بازدید سایت : ۱۲۸۹۱۸

◄ نخجوانی زیر ذره بین نقد؛ فرودگاه ها در 14 ماه اخیر پیشرفت داشته اند یا عقبگرد؟

مخاطبان تین نیوز می توانند ارزیابی خود را از عملکرد رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بازگو کنند و نقاط قوت و ضعف مدیریت این مقام مسئول حمل و نقل هوایی را مورد بررسی قرار دهند.

نخجوانی زیر ذره بین نقد؛ فرودگاه ها در 14 ماه اخیر پیشرفت داشته اند یا عقبگرد؟
تین نیوز |

گزارش های اخیر این رسانه که با مضمون ارزیابی عملکرد معاونت ها و زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی منتشر شده اند، با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

مخاطبان فراوانی از پرسنل زیرمجموعه های وزارتخانه گرفته تا پیشکسوتان و کارشناسان با تحریریه  تین نیوز تماس حاصل کرده و از این اقدام قدردانی کرده اند. ذینفعان مختلف معاونت ها و سازمان ها و شرکت های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی خواستار تداوم این گونه محتواها برای شنیدن صدای افراد منتقد فاقد تریبون و به اجبار ساکت، هستند.

تاکنون سه گزارش از این مجموعه گزارش ها منتشر شده و عملکرد آقایان صفایی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین خانم تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی توسط مخاطبان مورد نقد قرار گرفته است.

گزارش پربازدید و مرتبط را بخوانید:

◄ چلندری روی صندلی نقد ؛ مدیرعامل فرودگاه امام خمینی عملکرد موفقی داشته است یا خیر؟

در این گزارش قصد داریم عملکرد رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران را در بوته نقد مخاطبان تین نیوز قرار دهیم.

مخاطبان ما اعم از دست اندرکاران، فعالان، مدیران، تشکل ها و کارشناسان حوزه هوانوردی می توانند با ارزیابی عملکرد کاپیتان نخجوانی به بررسی اقدامات ایشان و  نقاط قوت وضعف آنها پرداخته و ضرورت تداوم مدیریت وی و یا توقف و اصلاح این مسیر را، از دیدگاه خود با ذکر دلیل، به خانم دکتر صادق وزیر محترم راه و شهرسازی یادآور شوند.

مخاطبان محترم می توانند با بیان نقدها یا تحلیل های خود درباره عملکرد این مقام مسئول حوزه هوانوردی به این پرسش پاسخ دهند که آیا وی در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق بوده است یا خیر؟

به ویژه از کارکنان، پیشکستوان، مدیران، کارشناسان، فعالان، تشکل های مرتبط هر حوزه و تمام ذینفعان تقاضا داریم ضمن برشمردن اقدامات و برنامه ها و وعده های آقای نخجوانی، عملکرد ایشان را در زمینه های مختلف مورد ارزیابی و نقد قرار دهند .

شایان ذکر است؛ مخاطبان گرامی می توانند در صورت تمایل، علاوه بر ارائه نظر و تحلیل خود از عملکرد مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به صورت توصیفی، نظر خود را به صورت کمی و با نمره دهی به ایشان از عدد صفر تا 20 نیز اعلام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    تغییر تغییر تغییر
    سه سال مدت خوبی بود برای مدیریت بهینه این افراد در معاونتها و سازمان های مربوطه بود.
    حال ایشان خود قضاوت کنند چه کرده اند و خدا را نیز در نظر بگیرند.
    قبلاً با تغییر وزیر و ساختار خود مدیران نسبت به استعفا و درخواست برکناری اقدام می کردند، معلوم نیست چه جاذبه ای صندلی ها پیدا کرده اند که ایشان به سختی از آنها جدا می شوند.

