی آنان رانندگان تاکسی فرودگاه، مسافران اختصاصی خود را جابجا می کنند.این مسافران آشنایان راننده هستند و زمان حرکت و جابجایی از فرودگاه امام را شخصا با راننده هماهنگ می کنند.

 البته رانندگان تاکسی برای رفتن به قسمت مجاز برای سوار کردن این مسافران، کمیسیون لازم شرکت های حمل و نقل مستقر در فرودگاه را می پردازند و تنها در صورت کمیسیون این شرکت ها مجاز به عبور از راه بند هستند به همین دلیل برای رانندگان این پرسش مطرح شده است که دلیل محدودیت اعمال شده برای ثبت سفرهای شخصی از جانب دفتر نظارت بر تاکسیرانی شهر فرودگاهی امام خمینی چیست؟

به گفته آنان، سفرهای شخصی حاصل چندین و چند سال فعالیت متعهدانه رانندگان تاکسی فرودگاه امام خمینی است توانسته اند مسافرانی اختصاصی برای خود پیدا کنند.این مسافران به نحوه رانندگی، امانت داری، نوع خدمات و تعهدات، وقت شناسی، اخلاق و ... رانندگان مذکور اعتماد کرده و تمایل دارند سفرهایشان را با رانندگان مورد اعتماد خود انجام دهند اما با محدودیت اعمال شده توسط دفتر نظارت بر تاکسیرانی شهر فرودگاهی، رانندگان امکان ارایه خدمات به مسافران شخصی خود را از دست خواهند داد.

آنان در پاسخ به این پرسش که چرا امکان ارایه خدمات به مسافران شخصی با ابلاغیه جدید از بین می رود تاکید کردند که نوبت گرفتن برای سفرهای نوبتی که دفتر نظارت بر تاکسیرانی شهر فرودگاهی تعداد آن را 25 نوبت ذکر کرده، کار آسانی نیست. فرودگاه امام خمینی به گونه ای مسافر ندارد که راننده بتواند هر دو ساعت یک بار مسافر جابجا کند. رانندگان تاکسی برای هر نوبت بین6  تا 12 ساعت معطل می شوند. در چنین شرایطی چگونه می توانند هم 25 نوبت بگیرند و هم مسافران شخصی و اختصاصی خود را جابجا کنند؟

رانندگان تاکسی فرودگاه امام خمینی خاطرنشان کردند که برای رسیدن به جایگاهی که اکنون  به دست آورده اند،  سرمایه، عمر و وقت خود را هزینه کرده اند و نمی توان با ابلاغیه های غیر کارشناسی  از سوی افراد فاقد دانش مدیریتی و تخصص همه آنها را به باد داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.