گزارش سومین جلسه ستاد مرکزی تسهیلات و ارتقای خدمات سفرهای نوروز 97
سومین جلسه ستاد مرکزی سفرهای نوروزی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران به منظور بررسی کیفیت خدمات فرودگاهها در میزبانی از مسافران نوروزی برگزار شد.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، در این جلسه که امروز، 14 اسفند 96، برگزار شد ادارات کل ستادی در مورد اقدامات و پیگیریهای انجام شده در مورد تسهیلات و ارتقای خدمات با ادارات مرتبط در فرودگاهها گزارشهایی را دادند.
در این جلسه مقرر شد:
موضوع نظارت بر درج قیمت کالا و خدمات و همچنین پایش و نظارت بر فعالیت شرکتهای هواپیمایی و شرکت خدمات هندلینگ توسط ادارات کل ستادی مربوطه به صورت مستمر از فرودگاهها پیگیری شود. به همین منظور لیست افراد ناظر بر قیمت کالا و خدمات در پرتال نوروزی فرودگاهها درج شود.
سایت ویژه نوروز 97 با ظاهری جدید توسط اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات طراحی و امروز برای بارگزاری اطلاعات در اختیار فرودگاهها قرار گیرد.
بازدید از فرودگاهها تعیین شده در بازه زمانی 20 تا 27 اسفند انجام شود و کیفیت خدمات فرودگاهی در روزهای نوروز از مسافران سنجیده شود.
سامانه پیامکی 10007069 که مربوط به پیشنهادات و انتقادات مسافران در مورد همه امکان فرودگاهی است به صورت مستمر در ستاد رصد شود.
گفتنی است، سومین ستاد مرکزی سفرهای نوروزی با حضور حسین اسفندیاری، قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاهها، میرسعید صفینیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد، فرشید گلیج، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، صمد آقاجانی، مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، یداله آقائی صائم، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی، حمید حاجیبیگی، مدیرکل آتشنشانی و هدایت زمینی هواپیما، بهمن باقری، مدیر پروژه نظارت برکیفیت خدمات فرودگاهی، رسول پوستفروشان، مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایهگذاری، عباس وفایی، سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانههای فرودگاهی، داوود اجتهادی سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و سیدمحمود رضوی، جواد نجمی و حشمت اله قربانی مشاوران قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاهها برگزار شد.