بازدید سایت : ۴۶۱۰۶

بلوار جعفر طیار قم به ریل راه آهن می رسد / آغاز عملیات عمرانی فاز جدیدی از پروژه

به موازات انجام تملکات، فعالیت های عمرانی زیرسازی و احداث بلوار نیز آغاز شده است.

بلوار جعفر طیار قم به ریل راه آهن می رسد / آغاز عملیات عمرانی فاز جدیدی از پروژه
تین نیوز |

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به مراحل پایانی تملکات ادامه فاز ۵ عمار یاسر حدفاصل خیابان شهید فاطمی تا ریل راه آهن و میدان سپاه گفت: به موازات انجام تملکات، فعالیت های عمرانی زیرسازی و احداث بلوار نیز آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، عباس حلوایی زاده در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه های کلان شهرداری قم با اشاره به مراحل پایانی تملکات ادامه فاز ۵ عمار یاسر حدفاصل خیابان شهید فاطمی تا ریل راه آهن و میدان سپاه، اظهار کرد: به موازات انجام تملکات، فعالیت های عمرانی زیرسازی و احداث بلوار نیز آغاز شده است.

حلوایی زاده بر لزوم پیش بینی لکه های پارکینگ در بدنه این طرح و خیابان شهید فاطمی تأکید کرد و افزود: با توجه به حجم ترددها، وجود اماکن تجاری و تفریحی، مراکز اداری خصوصی و…، نیاز به احداث پارکینگ در این محور احساس می شود.

وی اجرای پروژه بهسازی و جداره سازی محور پل علیخانی تا عمار یاسر را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مصالح، تجهیزات و امکانات اجرایی این پروژه تأمین شده است و اقدامات ترافیکی پروژه از ۱۶ مهرماه آغاز می شود.

حلوایی زاده با بیان اینکه بنرهای اطلاع رسانی پروژه در حال تحویل و نصب است، تاکید کرد: با توجه به آغاز پروژه در روزهای آینده، باید مکانی برای تجهیز کارگاه پیمانکار در نظر گرفته شود که منطقه در حال تهیه فضایی برای امور کارگاهی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.