  • مهدی

    انتقاد به عملکرد کاپیتان نخجوانی:
    ۱.تغییرات در سطح معاونت‌ها در دوران پایانی دولت قبل
    ۲.عدم اعتماد به مدیران با سابقه و متخصص و بکارگیری نقطه نظرات غیر کارشناسانه
    ۳.عدم تسلط به امور جاری شرکت فرودگاهها غیر از عملیات هوانوردی

  • احمد

    فرودگاه بین المللی اهواز جز رنکینگ جهانی باید حساب شود در غیر اینصورت فرودگاه اصفهان هم جز رنکینگ نباید حساب شود طرح فرودگاه جدید اهواز سریعا اجرا شود مثل فرودگاههای دیگر که از اعتبارات وزارت نفت دارند توسعه پیدا می کنند باتشکر حمید

  • مجتبی نمازی

    واقعا چرا تمام سمت های دولتی دست مشتی {....} عقب مونده داده میشه که فقط می تونند اختلاس کنند و کشور رو غارت کنند و بعد هم فرار؟؟؟ امثال مهدیزاده و یکه زارع و بورد و یدالهی و نخجوانی این ها از کدوم {....}رها شدن که شرکت های کلیدی کشور رو بهشون سپردن تا همه رو به ورطه فنا ببرند. دستاورد این آقایان طی سال‌های گذشته چه بوده که بعد از گند زدن به رده های بالاتر آورده شده اند؟؟
    در حال حاضر جز تورم و گرانی و فلاکت اکثریت مردم و غارتگری اقلیتی در بدنه دولت دستاورد این افراد چیست؟؟؟

  • دلسوز صنعت

    بد ترین دوران این شرکت را شاهد بودیم نه تنها ایشان بدلیل عدم اشراف اجرایی و استفاده از مشاورین خارج سیستم بجای افراد دلسوز که عمرشان را پای این شرکت گذاشته اند مقصر است ، آقای سیدی مدیر عامل قبلی بدلیل انتخاب دو عضو بی خاصیت هیئت مدیره هم (امجدی و قاسم زاده ) برای همیشه مدیون خواهد بود ..
    این به گل نشسته شرکت فرودگاهها را چه کسی نجات خواهد داد ؟

  • آسمان

    در مورد آقای نخجوانی همین بس که بجای استفاده از نیروی باتجربه و متخصص بسیار سلیقه ایی تصمیم میگیرد و از افراد بی صلاحیت در امور تخصصی استفاده کرده.

  • ناشناس

    افتضاح ...افتضاح ...افتضاح.....
    انتخابها و انتصابهای صدر صد اشتباه مثل مشاور اجرایی لابی کن شومن که فرودگاهها رو به افتضاح کشوند.نفر بعد هم تا دو سال خرابکاریهای ایشون زو باید جمع کنه.

  • همت علی

    رضا نخجوان شاید مدیر موفقی بوده ولی به درد کار کردن در شرکت فرودگاه‌ها نمی خورد.
    مدیر شرکت باید دارای روحیه چنگیزخانی باشد که این خصیصه در ایشان نیست.
    ای کاش زور آقای وزیر سابق می‌رسید و ایشان را بجای محمدی بخش می نشاند.

  • ناشناس

    من به هیچ کاره ایشون کاری ندارمفقط یک مورد که امیدوارم دستگاههای نظارتی ورود کنند.
    چرا برای یکی از رفقایشان سمت مشاور زدند و ماهی 450میلیون حقوق تعیین کردند تمام کسانی که ساکت شدند و امضا کردند باید پاسخگو باشند(هیات مدیره مدیرکل مالی ذیحساب و...)

    • ناشناس

      ۴۵۰ میلیون برای یکماه!!!!حقوق دو سال من!!!

    • احسان

      دیگه داستان تعریف نکن ۴۵۰ میلیون کجا بود من کارشناس ارشد شرکت فرودگاهها هستن ماهی ۱۸ میلیون حقوق میگیرم شما این این ۴۵۰ رو از کجات درآوردی اصلا ممکن نیست که اینطور فاکتوری صادر بشه

    • احسان

      من به عنوان کارمند شرکت فرودگاهها فقط از یک بعد به موضوع نظرم رو میگم ، ایشان بدترین مدیرعامل ۱۸ سالی است که من سابقه کار در این شرکت را دارم از نظر حقوق و مزایا و رفاهیات کارمندان ، واقعا پرسنل شرکت بسیار اوضاع مالی بدی دارند ، اکثرا مستاجر و بدهکار با اینکه همگی دلسوز و متخصص هستند .

