◄ رضا اکبری رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شد + سوابق
دکتر فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی رضا اکبری را به عنوان سرپرست جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منصوب کرد.
دکتر فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی رضا اکبری را به عنوان سرپرست جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منصوب کرد.
رضا اکبری رئیس جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کیست+ بیوگرافی
دکتر رضا اکبری دارای مدرک دکترای مهندسی عمران با گرایش سازه از دانشگاه تهران است و فوق لیسانس خود را در این رشته نیز از دانشگاه شیراز کسب کرده است. وی از مدیران بدنه سازمان راهداری بوده و پیش از این معاون راهداری سازمان راهداری و حملونقل جادهای بوده و به عنوان عضو هیئت عامل این سازمان نیز منصوب شده است.
در حکم خانم دکتر صادق وزیر راه و شهرسازی خطاب به رضا اکبری آمده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال ضمن استفاده از ظرفیتهای همکاران آن مجموعه و تمامی امکانات در چارچوب سیاستهای کلی نظام سند چشم انداز و برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران نسبت به انجام تکالیف و وظایف محوله در راستای دستیابی به اهداف دولت وفاق ملی اهتمام ورزید.»
انتهای پیام
آقای اکبری اگر کمی متواضع شوند و از غرور فاصله بگیرند می توانند با جلب مشارکت افراد بیشتر در سازمان راهداری موفق باشند .
بد خلقی و تکبر چیز خوبی نیست
الفاتحه
یک فرد مغرور و خودخواه
ضمن عرض ادب خدمت آقای اکبری لطفا اگر واقعا میخواهید برای سازمان متبوعه خدمت کنید اول آن چهره چهره شما را بشاش کنید همه ما میدانم این پشت میز نشستن برای هیچ کس وفا نکرد با همه این اوصاف قدرت چیز خارق العاده هست و دوست داشتنی شما باید هوای نفس شما را کنترل کنید همه این کارمندان و بازنشستگان از شما انتظار دارند که قدم خیر بردارید نه اینکه فقط دور اطراف شما را ببینید . با سپاس
خانم صادق وزیر محترم باید بیشتر در انتخاب نفرات تحقیق میکرد چون سازمان بصورت ارثی شده یعنی بطور زنجیر بار بهم پیوسته هستند سالهاست آقای امانی رییس سازمان سالهاست آقای تیموری در هیات عامل هست از جمله همین آقای اکبری بهرحال خانم وزیر در حال حاضر نتوانستند تنوعی در سازمان مربوطه ایجاد کنند باید دی در آخر چه میشود
و صدالبته امیدواریم اولین تغییرات ایشان برکناری مدیران متکبر و بی تجربه اداره کل تهران باشد
بهترین اتفاق سالهای اخیر راهداری....
بلاخره حق به حقدار رسید
خانم صادق اگه واقعا دنبالت شایسته سالاری و تجربه کاری در سازمان هستید.معاونین اداره راهداری و حمل ونقل زاهدان را عوض کنید باز پست بالاتر ندید همون کارشناس از سرشون بخدا زیاده .اینا سازمان رو به قهقرا بردن
لطفا مشخص فرمایید که ایشان از طریق سهمیه وارد دانشگاه شده یا خیر؟
خانم وزیر فساد در سازمان راهداری بیداد می کند/b>
باسلام وضمن تبریک، دکترجان لطفا توجهی هم به شاغلین قراردادی وشرکتی داشته باشین محض رضای خدا کارکنانی که تبدیل وضعیت شدند وسهمیه داشتن کار نمیکنند کسانی که تبدیل وضعیت نشدند سنگینی وحجم کار دوششانه به اسم خداوند قسم این عدالت نیست. حضرت عالی زحمت بکشین این کارو درست کنین تادعای خیر پشت سر تون باشه. به امید موفقیت ان شاالله
اصلن لیاقت این سازمان رو نداره
بسیار بسیار لابی باز
صمن عرض سلام و ادب و احترام
در خصوص تفکیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لارستان از اداره کل راه وشهرسازی لارستان جناب آقای دکتر قدم های مثبت بردارند ضمن اینکه روسای سابق سازمان جرات و قدرت تفکیک این اداره کل را در خود نمیدیدند
سلام کمال تشکرازسرکارخانم صادق بایت بررسی وتلاش شبانه روری جهت مشکلات ٱن وزارتخانه
جادارد خدمت شما عرض نمایم که اداره راهداری کرمانشاه تخلفات زیادی دارد ونسبت به بین المال حیف ومیل زیاداست
طبق اخرین نامه ازسازمان راهداری که نبایدنیروی شرکتی استخدامی نمایند متاسفانه به دستو مدیرکل راهداری کرمانشاه 5نفرازاعضای خانوادهاش خودکه3نفرخانم وابستگان درجه یک مدیرکل است استخدامی نموده حدودیک ماه است ودرخواست قراردادی شدت برای ٱنها داده و ضمنا الان اداره راهداری کرمانشاه کل نیروهایی شرکتی 275 نفر ٱمارداردولی متاسفانه330 نفر حقوق میگیرن خواهشمند است بررسی بفرمایید
لطفا فکری به حال جادههای استان مازندران کنند که بسیار پرتردد بوده و شهرها به هم نزدیکند. روزی نیست که شاهد تصادفات مرگبار در جادههای اطراف ساری نباشیم
گل بود و به سبزه آراسته شد.
