بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

۲۵ ایستگاه اتوبوس در پردیسان مناسب سازی می شود

اجرای طرح مناسب سازی ۲۵ ایستگاه اتوبوس در سال جاری در پردیسان قم

۲۵ ایستگاه اتوبوس در پردیسان مناسب سازی می شود
تین نیوز

مدیر منطقه ۸ شهرداری قم از اجرای طرح مناسب سازی ۲۵ ایستگاه اتوبوس در سال جاری در پردیسان قم خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، علیرضا مظفری در قم با اشاره به اهمیت ویژه حمل و نقل عمومی در توسعه شهر و کاهش بار ترافیکی معابر و آلاینده ها در سطح شهر اظهار کرد: سرمایه گذاری در زمینه حمل و نقل عمومی هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

مظفری افزود: اگر کیفیت خدمات دهی در این حوزه افزایش پیدا کند، شهروندان برای استفاده هرچه بیشتر از آن ترغیب خواهند شد که در نهایت به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه ۸ در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات دهی در این حوزه، خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال جاری مناسب سازی ایستگاه های اتوبوس در سطح منطقه اجرا شده که شامل احداث ایستگاه های سبز، تابلوگذاری، نصب نیمکت و رنگ آمیزی است و اجرای این موارد کماکان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مظفری با بیان اینکه ۹۲ ایستگاه اتوبوس در سطح منطقه وجود دارد، گفت: مناسب سازی در تمام این ایستگاه ها انجام شده که شامل تابلوگذاری و تعبیه نیمکت نشیمن برای مسافران است.

وی ادامه داد: ۱۵ ایستگاه سبز احداث شده است که این ایستگاه ها با استفاده از سازه های متناسب با اقلیم و فضای سبز، شرایط رفاهی بهتری را برای شهروندان ایجاد می کند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری قم با اشاره به تأثیر ایستگاه های سبز در بهبود سیما و منظر شهری گفت: تعداد این ایستگاه ها تا چند ماه آینده به ۲۵ ایستگاه خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.