بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

پروژه راه آهن شهرکرد تعطیل نیست/پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در زیرسازی ها

پیشرفت فیزیکی در زیرسازی های این پروژه به ۷۰ درصد رسیده است.

پروژه راه آهن شهرکرد تعطیل نیست/پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در زیرسازی ها
تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری با بیان این که پروژه راه آهن مبارکه سفید دشت شهرکرد تعطیل نیست، گفت: پیشرفت فیزیکی در زیرسازی های این پروژه به ۷۰ درصد رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه پروژه راه آهن استان تعطیل نیست و فعالیت دارد، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی در زیرسازی ها یعنی عملیات خاک برداری، ساخت پل ها، زیرسازی و حفاری تونل ها ۷۰ درصد است و پیشرفت کل پروژه به اضافه ساخت ایستگاه ها ۵۰ درصد است.

باقری ادامه داد: در سفر دوم رئیس جمهور سه هزار میلیارد تومان برای تخصیص به پروژه راه آهن تصویب شد که از این مقدار هزار میلیارد تومان از وزارت راه و شهرسازی، هزار میلیارد تومان از فولاد مبارکه و هزار میلیارد دیگر از طرف سازمان برنامه بودجه به پروژه تزریق می شود.

وی با اشاره به سفر وزیر اقتصاد به چهارمحال وبختیاری، تصریح کرد: یکی از اهداف سفر وزیر اقتصاد به استان پیگیری در رابطه با تخصیص هزار میلیارد تومان فولاد مبارکه به پروژه راه آهن بود.

وی با بیان این که تاکنون تنها ۶۰۰ میلیارد تومان از سه هزار میلیارد تومان به پروژه تزریق شده است، اضافه کرد: در صورت تزریق سه هزار میلیارد به پروژه راه آهن شهرکرد، پروژه طی یک سال آینده شکل خواهد گرفت و سوت قطار در شهرکرد شنیده خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.