بازدید سایت : ۵۳۶۲۳

◄ افتتاح 9 کیلومتر از بزرگراه شوشتری تا پایان امسال و کل پروژه تا اوایل سال آینده

رئیس شورای شهر تهران با ابراز امیدواری نسبت به بهره برداری از کل پروژه بزرگراه شوشتری تا اوایل سال آینده، گفت: 9 کیلومتر از بزرگراه شوشتری تا پایان سال 1403 افتتاح می شود.

افتتاح 9 کیلومتر از بزرگراه شوشتری تا پایان امسال و کل پروژه تا اوایل سال آینده
تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران با ابراز امیدواری نسبت به بهره برداری از کل پروژه  بزرگراه شوشتری تا اوایل سال آینده، گفت:  9 کیلومتر از بزرگراه شوشتری تا پایان سال 1403 افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز، مهدی چمران  18 خرداد ماه امسال ( 1403 ) در بازدید از این پروژه افزود: پروژه آزادراه شوشتری یکی از برنامه های اصلی شهر تهران است و این ابر پروژه از دوره سوم شورا آغاز شد اما در سال های اخیر متوقف شد و در این دوره مدیریت شهری کار با شدت و قدرت آغاز شد به گونه ای که الان زیرساخت ها تقریبا تمام شده و زیرگذر ها عملیاتی شده و تک تک معارضان رفع شدند.
وی ادامه داد: اما چون تعدادی از معارضین نظامی بود، با عزم راسخ و با طولانی شدن زمان این موانع مرتفع شد و ۹.۳ کیلومتر تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

رئیس شورای شهر تهران در مورد فاز دوم آزادراه شهید شوشتری عنوان کرد: فاز دوم این ابرپروژه  به جنگل و زمین های نظامی وارد می شود که حساسیت خاص دارد که باید با محیط زیست و سپاه هماهنگ شود حال آنکه تونل و پل هم دارد که هزینه بالایی می طلبد.

او گفت: اما به هر حال با افتتاح بخش اول، قسمت زیادی از ترددها به این آزادراه موکول می شود.

چمران تاکید کرد: ساخت آزادراه شهید شوشتری یکی از ابرپروژه های تهران است که به خاطر کار خوب و پشتکار تیم معاونت فنی از آنها تشکر می کنم و امید است هر چه زودتر شاهد افتتاح باشیم.

وی افزود: امیدواریم کل پروژه تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد اما این ۹ کیلومتر ان شاء الله تا پایان سال افتتاح می شود.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: شورای شهر تهران از قدیم به موضوع  ساخت فاز دوم این پروژه با محیط زیست وارد شده به گونه ای که در دوره چهارم برای فاز دوم آزادراه شهید شوشتری و پارچین رایزنی کردیم  ولی اجرای این پروژه را می توان به گونه ای کار کرد که هم استانداردهای محیط زیست را رعایت کنیم و هم  مسیر عبوری باشد تا مردم از آن استفاده کنند که البته نیازمند طراحی خاص است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.