جناب دکتر اکبری استاد بتن دانشگاه بودند من با ایشان درس بتن پاس کردم فردی بسیار باسواد وتوانایی میباشند امیدوارم در دوره خدمتشان در راهداری نیز موفق باشند
متاسفانه با این انتصاب تفکر حمل و نقلی توسط وزیر محترم زیرسوال رفت . کالاهای راهداری صرفا کار پیمانکاری است و اغفاض از حوزه های حمل و نقلی خود باعث حذف ایران از حمل و نقل منطقه ای میشود .بنظر من بعنوان کارشناس ارشد حوزه حمل و نقل و مدیرعامل شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی بدترین انتصاب بوده است
ضمن تبریک به شما ،لطفا فکری به حال استان بدبخت ایلام بکنین و... راهداری ایلام رو که کلا از مدیرشون ... تا پایین بیسوادو رشوه بگیر هستن جمع آوری و در جایگاه واقعی خود قراربدهید البته به مقاله های مدیر کل نگاه نکنین چون دادن به یکی دو نفر از بچه های اداره که اسمشون رو داخل مقابلشون تایپ کنن
مدرک تحصیلی هرفرد بیانگر نگرش اون نسبت به زیر دستان است.آقای اکبری دکترای بتن دارن طبیعی است نسبت به زیر دستان خشک باشند. آقای دکتر بهتر است از نیروی جوان در پست های مدیریتی شهرستان هم بهره بگیرید.ریاستی که در دوره مدریتش در حدود هشت سال یک کیلومتر شانه سازی نکرده چرا باید در یک جای مهمتر رئیس بشود؟
حمل و نقل در بین راهداری کلا" مضمحل شده و داره از بین میره در حالی که با اندک تغییر و تقویت حمل و نقل می توان دورنمای بهتری برای کارکنان و سازمان متصور شد.
لطفا" توجه کنید به این امورات
با سلام
پست جدید را به ایشان تبریک عرض میکنم.
در جواب برخی افراد باید بگویم که ایشان اولا از هیچ گونه سهمیه ای استفاده ننموده و فقط از طریق هوش و ذکاوت و تلاش خودش بوده و بدون هیچگونه رانت و سفارش به این سمت رسیده است.
ایشان واقعاً فردی مومن و خدا ترس و جدی در کار خود می باشد.
انشاالله که در تمام مراحل زندگیشان موفق و پیروز باشند.
جناب آقای مهندس اکبری
با سلام
لطفا با کسانیکه در راه اجرای دادنامه ی هیات عمومی دیوان عدالت اداری سنگ اندازی میکنند برخورد کنید .
این افراد چهره سازمان را به عنوان یک تشکیلات قانون گریز خراب کرده اند .
مصوبه های ۲۰۵ و۲۲۳ شورای عالی هماهنگی ترابری کشور در ۴ سال گذشته توسط ۴ رای دیوان ابطال شده ، لکن این آقایان محترم هنوز به ادامه ی راه غیر قانونی خود ، اصرار دارند .
آخر ، در کجای شرح وظایف واختیارات آقایان آمده که یک کارمند دولت که از بیت المال ارتزاق میکند در نقش مامور وصول مطالبات شرکت های بیمه ظاهر شود .
بیمه تکمیلی درمان که طبق قانون امری ست اختیاری ، در شش سال ، اخیر توسط آقایان تبدیل شده به یک اجبار که عدم تمکین به پرداخت آن منجر به تعطیلی شرکت حمل ونقل میشود . وبرای بعضی تبدیل شده به چشمه ی جوشان ومسموم رانت ورانت خواری . لطفا با اجرای دادنامه ی دیوان . بر این تخلف وقانون شکنی نقطه ی پایان بگذارید .
در صورت ضرورت ، کلیه اسناد آن تقدیم خواهد شد .
انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل .
استان چهار محال و بختیاری - صابری
لطفا مدیران راهداری مازندران را تغییر بدهید
واقعا جای تاسف داده ،به قول خودشون ۳۰۰۰ دستگاه کامیون و کشنده وارد کردن در عمل ۱ دستگاه فرسوده اسقاط نشد فقط رانت بازیه طرف اف هاش ۴۶۰ داشته الان ۵۰۰ وارد کرده و..... و ماشین مدل پائین من داره تردد میکنه و داره جون من و امثال منو میگیره
اقای اکبر اگه متوانی برنانه ابعادو اوزان اجرا بشه .از شر استحلاک راحت بشیم