بازدید سایت : ۳۳۳۴۸

از آزادراه تهران ساوه تردد نکنید

مرکز مدیریت راه های کشور از محدودیت تردد در آزادراه ساوه تا ۲۰ شهریورماه خبر داد.

از آزادراه تهران ساوه تردد نکنید
تین نیوز |

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در پی اجرای عملیات لکه گیری، بهسازی و روکش آسفالت در آزادراه تهران - ساوه، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بازه زمانی این محدودیت از ۳۱ خرداد سال جاری آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

گزارش جنجالی روز را بخوانید؛

روزهای شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۵ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۹ تا ۱۵ ،روزهای چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲، روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی است.

 برای دریافت سریعتر اخبار و تحلیل های مهم حوزه حمل و نقل اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر صفر الی ۳۲ آزادراه تهران - ساوه گزارش شده است. همچنین تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد پاسخ

    کاش بیخود زحمت نمیکشیدین وقتی بخاطر کم کاری پیمانکارهای آشنا و گاها صوری ظرف دوماه باز نیاز به روکش داره، آسفالتهای ایران بخاطر قیر کم و زیرسازی نامرئی!! مثل پارچه زیر ترمز خودروهای صنعتی_تجاری مثل پارچه چروک میشه، ولی در بلاد کفر یکبار آسفالت=۱۰ تا ۱۵ سال آسایش و بی نیاز به ترمیم

    • بنده خدا

      این لفظ بلاد کفر رو اولین بار ازچه ادم شریفی اموختی؟؟؟؟

  • محسن پاسخ

    جناب وزیر خواهش یه کاری واسه جاده زنجان تِبریز انجام بدید

  • خ پاسخ

    سلام آزاد راه ساوه تهران تا انتها در دو مسیر نیازمند تعریض افزایش نور مناسب نصب راجرز ورنگ آمیزی اونا افزایش مراکز رفاهی تفریحی بین راهی و احداث راهی جدا به کرج هست و دیگر راه‌ها هم همینطور خودروهای سنگین در این جا وجاهای دیگه راهدحدا داشتن باشن از محدوده شهری نیان خوبه و توسعه راهای و تزدیکتررسدن مکان‌هابهم و خارج شدن روستاها از بندبست و توجه ویژه به اونا جهت جلوگیری از مهاجرت و مشگلات بعدیراونا

  • محمد رضا پاسخ

    اوضاع این بزرگراه اصلا خوب نیست،و با لکه گیری درست نخواهد شد.کیفیت آسفالت تو بعضی نقاط فاجعه است،از نیمه را به بعد سمت ساوه روشنایی ندارن واگر هم داره خاموشه،وقتی زیر سازی خرابه شما صد لایه آسفالت هم بریزی،با گذر چندتا ماشین سنگین آسفالت تکه تکه وخرد میشه وهر لحظه امکان جدا شدن از کف جاده وایجاد خطر می‌کنه.

  • مهدی پاسخ

    واقعا در شهرهای مختلف روکش صرفا یه ماله کشی و بی کیفیت است و چند ماه دیگه چاله ها پدیدار میشود. تعهد، مسولیت پذیری، اعتماد، و طمع و حرص، از عواملی درون شخصیتی است که متاسفانه نه در خانواده نه در مدرسه نه در دانشگاه افراد اموزش نمیبینند و بعد این اتفاقات در هر پست و مقامی وجود دارد. حتی یه رفته گر هم اگر عوامل شخصیتی ضعیفی داشته باشد در کارش میتونه صادقانه رفتار نکنه ابتدا باید شخصیتهای اجرا کنندگان روکش ساز و درمان شود شود بعد مسولیت کاری واگذار شود در همه مردم این اتفاق میوفته

  • حسین پاسخ

    این جاده خیلی مزخرفه مثل جاده زنجان تبریز

  • ناشناس پاسخ

    از صالح اباد گلستان نسیم شهر خادم آباد سعید آباد تاچیتکر یه مترو بزنید تا ترافیک اتوبان ساوه کم شه

  • یا مولا پاسخ

    آسفالت فایده نداره. الان بتون مخصوص جاده میریزن...آسفالت تو گرما و ترمز ماشین سنگین چین وچروک میشه

  • بهی پاسخ

    من ۱سالی میشه از این آزادراه عبور نمیکنم. ماشینم تو پارکینگه کلا. هر از گاهی عوارضی میاد برام😑😑😑😑

  • ناشناس پاسخ

    درود بر شما آقا مهدی

  • ممدوح. پاسخ

    پول مردمروبه قیمت باکیفیت به پیمانکاران میدن بعدا از پیمانکار کم فروش باز خاست نمیکنن یا رشوه در کاره یا مسئولین نالایق.