    • ناشناس

      اقا احسان !من هم کارمند شرکت در معاونت توسعه هستم .ایشون راست میگن .یه همچین قراردادی برای اقای مهدی زاده بعنوان مشاور اماده شد. با تایید عجیبانه غیب الله زاده و امضا کاپیتان و موند امضای اقای پوراذری اما ایشون چون نزدیک تغییر مدیریت بود امضا نکرد و قضیه رو لو داد.در نهایت اقای نخجوانی گفت اشکال نداره حلش میکنم.و از خارج از شمول شما طی سه قسط تقدیمشون کردند.جهت اطلاع، ایشون یعنی اقای مهدی زاده در دفتر مدیرکل حوزه مدیرعامل (اقای ثقفی سابق) مستقر هستند.

  • ناشناس

    آقا عقبگرد چیه ؟ شرکت فرودگاهها با کله رفت ته دره ...دیگه باید از نو ساخت این شرکتو ...تو هیچ عرصه‌ای موفقیت نبوده هیچ از بنیان نابود شد.

  • ناشناس

    با سلام

    اقای نخجوانی تا دیر نشده از خودت یادگاری خوبی بزار

    • ناشناس

      خداروشکر ...
      حق اشعه حق قانونی پرسنل زحمتکش الکترونیک هست که به ناحق پرداخت نشد انشالله اقای نخجوانی در انتهای دوران خدمتشون این حق رو به انها برگردونند.

    • ناشناس

      به به ....
      اون حداقل پونزده میلیون پس میاد رو حقوق پرسنل الکترونیک...نوش جونتون ....کل شرکت سرگرم خاص شدن بودن شما زدید تو گل

  • کارمند دون پایه

    دستاوردهای مهم کاپیتان نخجوانی
    ۱-حضور پر شور دوستان بعنوان مشاور(اقای امین.،غیب الله زاده.توفیقی،مهدی زاده،سروش و....)
    ۲-مدیریت حضور مدیرعامل بدون حضور مدیرکل این حوزه(بعد از کنارگذاشتن اقای ثقفی انهم با اجبار وزارت ان حوزه مدیرکل ندارد)
    ۳-تصمیم گیریهای اصلی شرکت توسط مشاوران نه هیات مدیره(انتصابات اقای امین، رفاهی و قراردادها اقای غیب الله ،عمرانی اقای توفیقی و هیایت مدیره هیچ و فقط نگاه)
    ۴-اعطا وبخشش یکی از معاونتها به فرد کلا نااشنا با صنعت (اقای عبدی) و جالب اینکه ایشان هم سه تا مشاور نااشناتر هم اوردند.
    ۵-فراموشی پرسنل و حقوق و رفاهیات انها
    ۶-ناتوانی در تصویب ایین نامه خاص
    ۷-اعطای پستهای کلیدی به افرادی که فکر میکردند به جایی وصلند مثل مشاور اجرایی و مدیرکلی ستاد و فرودگاهها
    ۸-....

  • ایرانی

    آقای نخجوانی در اعلام آمار همواره دروغ گفته است. ایشان با نصب افراد ناشایست و کم تجربه در پستهای کلیدی شرکت را به بنگاهی درصد گیر تبدیل نموده است. غرض ورزی و عناد با پیمانکاران و مشاوران توسط ایشان و منصوبانش بسیاری را نا امید نموده است. تمامی فرودگاههای تحت مالکیت این شرکت ضررده و غیر اقتصادی هستند. ایشان در امر درک صنعت هوانوردی و ویژگی هایش ناتوان و ضعیف است. بعنوان مثال ایشان اعلام می کند قصد ساخت پایانه جدید در مهرآباد دارد!!!! در حالیکه این فرودگاه باید تعطیل و پروازهایش بدلیل ایمنی و آلودگی به فرودگاههای امام و پیام منتقل می شدند. ایشان درک صحیحی از اقتصاد حمل و نقل هوائی ندارد و برای شرکت مضر بوده است. بهتر است ایشان سریعا برکنار شود تا متخصصین و مجربین وارد شده و این شرکت را نجات دهند!!!!

