پاسخگویی سامانه تلفنی ۱۴۱ به بالغ بر یک میلیون و ۶۰ هزار تماس
سامانه ۱۴۱ همزمان با اوج سفرهای تابستانی در شهریور ماه سالجاری، سامانههای تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای کشور به یک میلیون و ۶۰ هزار تماس از سوی هموطنان پاسخگو بودند.
سامانه ۱۴۱ همزمان با اوج سفرهای تابستانی در شهریور ماه سالجاری، سامانههای تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای کشور به یک میلیون و ۶۰ هزار تماس از سوی هموطنان پاسخگو بودند.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابطعمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای، علیاکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با بیان این خبر اظهار داشت: باتوجه به فراهم نمودن انواع سامانههای نرمافزاری اطلاعرسانی و پاسخگویی برای مسافران و کاربران جادهای توسط مرکز مدیریت راهها جهت دریافت آخرین وضعیت راهها در شهریور ماه سالجاری کل تماسهای سامانه تلفنی ۱۴۱ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۷ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: در بخش استفاده کاربران از سایت اینترنتی ۱۴۱ بیش از ۴ میلیون و ۴۴۷ بازدید ثبت شد. همچنین با امکان نصب نرمافزار ۱۴۱ بر روی تلفن همراه، بالغ بر یک میلیون و ۱۵۷ مراجعه در اپلیکیشن همراه ۱۴۱ صورت گرفته است.
آشوری همچنین اعلام کرد: سامانه پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ به طور شبانهروزی آماده پاسخگویی به کاربران میباشد که در شهریور ماه سالجاری بالغ بر ۱۹۶ هزار و ۸۶۲ پیامک به این سامانه ارسال شد و پاسخهای لازم از سوی کارشناسان این مرکز ارایه گردید.
وی استفاده از طرح جامع ۱۴۱ به ویژه اپلیکیشن ۱۴۱ قابل نصب به روی گوشی تلفن همراه از سوی هموطنان را در راستای حقوق شهروندی و دسترسی آزاد به اطلاعات اقدامی بسیار مهم خواند و گفت: بدون تردید سفرهای جادهای با بهرهمندی از طرح جامع ۱۴۱ ضمن ایجاد آرامش و آسایش برای مسافران و مردم عزیز و مدیریت بر سفرها در صرفهجویی در زمان سفر و کاهش سوانح نقش مهمی ایفاء خواهد کرد لذا به هموطنان توصیه میشود حتماً قبل از سفر از مزایای این طرح مطلع و استفاده نمایند.