◄ توضیح «ایرانایرتور» درباره تاخیر 8 ساعته پرواز تهران-مشهد
شرکت هواپیمایی ایران ایرتور درباره پرواز تهران – مشهد در روز (25بهمنماه) که منجر به تأخیر 8 ساعته پروازی شده بود توضیحاتی ارائه کرد.
شرکت هواپیمایی ایران ایرتور درباره پرواز تهران – مشهد در روز (25بهمنماه) که منجر به تأخیر 8 ساعته پروازی شده بود توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار تین نیوز، در توضیحات این شرکت هواپیمایی عنوان شده است؛ پرواز شماره ۹۶۰ هواپیمایی ایران ایرتور در مسیر تهران - مشهد که مقرر بود ساعت ۰۷:۳۰ انجام پذیرد متعاقب تشخیص نقص فنی هواپیما، تأخیر پرواز مذکور از شب قبل به مسافران محترم از طریق ارسال پیامک اطلاع داده شده بود و پس از پذیرش مسافر و آماده شدن پرواز در ساعت ۱۱ صبح، متأسفانه دچار نقص فنی مجدد شد.
در ادامه آمده است، در راستای صیانت از ایمنی مسافران و رعایت استانداردهای ایمنی پرواز، ضمن عذرخواهی از مسافران محترم بابت تأخیر پیش آمده و رعایت کامل حقوق مسافر منطبق بر مقررات سازمان هواپیمایی کشوری، با اختصاص هواپیمای جایگزین کلیه مسافران در ساعت ۱۶ به مشهد مقدس اعزام شدند.
ضمن پوزش مجدد و تشکر از شکیبایی مسافران گرامی، به اطلاع میرساند از مسافران در طول مدت تأخیر پذیرایی به عمل آمده است .