بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

۲۸۰ کیلومتر از راه های استان قزوین خط کشی شد

با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقای ضریب ایمنی راه ها و کاهش سوانح جاده ای، ۲۸۰ کیلومتر از راه های این استان طی سه ماهه نخست سال جاری خط کشی شد.

۲۸۰ کیلومتر از راه های استان قزوین خط کشی شد
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقای ضریب ایمنی راه ها و کاهش سوانح جاده ای، ۲۸۰ کیلومتر از راه های این استان طی سه ماهه نخست سال جاری خط کشی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جواد حق لطفی گفت: افزایش ایمنی تردد، دید کافی در شب، کنترل ترافیک، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادف و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط کشی جاده ها است.

حق لطفی اضافه کرد: این اداره کل به منظور کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از اعتبارات، این خط کشی ها را به صورت امانی و پیمانی انجام داده است.

وی ادامه داد: احیا و اجرای عملیات خط کشی جاده ها که سالانه در ۲هزار کیلومتر از راه های استان انجام می شود، در انتقال پیام های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارد.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات جاری این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی جاده ها نصب تابلوهای هشدار دهنده و انتظامی است که در این مدت، ۱۳۴متر طول تابلوی اطلاعاتی، ۴۶۰ عدد تابلوی اخطاری و انتظامی نصب شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، نصب ۹۷۰ متر طول گاردریل جدید و تعمیر ۱۷هزار و ۴۰۰ متر طول گاردریل خسارت دیده، نصب روشنایی نقطه ای به تعداد ۷مورد و چراغ چشمک زن به تعداد ۱۲ چراغ را از دیگر اقدامات در جهت ایمن سازی راه ها و کاهش سوانح عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.