    • اشنا

      اکثر فرودگاه ها که قبل نخجوانی هم زیان ده بودن. عملکرد معاونت مربوطه و بازرگانی رو بررسی کنین که اقتصادان نیستن و سالیان متمادی جا خشک کردن در پستها

  • رضا

    ایشون میتوانستند شایسته سالاری را سرلوحه کار خودشون قرار بدن
    ای کاش حق پرسنل عملیات که مصوب دولت بودن را اجرا می‌کردند
    شاهکار خدمات ایشون ابقا جناب شاه نظری بود

  • قاسم

    صمن تشکر از این مسیر نظر سنجی
    ۱-عدم اعتماد به مدیران باسابقه و تلاشگر و متخصص صنعت و اضافه کردن مشاوران کامل بیگانه با صنعت هوانوردی که موجب ناراحتی و کاهش انگیزه متخصصین جوان شرکت شده است.
    ۲-تاراج‌ سرمایه های شرکت در قالب موافقتنامه های همکاری و اخذ مشاورین
    ۳-استفاده از مدیران و معاونین خارج از صنعت (شیر پاک و … ) که بدلیل عدم آشنایی با صنعت هریک مشاورین متعدد را به خدمت گرفته اند که آنها نیز به دلیلی عدم آشنایی روال اداری کارها رو طولانی کرده است.

  • Sss

    عملکرد بسیار عجولانه و بدون نظرات کارشناسی بوده و آسیب زیادی به صنعت هوانوردی وارد کردند

  • عبدالله

    در بی کفایتی آقای نخجوانی فقط به این مورد بسنده می شود که بعد از گذشت ۱۴ ماه ایشون نتونستن برای حوزه مدیرعامل فرد شایسته ای رو منصوب کنن و امورات این حوزه حساس کماکان بدون حضور مدیر ... پیش می رود. بی انظباطی شدید اداری-مالی، عدم اعتقاد و التزام به قوانین و مقررات جاری شرکت، رواج انتصابات فرمایشی و سفارشی بدون رعایت اصل شایستگی، خود رأیی و عدم توجه به خرد جمعی و توصیه های متخصصین و پیشکسوتان، عناد با بدنه مدیریتی و کارشناسی، نداشتن برنامه و تعصب و تعلق سازمانی، استفاده از مشاورین غیر متخصص ، روزمرگی و عدم التزام به تعالی سازمانی، عوام فریبی، تضاد منافع به واسطه ی شاغل بودن در شرکت هواپیمایی معراج و انباشت میلیاردها تومان بدهی شرکت مذکور و ... از مواردی است که نسبت به عملکرد ایشان نقد جدی وارد است. دوران تاریک مدیریت ایشان مورد اذعان و اعتراف تک تک اعضای خانواده بزرگ شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بوده و عقب گرد در کلیه حوزه های شرکت به طور کامل ملموس و مشهود می باشد. به نظر سالها طول خواهد کشید تا آسیب های مادی و معنوی وارده به پیکره ی شرکت ترمیم یابد.