    • ناشناس

      تقصیر پیمانکار نیست وقتی که همه رشوه بگیر شدن اینجوری میشه وقتی طرف با یه کار عالی میاد قیمت میده ولی رشوه نمیده یا آدم رشوه بگیر رو نمیشناسه کار رو میدن به آشنای چندین ساله رشوه بده خودشون طرف قیمت میده مثلا متری ۱۰۰ تومن برای ۱۰ سانت بعد میاد ۵ سانت میریزه متری ۵۰ میده به آقای مسئول تازه آقای مسئولم برای اینکه برا جفتشون بصرفه یک متر رو سه متر حساب میکنه بعدشم یجور کار میکنن که سال بعد هم دوباره کار داشته باشن نه اینکه یه کار خوب بزنن یه عمر بیکار بمونن

  • رضا پاسخ

    سلام من چند ساعت پیش از این اتوبان اومدم و امروز چهارشنبه هست
    هنوز این خبر رو ندیده بودم و اومدم هیچ مشکلی نبود

  • ناشناس پاسخ

    این طرح واقعا عالیه خداوکیلی همین ۳۲ کیلومتر آسفالتش خیلی داغونه

  • ماهان پاسخ

    بادرود یه سوال که سوال خیلی از دوستان هستش..در اتوبان ساوه اون جاهایی که قبلا عوارضی میگرفتن وحالت دوربرگردان حساب میشد رو چرا بستن .خدارا خوش نمیاد .من یکبار قرار بود یه وسیله رو در عوارضی آخر طرف تهران ب کسی بدم .راه برگشت عوارضی بسته بود تا آزادگان تهران رفتم وکلی زحمت وصرف انرژی ووقت شد برام.چرا اینکارها رو میکنید که مردم رو فقط عذاب بدید.وسلام

    • حسین

      ی کم جلو تر ی خاکی هست باید بری از زیر پل دربیایی. کلا تو اتوبانا هر جا دیدی میخوایی برگردی جاهایی ک پل هست و زیرش اب نیست احتمالا راه محلی رو هست. میتونی بری دور بزنی

  • اکبر پاسخ

    عالی

  • تورج پاسخ

    تو یکی از پایگاه‌های هوایی جنوب وقتی پیمانکار برا گاز آسفالتو با الماس می‌برید گریه اش گرفته بود از ضخامت و جنس آسفالت حالا هر اتوبان و جاده ای که ساختن عین دریا شده از بس موج داره .همین تهران خیابونای اینقدر داغونه که نگو. فقط بلدن سرمایه مملکتو حرام کنند.

  • علی اروجی پاسخ

    فقط ۳۲ کیلومتر ، یعنی تا پرند ، و حوزه ی استحفاظی ساوه که شروع میشه ، باید ببخشید...ساوه ای ها و...، فقط محدوده ی استحفاظی تهران باید درست شه ، مگه عوارض آزادراه که میگیرن برای کل مسیر نیست؟

  • حسین پاسخ

    من سه ساله هر روز رد میشم. اینایی ک میان لکه گیری میکنن از جلوتر کسی نمیاد پرچم بزنه.بارها دیدم مردم از پشت میزنن به هم.لکه گیری بخوره تو سرشون.دو نفر ادم بذارن دویست متر جلوتر ترافیکی که بوجود اومده پرچم بزنه.راهنمایی رانندگی هم اومده داره کروکی میکشه و بازم به اینا تذکر نمیده که دو نفر بذارن برا پرچم زدن

  • محمدی پاسخ

    خیابان پایتخت ایران برید نگاه کنید من هر ماه یه کمک فنر عوض میکنم خجالت بکشید چقدر بی مسولیتی چقدر دزدی بسته دیگه خجالت بکشید چقدر خیانت تهران ایران با این همه پول ثروت باید چاله چوله داشته باشه خجالت بکشید چرا به مردم رحم نمیکنید

  • ناشناس پاسخ

    اینجا اتوبان یا آزادراه نیست که ، امنیت آن از یک جاده خرابه و شوسه و خاکی پایین تر است . روشنایی که ندارد، دست انداز که دارد، با آزاد بودن سرعت 110 کیلومتر در ساعت دوربرگردان دارد ، گاردریل هم که ندارد و بسیاری داغونی های دیگر این که تعریف اتوبان نیست بیشتر به جاده های کشورهای عقب مانده می ماند .