بازدید سایت : ۴۱۹۶۱

کسب رتبه نخست فرودگاه تبریز در کیفیت خدمات فرودگاهی

فرودگاه بین المللی تبریز رتبه نخست فرودگاه های کشور را در طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در بهمن ماه از آن خود کرد.

کسب رتبه نخست فرودگاه تبریز در کیفیت خدمات فرودگاهی
تین نیوز |

فرودگاه بین المللی تبریز رتبه نخست فرودگاه های کشور را در طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در بهمن ماه از آن خود کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ بر اساس گزارش دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه ها، فرودگاه بین المللی تبریز با شاخص کیفیت 77.4 در بهمن ماه رتبه نخست فرودگاه های کشور را در بخش کیفیت خدمات فرودگاهی از آن خود کرد. این در حالی است که رتبه این فرودگاه در دی ماه امسال 69.2 بوده است.

فرودگاه اصفهان با کسب رتبه 73.9 در بهمن ماه به رتبه دوم طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی رسید. این فرودگاه بین المللی در دی ماه نیز رتبه 74.5 را کسب کرده بود.

فرودگاه شیراز که همواره در ماه های اخیر جزو فرودگاه های برتر به شمار می رفته، با کسب رتبه 67.3 در بین فرودگاه های کشور به مقام سوم رسید؛ این فرودگاه در دی ماه امسال نیز رتبه 67.4 را کسب کرده بود.

شایان ذکر است؛ فرودگاه تبریز نیمه دوم سال جاری روند صعودی و پرشتابی داشته و خود را همواره در بین سه فرودگاه برتر کشور قرار داده است. این فرودگاه در بهمن ماه امسال با جهش 8.2 امتیازی عنوان فرودگاه برتر کشور را در طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به خود اختصاص داد.

فرودگاه مشهد نیز با شاخص رضایت 64.5 رتبه چهارم را در بین فرودگاه های برتر کشور در اختیار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.