  • کارمند ساده

    سلام .با تشکر . در اهداف کلان و خرد شرکت بسیار ضعیف بدلیل بکارگیری مشاوران تام الاختیار( کار چاق کن ) و دخالت غیر قانونی مشاوران در تمامی امور .تنزل جایگاه برون و درون سازمان شرکت . تصمیمات خلق الساعه و ابطال و لغو برخی از همان تصمیمات ( نامه ها ‌بخشنامه ها و...)اقدامات خارج از اختیار. تنزل جایگاه هیات مدیره و افراد هیات .حضور افراد غیر مرتبط ( حتی غیر کارمند) در جلسات هیات مدیره که بارها مورد اعتراض واقع شد. و آخرین مورد حذف اداره کل مقررات فرودگاهی .مدیریت بحران و پدافند غیر عامل که جز اختیارات ایشان نیست و با اعتراض کتبی اعضای هیات مدیره مواجه شد . عدم تسلط بر امور و نامه ها بدلیل اینکه بعد هزینه های فراوان ایشان به نامه کاغذی روی آوردند.وسیستم الکترونیکی در حوزه مدیرعامل ور افتاد . کل نامه های الکترونیکی دریافتی نیز از طریق منشی دیده و ارجاع میشود .مقایسه خوبی هست جذب اعتبارات و قراردادهای سال ۱۴۰۲ به ۱۴۰۳ بسیار نزولی .یکی هم‌ بررسی کند که هرسال خارج از شمول به کارکنان داده می شد سال قبل که مبلغش نیز قابل توجه بود چی شد به کی داده شد (تا ۱۸ میلیارد تومان اعلام شد ) مصاحبه اش در خصوص اتمام مطالعات ترمینال ۱۲۰ هزار متر مربعی هم کذب بود فاز صفر در حال انجام و به نتیجه هم نمیرسد بدلایل زیاد و.....

  • یک کارمند دغدغه مند

    مهمترین ضعف مدیریتی ایشان وابستگی به مشاورین غیر متخصص و اتفاقا غیر متعهد خارج از شرکت و عدم اعتماد به بدنه شرکت هست که باعث ضررهای جبران ناپذیری شده است. در این دوره کارها قفل شده و روالها به طور عجیب و غیر منطقی و فرا قانونی تغییر کرده و تصمیمات عجولانه و بدون توجه به تبعات اخذ می شود.

  • ناشناس

    انتصاب آقای نخجوانی بی‌رحمانه ترین انتخاب برای جایگاه مدیرعاملی یکی از مهمترین دستگاه‌های دولتی بود.
    مدیرعاملی که هیچ اشرافی بر روی کار ندارد و کار بین دفتر ، مشاورین و دوستانشان تقسیم شده است . هر روز یک تصمیم سلیقه ای که هیچ نتیجه ای جز چوب لای چرخ گذاشتن ندارد .
    ارباب رجوع در طبقات شرکت بلاتکلیف و بین این دفتر و اون دفتر سرگردان است.
    انتخاب‌های غلط ایشان بجز باب نمودن بدعت های جدید و به سخره گرفتن کارکنان قدیمی و پیشکسوت ،عایدی دیگری ندارد .
    برکنار نمودن مدیران زحمتکشی که به جرات می‌توان گفت هیچ منتقد و معترضی نداشتند و بدون هیچ گونه انتظاری، با هدف اعتلای شرکت به خدمت مشغول بودند چیزی جز غرض ورزی و کینه توزی نبوده و نیست.
    کدام اقدام ایشان ، خیر به همراه داشته؟ هیچ!!!
    تمامی فرودگاه‌ها معترض و در حالت افسرده به سر می‌برند. چرا کابوس شوم شرکت فرودگاه‌ها تمام نمیشود؟ قحط الرجال که نیست ! متاسفانه اینقدر اوضاع آشفته و بحرانی است که نداشتن مدیر و نبودن آقای نخجوانی صددرصد به نفع شرکت خواهد بود . ایشان اگر عزل شوند و هیچ مدیری هم به سمت مدیرعاملی منصوب نشود بازهم اوضاع شرکت فرودگاه‌ها از اینی که هست بهتر می‌شود.
    تاخیر و درنگ جایز نیست ، همتی باید...

  • سعید

    تعریف جدیدی از فساد در شرکت فرودگاهها داشتند.
    اخرین حکم برکناری که داشتند فکر میکنید برای چه بوده؟
    اقای مشاور (که برای کارمندان سختگیر است و در کمیته رفاهی است) به اتفاق افای معاون و عضو هیات مدیره ،اقای بابازاده را در منگنه قرار می دهند که باید شرایط اعطای وام یک میلیاردی برای مشاوران و هیات مدیره را فراهم کنند .با مخالفت ایشان نه تنها برکنارش کردند بلکه سیل تهمت ها نیز برایشان وارد شد.و یک انسان بله قربانگو جایگزینش شد.جالبه که مدیرکل ایشان هم میگوید من خبر نداشتم و صبح شنبه فهمیدم !
    ببینید قدرت دیکتاتوری و مافیایی اقای کاپیتان و مشاوران ایشان را.

