◄ ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شهری
معاونت مالی شهردای تهران یکی از پروژه های بزرگی که در این دوره از مدیریت شهری آغاز شد؛ شهربازی بزرگ تهران می باشد که ۱۰ سال پیش مسکوت مانده بود، اما به فضل الهی عملیات این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

معاونت مالی شهردای تهران یکی از پروژه های بزرگی که در این دوره از مدیریت شهری آغاز شد؛ شهربازی بزرگ تهران می باشد که ۱۰ سال پیش مسکوت مانده بود، اما به فضل الهی عملیات این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.
به گزارش تین نیوز، فروزنده معاون شهردار تهران با بیان این که در راستای مشارکت شهروندان و بر اساس نظرات مردم، بسیاری از پروژه ها تعریف شده است، اظهار کرد: تشکیل هیئت امناهای محلات یکی از مصوبات پرافتخار شورای شهر می باشد که بر اساس این امر مردم خودشان مسئول می شوند و در منطقه نظارت می کنند و مدیر محله کار را دنبال می کند.
معاون شهردار تهران با اشاره به تعریف پروژه های شهری در این دوره بیان کرد: یکی از پروژه های بزرگی که در این دوره از مدیریت شهری آغاز شد، شهربازی بزرگ تهران است که ۱۰ سال پیش مسکوت مانده بود؛ اما به فضل الهی عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز خواهد شد، همچنین میزان رشد آسفالت گذاری در این دوره از ۵۰۰ هزار تومان به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
فروزنده در ادامه با اشاره به اقدامات شاخص مدیریت شهری ششم افزود: افتتاح سه بزرگراه مهم در غرب پایتخت که در حقیقت مرکز تهران است تا انتهای یادگار که سفرهای درون شهری شهروندان را آسان تر خواهد نمود و همچنین مسئله توسعه ایستگاه مترو، توسعه زیرساخت، نوسازی اتوبوس برقی که نهضت برقی سازی در تهران آغاز شده است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهرداری جایی است که مستقیم با مردم ارتباط دارد و مردم نظارت می کنند و برهمین اساس به شهروندان خدمات ارائه می شود، ادامه داد: عبور از ۵۰ هزار هکتار کمربند سبز تهران که نزدیک ۷۰۰۰ هکتار فضای سبز ایجاد شده است، واقعا کار بزرگی است. براساس پروژه های تعریف شده دنبال منابع هستیم و در راستای این امر برنامه ریزی انجام می دهیم.
بنابر اعلام روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، فروزنده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم باید بدانند یک بخش از منابع ما همین عوارض است که از محل صدور پروانه ساختمان و نوسازی داده می شود و در راستای توسعه و تحول شهر هزینه می شود؛ اگر ما توانستیم برای اولین بار ۲۵۰۰ اتوبوس برقی وارد پایتخت نماییم و اگر توانستیم قرار داد ۲۰۰۰ اتوبوس تولید داخلی را منعقد کنیم، همگی از منابع مردم بوده است. در هیچ دوره مدیریت شهری شهر تهران ۵۰۰۰ اتوبوس جدید وارد شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی نشد که خوشبختانه در این دوره برای نخستین بار این امر اتفاق افتاد.