بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

ساخت ۸ تقاطع همسطح در شهر قم

هشت تقاطع همسطح با استفاده از رنگ های دوجزئی و علائم مورد نیاز در شهر قم احداث شد.

ساخت ۸ تقاطع همسطح در شهر قم
تین نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: هشت تقاطع همسطح با استفاده از رنگ های دوجزئی و علائم مورد نیاز در شهر قم احداث شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، علیرضا خلیلی اظهار کرد: در زمینه احداث و تجهیز تقاطع های جدید در تقاطع بلوار بنی فضل و بلوار توحید، تقاطع بلوار شاهد و شهید سامانلو، تقاطع شهید دل آذر و بلوار قدس (زاویه)، تقاطع جعفر طیار و شهیدان فاطمی، تقاطع معلم و جعفر طیار، تقاطع بلوار دانشگاه و بلوار سلمان، تقاطع جعفر طیار و بیگدلی و تقاطع خیابان شاهد و بنی فضل اقداماتی انجام شده است.

وی افزود: بلوار جعفر طیار با توجه به اولویت ها و حساسیت ها نیازمند اجرای توان سازمان و استفاده هم زمان از امکانات پیمانکاری بود تا با کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن کار به پایان برسد و پروژه برای بهره برداری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: در پروژه فاز پنجم عمار یاسر احداث سه تقاطع در معابر معلم، شهید بیگدلی، شهیدان فاطمی و اجرای خط کشی دوجزئی در تمام بخش ها، نصب تابلوهای هدایت مسیر و نصب تجهیزات و علائم ترافیکی و انتظامی مورد نظر بوده است.

خلیلی ادامه داد: بیش از ۴۰۰ متر تابلوی راهنمای مسیر در سال گذشته اجرا شده است که این طرح شامل نصب تابلوی راهنمای مسیر واقع در کمربندی امام علی (ع) قبل از تقاطع مقداد مقابل شهرداری منطقه یک، نصب تابلوی راهنمای مسیر صلیبی در بلوار جمهوری ابتدای پل نهم دی و نصب تابلوی دروازه ای هدایت مسیر در خیابان اراک مقابل موتوری منطقه ۷ است.

وی با بیان اینکه در طرح هوشمندسازی پارکینگ های عمومی دستگاه پرداخت الکترونیکی دیواری با هدف کاهش صف خروجی نصب شده است، گفت: حذف متصدی های آسانسور و کاهش هزینه های نگهداری آسانسورها، نصب دستگاه تحویل الکترونیکی کارت ورود به پارکینگ و ثبت پلاک خودرو در ورودی بدون حضور متصدی از دیگر اقدامات است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: کانکس های جدید با اندازه های متناسب با هر پارکینگ، ضمن بهبود سیما و منظر پارکینگ، اطلاعات لازم در خصوص پارکینگ را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد.

خلیلی گفت: کانکس ها با سیما و منظر متناسب با فضا، امکان دید در تمام اضلاع را دارد و مجهز به تابلوی لایت باکس از جمله نام پارکینگ و نرخ نامه مصوب است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.