  • ناشناس

    دوستانی که انتقاد دارید....هر مشکلی هست از خود ماست....وقتی که افراد نااگاه به شرکت فرودگهها و فرودگاه داری وارد این شرکت شدند و بعد از آن هم سیل. مشاوران نااشنا با صنعت و بدنه شرکت وارد شدند و بقیه کارمندان و مدیران را فاسد می دانستند امدند،کدوم یکی از ما انتقاد کردیم و ایستادیم جلوی این ظلم .نه تنها این اتفاق نیوفتاد بلکه دست دوستی برای حفظ صندلیها شد که حتی همین دوستان هم برکنار شدند.
    الان هم گزینه های خارج شرکت مطرح شدند این اتوبوس میرود و احتمالا یک نفر می اید و اتوبوس جدید و کارمندان هم مینشینیم و نق زدنهامون رو ادامه می دهیم.
    درست نمیشه این شرکت دیگه

  • پیام امام شهدا

    با سلام و تحیات
    جناب آقای مدیر عامل اصلا به مسله ای مهم فساد ستیزی اعتقاد نداشتند و بخاطر همین امر هم حتی دفتر حقوقی شرکت و دیوان هم در بیش از بیست پرونده ورود کردن ایشان ممانعت بعمل آوردند یا طوری پشت سر انداختند.
    درضمن ایشان برای این جایگاه بزرگ نبودند که متاسفانه منصوب شدند چون مدیریت کلان شرکت را بلد نبودند انجام دهند و شرکت را بیش از بیست سال به عقب انداختند ،شرکت را به دست نااهلان و نامحرمان سپردندو هرگز گوش به انتقادات و پیشنهادات وحتی به حرف دستگاههای نظارتی هم نبودند
    درکل شرکت فرودگاه‌ها با تشریف فرمایی ایشان و مشاورانشان و منتصبینشان نابودشد و آیندگان تعریف خواهند کرد

  • مستقل

    عملکرد مجموعه شرکت فرودگاهها در همه دوران با توجه به وضعیت موجود فرودگاه ها چه از منظر اقتصادی و چه از منظر تکنولوژی و فناوری بسیار جای تاسف دارد . اقای نخجوانی هم کاستی های خود را دارد و بدون شک لازم است مدیریت بنگاه اقتصادی دست فردی با نگرش اقتصادی، سیستمی، به روز و تحول خواه باشد که جراحی عمیقی در کلیه لایه های مدیریتی اعم از عالی تا پایه و نیز ساختار و زیرساخت صورت دهد.

  • ناشناس

    با سی سال سابقه خدمت به قطع میگم از بدو تاسیس شرکت تاکنون مدیر عاملی به این بی کفایتی ندیدم. بدتر از اون هیات مدیره ترسوتر و پست دوست تر ندیدم که شاید هم بواسطه بی سوادی و نااگاهی از مسیولیتشون هیچ اکشنی ندارند.وقتی مشاوران تازه به دوران رسیده شدند همه کاره لااقل از خودتون و مسیولیتتون دفاع کنید.الان منشی دفتر مدیرعامل قدرتش از هیات مدیره بیشتره

