بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال اجرایی شد:

◄ طرح بهسازی محور باغیک دستجرد بخش سلفچگان

سرپرست اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از اجرایی شدن طرح بهسازی محور باغیک- دستجرد( محدوده روستاهای ورزنه- سناوند) بخش سلفچگان، به طول 1.5 کیلومتر خبر داد

طرح بهسازی محور باغیک  دستجرد بخش سلفچگان
تین نیوز

سرپرست اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از اجرایی شدن طرح بهسازی محور باغیک - دستجرد ( محدوده روستاهای ورزنه - سناوند) بخش سلفچگان، به طول 1.5 کیلومتر خبر داد

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، محمد معارف وند، سرپرست اداره نگهداری راههای این اداره کل از اجرایی شدن طرح بهسازی محور باغیک - دستجرد بخش سلفچگان خبر داد.

وی در تکمیل خبر فوق افزود: محور باغیک - دستجرد بخش سلفچگان از کریدورهای ارتباطی دو استان قم و مرکزی می باشد.

معارف وند در اهمیت محور باغیک - دستجرد گفت: به دلیل موقعیت شهر دستجرد و نواحی تابعه آن که از ییلاقات استان بوده و ماهیت سیاحتی – گردشگری دارند، راههای آن از حجم ترافیک چشمگیری بویژه در ایام پایانی هفته و تعطیلات سالانه برخوردارست.

سرپرست اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم در ادامه به مختصات طرح بهسازی محور باغیک - دستجرد، پرداخت و عنوان کرد : طول اجرایی این طرح که در محدوده روستاهای ورزنه - سناوند عملیاتی شده است افزون بر 1.5 کیلومتر می باشد.

محمد معارف وند دربخش دیگری از این خبر به مشخصات فنی- اجرایی این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اضمحلال لایه رویی کار نسبت به تراش آسفالت در مرحله نخست و در ادامه به اجرای تک کوت امولسیونی اقدام گردید.

وی افزود: اجرای ماسه - آسفالت میان لایه، اجرای توپکا به قطر 3 سانتی متر و ... از دیگر اقدامات فنی طرح بهسازی محور باغیک - دستجرد می باشد.

معارف وند میزان اعتبار تخصیصی این طرح را بالغ بر 20 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تمامی هزینه اجرایی این پروژه از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین شده است.

وی در خصوص بازه زمانی تکمیل پروژه نیز تصریح کرد: با توجه به فعالیت مستمر عوامل اجرایی این طرح عمران جاده ای، ان شا... تاپایان اردیبهشت ماه سال جاری شاهد تکمیل و بهره برداری از این طرح خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.