بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

روش‌های منطقی‌تری برای اقتصادی کردن فرودگاه‌ها ترسیم کنیم

روش‌های منطقی‌تری برای اقتصادی کردن فرودگاه‌ها ترسیم کنیم

تین نیوز |  بهبود كیفی خدمات و ارائه سرویس‌های هواپیمایی و فرودگاهی مسیر را برای اجرای بهتر فعالیت‌های مربوط به اقتصادی كردن فرودگاه‌ها مهیا می‌سازد.

به گزارش روابط عمومی شركت فرودگاه های كشور، عبدالكریم رجبی عضو كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینكه اقتصادی كردن فرودگاه‌ها امری نیست كه بتوان در مدت زمان كوتاه بتوان به آن دست یافت گفت: برنامه‌ریزی و تدوین سیاست‌های درست و منطقی با هدف تكمیل زیرساخت‌های فرودگاهی، می‌تواند بالقوه‌ها را بالفعل كند و موجب تنوع‌سازی خدمات به مسافران هوایی و ایجاد امنیت بیشتر شود.

وی در ادامه با بیان اینكه بهبود كیفی خدمات و ارائه سرویس‌های هواپیمایی و فرودگاهی مسیر را برای اجرای بهتر فعالیت‌های مربوط به اقتصادی كردن فرودگاه‌ها مهیا می‌سازد، اظهار داشت: با وجود به اینكه در اكثر استان‌های كشور فرودگاه است، اما هنوز با كمبود پرواز در اكثر فرودگاه‌ها مواجه هستیم كه برای این منظور باید زیرساخت‌ها را آماده و تكمیل كرد تا ضمن متنوع‌سازی نرخ‌ها، خدمات هواپیمایی با كیفیت‌تری ارائه شود.
نماینده مردم گلستان، مینودشت و كلاله بیان كرد: متنوع‌سازی نرخ بلیط هواپیما افزایش تقاضا را به‌دنبال دارد چراكه با متنوع‌سازی، خدمات هم با كیفیت بهتری ارائه شده و افزایش تقاضا را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: اگر فرودگاهی ساخته شد باید از ظرفیت‌های موجود آن بتوانیم به خوبی استفاده كنیم و در جهت فراهم كردن امكانات و سیستم‌های ناوبری اقدامات اساسی‌تری را انجام دهیم.َ

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.