بازدید سایت : ۴۵۱۳۴
به گزارش تین‌نیوز:

اجرای طرح برند سازی و شبکه سیر شرکت های حمل و نقل مسافربری جاده ای

آیین نامه اجرایی این طرح به ادارات کل راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور همچنین تشکلهای صنفی بخش حمل‌ونقل مسافر ابلاغ گردیده است .

اجرای طرح برند سازی و شبکه سیر شرکت های حمل و نقل مسافربری جاده ای
تین نیوز |

آیین نامه اجرایی این طرح به ادارات کل راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور همچنین تشکلهای صنفی بخش حمل‌ونقل مسافر ابلاغ گردیده است .

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایران‌وی، با همکاری تشکلهای صنفی حمل و نقل مسافری جاده ای و شرکت های مسافربری و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های سراسر کشور از ابتدای خرداد ماه سال جاری با هدف اجرای حقوق شهروندی آغاز شد .

اسماعیل غلامی  معاون حمل و نقل این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت : اجرای طرح مذکور ، در راستای تحقق یکی از مهم ترین اهداف سازمان در ارتقای سطح خدمات در بخش حمل و نقل مسافری ، از طریق اصلاح ساختار فعالیت شرکت ها  می باشد ، که از سال گذشته ضوابط تاسیس شرکت های مسافربری جاده ای در این سازمان مورد بازنگری قرار گرفت و با اصلاح ضوابط ، زمینه برای شکل گیری شبکه های مسافربری و برندهای معتبر بیش از پیش به منظور ایجاد رضایت مندی حداکثری هموطنان و مسافران ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای فراهم گردید .

وی با بیان این که شرکت های مسافربری در قالب شکل جدیدی از فعالیت تحت عنوان نمایندگی می توانند به راحتی شبکه فعالیت خود را در نقاط مختلف کشور توسعه دهند ،‌ افزود : با شکل گیری شبکه های مسافربری ، شرکت های عضو  هر شبکه در سراسر کشور با نام  و تابلو واحد فعالیت می کنند و تعداد محدودتری از شرکت ها در ساختارهای توانمندتر و انسجام یافته تر ایجاد می شود و هم وطنان با اطمینان و شناخت بیشتری که از آن نام دارند ، شرکت مورد نظر خود را انتخاب می کنند .

غلامی با اشاره به این که بر اساس ضوابط جدید ، امکان نظارت بر فعالیت شرکت ها ، از سوی سازمان ها و دستگاه های نظارتی بیشتر و موثرتر انجام می شود ، تصریح کرد : با توجه به اینکه مهم ترین سرمایه شبکه های مسافربری ، اعتبار و نام آن ها در میان مشتریان می باشد ، از این رو آن ها تلاش مضاعف به عمل می آورند تا از طریق ارایه خدمات مطلوب ، اعتبار خود را در نزد مشتریان حفظ نموده و بابرندسازی سطح خدمات قابل ارایه به مسافران به تدریج ارتقاء یابد .

وی تصریح کرد : یکی از دیگر از پیامدهای مهم این طرح ، افزایش ایمنی سفرهای  جاده ای است ، به گونه ای که هر برند حداکثر تلاش خود را به کار می گیرد تا ایمنی بیشتری را برای مسافران در طول سفر فراهم کند تا نام و اعتبار شبکه خود را حفظ کند . افزایش بهره وری در حمل و نقل ، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت حمل و نقل جاده ای مسافری ، از دیگر مزایای اجرای این طرح است ، که در نتیجه جذب سرمایه سرمایه گذاران و بازگشت سرمایه در مجموعه شبکه شرکت های مسافربری بزرگ مقیاس صورت می گیرد.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای با تاکید بر این که اجرای طرح شبکه سیر و طرح رتبه بندی برندها مکمل هم می باشند ، افزود : پس از شکل گیری برندها ، طرح  طبقه بندی و سطح بندی خدمات در بخش حمل و نقل مسافربری جاده ای اجرا می گردد تا کاربران بتوانند با آگاهی از میزان اعتبار و درجه و رتبه هر برند ، از سطح کیفی و خدمات شرکت ها ، شناخت پیدا کنند که در نتیجه موجب توسعه و ارتقای وضعیت موجود حمل و نقل مسافری و ارایه خدمات  مطلوب تر به مسافران و هم وطنان عزیز خواهد شد .

گفتنی است آیین نامه اجرایی این طرح به ادارات کل راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور همچنین تشکلهای صنفی بخش حمل‌ونقل مسافر ابلاغ گردیده است .

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    با سلام آیا نمایندگی شرکتهای شبکه سیر در سطح کشور باید باهم قرارداد همکاری انعقاد کنند یا نیازی نیست لطفا جواب بدهید