بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

آغاز عملیات اجرایی روشنایی در کیلومتر ۲۲ تا ۲۴ محور قدیم ساوه تهران

عملیات اجرای روشنایی نقطه ای در کیلومتر ۲۲ تا ۲۴ محور قدیم ساوه تهران بعد از گردنه رنگرز شروع شده است.

آغاز عملیات اجرایی روشنایی در کیلومتر ۲۲ تا ۲۴ محور قدیم ساوه تهران
تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرندیه در استان مرکزی گفت: عملیات اجرای روشنایی نقطه ای در کیلومتر ۲۲ تا ۲۴ محور قدیم ساوه تهران بعد از گردنه رنگرز شروع شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا صادقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرندیه از افزایش ایمنی در شبکه راه های ارتباطی شهرستان زرندیه خبر داد و گفت: فاز دوم اجرای روشنایی طولی در محور قدیم ساوه تهران حدفاصل کیلومتر ۲۲ تا ۲۴ شروع شده است. 

صادقی اعتبار اجرای این طرح را حدود ۳۰ میلیارد ریال در قالب حفاری، نصب فونداسیون، نصب پایه ها، کابل کشی و نصب ترانس برق عنوان کرد. 

وی یادآور شد طبق برنامه ریزی به عمل آمده در نقاط مستعد حادثه در این محور در نظر داریم با احداث روشنایی احتمال وقوع تصادفات رانندگی را به حداقل برسانیم که در همین راستا طب سال های اخیر در مقاطعی منجمله محدوده تقاطع غیرهمسطح راه آهن پرندک، تقاطع اخترآباد و… این اقدام صورت گرفته است. 

صادقی ادامه داد: علاوه بر اجرای طرح احداث روشنایی در نقاط مستعد حادثه، فعالیت های دیگری از قبیل اجرای شیب شیروانی برای رفع نقاط پرتگاهی در محور ساوه - بوئین زهرا، نصب انواع تابلوهای ایمنی و علائم هشداردهنده در سطح محورهای حوزه استحفاظی، اجرای روکش آسفالت بلوار مأمونیه، شانه سازی، تعمیر و بروزرسانی سیستم های روشنایی و چراغ های چشمک زن و… در دست اقدام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.