بازدید سایت : ۲۴۵۴۶

چهارمین هواپیمای زمین گیر شرکت هواپیمایی کاسپین باتکیه بر توان داخلی وارد ناوگان عملیاتی شد

شرکت هواپیمایی کاسپین با موفقیت چهارمین هواپیمای زمین گیر خود را پس از یک سال و نیم به چرخه عملیاتی بازگرداند.

چهارمین هواپیمای زمین گیر شرکت هواپیمایی کاسپین باتکیه بر توان داخلی وارد ناوگان عملیاتی شد
تین نیوز

شرکت هواپیمایی کاسپین با موفقیت چهارمین هواپیمای زمین گیر خود را پس از یک سال و نیم به چرخه عملیاتی بازگرداند. این هواپیما، یک فروند بوئینگ B۷۳۷ با شماره ثبت EP-KPC با ظرفیت ۱۰۴ نفر در دو کلاس اکونومی و بیزینس، برای اولین بار با رنگ آمیزی جدید به ناوگان این شرکت اضافه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هواپیمای مذکور که از نوع بوئینگ B۷۳۷-۵۰۰ است پس از ۱۸ ماه از ورود به کشور، با انجام تعمیرات اساسی، بهسازی تجهیزات داخلی، تأمین موتور، دریافت رنگ آمیزی جدید و انجام تست پروازی موفقیت آمیز و بدون مشکل باهمت متخصصان و مهندسان توانمند شرکت اکنون آماده پرواز بوده و به زودی در مسیرهای مختلف داخلی و بین المللی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. 

خلبان نورعلی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین، این اقدام را بخشی از برنامه های گسترده تر برای نوسازی و تقویت ناوگان شرکت اعلام کرده اند. به گفته خلبان نورعلی، با اضافه شدن این هواپیما ضمن افرایش ظرفیت حمل و نقل مسافر و بار، موجب افزایش کیفیت خدمات رسانی منجر خواهد شد.

وی افزود: «ما متعهد به ارائه خدمات بهتر و ایمن به مسافران خود هستیم و بازگشت این هواپیما به ناوگان، گامی مهم در این راستا است.» 

گفتنی است هواپیمای بوئینگ B۷۳۷-۵۰۰ به دلیل طراحی مناسب و موفقیت آمیز، یکی از گزینه های محبوب برای پروازهای کوتاه برد و میان برد محسوب می شود.

شایان ذکر است با افزایش تعداد هواپیماهای فعال، هواپیمایی کاسپین توانایی بیشتری برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون مسافران خواهد داشت و می تواند در کنار خدمت رسانی شایسته، نقش مؤثرتری در حمل و نقل هوایی کشور ایفا کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.