  • عبدالله

    در بی کفایتی آقای نخجوانی فقط به این مورد بسنده می شود که بعد از گذشت ۱۴ ماه ایشون نتونستن برای حوزه مدیرعامل فرد شایسته ای رو منصوب کنن و امورات این حوزه حساس کماکان بدون حضور مدیر لایق پیش می رود. بی انظباطی شدید اداری-مالی، عدم اعتقاد و التزام به قوانین و مقررات جاری شرکت، رواج انتصابات فرمایشی و سفارشی بدون رعایت اصل شایستگی، خود رأیی و عدم توجه به خرد جمعی و توصیه های متخصصین و پیشکسوتان، عناد با بدنه بدنه مدیریتی و کارشناسی، نداشتن برنامه و تعصب و تعلق سازمانی، استفاده از مشاورین غیر متخصص و نالایق، روزمرگی و عدم التزام به تعالی سازمانی، عوام فریبی، تضاد منافع به واسطه ی شاغل بودن در شرکت هواپیمایی معراج و انباشت میلیاردها تومان بدهی شرکت مذکور و ... از مواردی است که نسبت به عملکرد ایشان نقد جدی وارد است. دوران تاریک مدیریت ایشان مورد اذعان و اعتراف تک تک اعضای خانواده بزرگ شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بوده و عقب گرد در کلیه حوزه های شرکت به طور کامل ملموس و مشهود می باشد. به نظر سالها طول خواهد کشید تا آسیب های مادی و معنوی وارده به پیکره ی شرکت ترمیم یابد.

  • سعید

    با سلام و عرض ادب....بنده از همکاران شرکت فرودگاهها هستم این مو ضوعی که عرض میکنم تقریبا نظر ۸۰ درصد پرسنل هستش که اصلا از عملکرد ایشان رضایتی وجود ندارد......با تشکر

  • ناشناس

    آقای نخجوانی در عملکرد خودشون یک دیکتاتوری مخوف و سرخورده که دنبال تخلیه امیال شخصی و حزبی خودشون بودند رو نشان داد.
    این عملکرد ناصحیح در عزل بسیاری از مدیران مسئولیت پذیر و دست پاک و انتصاب افراد کارنابلد، سفارش شده، غیر متخصص و احیانا مفسد و... توسط مشاوران وارداتی در سیستم انجام شده که برای مثال می‌توان به انتصابات انجام شده در مرکز فنون و وارسی پرواز اشاره کرد.
    از سوی دیگر ایشان یه آدم قانون شکن و ناهنجار هستند که با تصمیمات خلق الساعه و بدون رعایت ضوابط اداری و قانونی اقدام به تغییر ساختار های اداری نموده که این امر منجر به صدمات زیادی در شرکت فرودگاهها خواهد نمود.

  • ناشناس

    وقتی نامه دریافت وام دو میلیاردی رییس و هیات مدیره بورس گرفتند،تمام نشریات فضای مجازی پرشد از این رانت و فساد.
    الان در شرکت فرودگاهها اقای نخجوانی قراردادی تنظیم کردند به مبلغ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان (علی الحساب نه وام) با اقای مهدی زاده بعنوان مشاور.که البته اقای پوراذری علنی کردند و لو رفت راهکار چی بود؟
    اقای نخجوانی از جیب بیت المال و حق کارکنان در قالب خارج شمول در سه چک به ایشون تقدیم کردند.این فساد نیست چیه پس؟اقای نخجوانی اعضای هیات مدیره اقای اداره مالی اقای بودجه اقای بازرسی باید پاسخگو باشید.هم این دنیا هم اون دنیا
    اقای کاپیتان بفر

  • ناشناس

    سلام
    مدیری نالایق در سازمان هواپیمایی کشوری ،مدیری بی کفایت در شرکت هواپیمایی کیش ایر ،و حالا دو سال مدیر پروازی در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران که فقط بفکر پرواز بر روی هواپیمایی معراج وپرکردن ساعت پروازی خود می باشد.هر که در این کشور گند میزند. جایگاه بالاترین می‌دهند.

  • مجید

    ایشان با ب کارگیری یک آقای بنام غیبت الله زاده بعنوان مشاور که چ عرض کنم همه کاره عملاً راه پیشرفت فرودگاه ها را بسته اند زیرا هر اقدامی خواستیم انجام بدیم
    گفت خودم کسی دارم ک انجام بده همین میشه که کل قرارداد های پشتیبانی الان شش ماه مانده نه خودش میتونه نه می‌ذاره کسی دیگه بیاد انجام بده من 23 سال سابقه دارم بدترین دوران مدیر عامل این آقا هست

