بازدید سایت : ۱۳۰۶۹۵

اتوبوس های قزوین در ۴ روز نخست مهر رایگان شد

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین از رایگان شدن اتوبوس های درون شهری در چهار روز نخست ماه مهر همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

اتوبوس های قزوین در ۴ روز نخست مهر رایگان شد
تین نیوز |

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین از رایگان شدن اتوبوس های درون شهری در چهار روز نخست ماه مهر همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، قاسم اللهیاری از رایگان شدن اتوبوس های درون شهری در چهار روز نخست مهر به خاطر بازگشایی مدارس خبر داد و اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس خدمات اتوبوس های درون شهری از تاریخ اول تا چهارم مهرماه در شهر قزوین رایگان شد.

اللهیاری افزود: در مصوبات این هفته شورای شهر قزوین لوایح شهرداری پیرامون واگذاری و فروش دو قطعه زمین جهت تأمین اعتبار پروژه های عمرانی سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری و تأمین نیروهای فصلی مورد نیاز سازمان مدیریت پسماند شهرداری پس از بررسی مورد تأیید قرار گرفتند.

وی از تصویب لایحه مربوط به تعیین تکلیف اتوبوس های تبدیلی و توافق با بهره برداران این اتوبوس ها خبر داد و خاطرنشان کرد: این لایحه به همراه ده لایحه توافق با بهره برداران به طور مجزا مورد بررسی و تصویب قرار گرفتند.

اللهیاری ادامه داد: لایحه مربوط به سازمان زیباسازی شامل عقد قرارداد چاپ بنر با موضوع بهبود فضای شهری در مناسبت های ملی و مذهبی به متراژ ۲۳ هزار متر و به مدت یک سال و همچنین لایحه واگذاری خدمات اداری به بخش خصوصی و انجام سرویس های دربستی و پشتیبانی سازمان اتوبوسرانی پس از بررسی تصویب شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.