بازدید سایت : ۱۷۹۲۷۴

نرخ سرویس مدارس قم ۳۵ درصد افزایش یافت

میزان تورم استان در سال جاری حدود ۴۷ درصد است که نرخ سرویس مدارس قم ۱۲ درصد کمتر از میزان تورم قم، به میزان ۳۵ درصد افزایش یافت.

نرخ سرویس مدارس قم ۳۵ درصد افزایش یافت
تین نیوز |

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نرخ گذاری سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید، گفت: میزان تورم استان در سال جاری حدود ۴۷ درصد است که نرخ سرویس مدارس قم ۱۲ درصد کمتر از میزان تورم قم، به میزان ۳۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید محمدحسین دهناد در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در ساختمان شهید زین الدین، با اشاره به لایحه افزایش نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی پیش رو، افزود: بر همین اساس هزینه سرویس مدارس و هزینه های بالاسری شهر قم به میزان ۳۵ درصد افزایش می یابد تا ضمن توجه به مساله تورم، برای رانندگان نیز دارای جذابیت باشد.

دهناد ادامه داد: تاکنون افزون بر ۲۴ هزار دانش آموز قمی برای حدود هزار مدرسه برای استفاده از سرویس مدارس ثبت نام کرده اند.

وی گفت: سال گذشته ۱۲ هزار دانش آموز قمی از خدمات سرویس مدارس برای حدود ۱۰۰ مدرسه بهره مند شده بودند.

وی اظهار کرد: طبق پیمایش انجام شده، فاصله بیشتر مدارس تا منزل دانش آموزان کمتر از پنج کیلومتر است.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه، با اشاره به افزایش بهای سرویس مدارس، گفت: باید از خانواده چند فرزندی، تیزهوشان و نخبگان و دانش آموزان تحت پوشش نهادهای حمایتی، حمایت صورت بگیرد.

حجت الاسلام مرتضی استقامت خاطرنشان کرد: در شیوه کنونی نرخ گذاری سرویس مدارس هیچ توجه و نقشی نسبت به قانون جوانی جمعیت صورت نمی گیرد.

همچنین در بخشی از این جلسه از «امیرمهدی سعیدی نوا» فرنگی کار قمی عضو تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور که مردادماه امسال در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان در کشور اردن صاحب نشان طلا شده بود با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.