  • ناشناس

    وقتی یه راننده میشینه توی دفتر مدیرعامل شرکت در حالیکه قبلا خانم کریمی انگشت کوچیکه مسؤل دفتر مدیرعامل هم نمیشد دیگه باید فاتحه این شرکت رو با مدیرعاملش خوند .
    مدیرعاملی که چیدمان دفترش این باشه و دور و برش رو پر کنه از دوستان چیپ و بی کلاس و بیسواد دیگه معلومه چه انتخاب و چه تفکر و چه سیاستی رو داره پیش میبره.
    برای کارمند جماعت بخشنامه می‌کنند که بریز بپاش نکنید بعد برای خودشون حلاله که بگیرند و ببرند .
    وام به کارمند میدن ۲۰۰ میلیون ولی خدماتی های دفترشون با سفارش آقای نخجوانی باید ۴۰۰ میلیون بگیرند

    • ناشناس

      حتی به راننده باسابقه دفتر مدیرعامل هم رحم نکرد کنارگذاشتش یه نفر رو از بیرون اورد و در ورود هم یه وام ۴۰۰ میلیونی دریافت کرد.اونوقت من با حکم رییس اداره و مدرک ارشد و ۲۸ سال سابقه...حسرت راننده بیرونی رو بخورم.....بماند .
      به نظرتون دل و دماغی برای مار فنی و ایده دادن و انگیزه می مونه....
      ما رو به چه روزی انداختی کاپیتان.

    • ناشناس

      مشکل این بود که اقای نخجوانی هرکسی رو که شرکت بود غیرخودی و ... می دونست و یک سری ادم بی سواد نااشنا با هوانوردی و فرودگاهی بعنوان مشاور اورد همه کاره شرکت و جای هیات مدیره بی عرضه تصمیم میگیرند.بهتون قول میدم یک سال دیگه هر موقع اقای این مشاوران از جلوی شرکت رد میشن به ریش هممون میخندن .

    • ناشناس

      با رییس سازمان تاخت بزنیم ؟؟ 200 وام هم سر میدیم ! :))

  • احمد

    آقای نخجوانی هر لحظه حضورشون در شرکت مادر تخصصی فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران برابر است با نابودی این شرکت حتی اگه شرکت هیچ مدیر و مدیر عاملی نداشته باشه از وضعیتی که الان هست بهتر اداره خواهد شد ایشون فقط درحال تیشه زدن به ریشه پرسنل و بدنه شرکت هستن با انتصابات نامعقول و وارد کردن افراد غیر متخصص در پست های تخصصی شرکت از خانم وزیر تقاضا دارم هر چه سریع تر نصبت به عزل ایشون اقدام کنند

  • ناشناس

    چه خبره تو شرکت فرودگاهها....از کجا به کجا رسیده...ما که بازنشسته شدیم رفت
    ماهم دوران رسولی نژاد رو دیدیم یه چیزی تو همین مایه ها بود
    ولی اینطوری بخور بخور برای رفقا و مشاوران نبوده!!!

    • اشنا

      متاسفانه در شرکت همیشه رانت و باند و لابی بوده و ریشه های اون به حدی عمیق و قوی هست که بعیده از بین بره بطوری گه اکثرا مدیران ارشد و میانی بازنشسته ان بطور مستقیم و غیر مستقیم و در قالب شرکت های مختلف همچنان منابع شرکت رو تاراج می کنن. شرکت
      احتیاج به افرادی مستقل و کار بلد و متخصص هم عملیاتی و هم اقتصادی دارد. هر چند که با پولی که شرکت دارد بعید است از باند و شبکه های مویرگی خلاص شود.

  • M

    سلام روز بخیر . هر کسی پیش قدم این کار شده الهی عوض خیر از خداوند بگیره. این آقا از زمانی که اومده شرکت فرودگاه‌ها تمام انگیزه ما رو گرفته . خدایی انگار شرکت فرودگاه‌ها بوی مرگ میده. ما شرکت درآمد زا هستیم حداقل امید داریم از درآمدی که براش زحمت میکشیم بهره ببریم . ولی سود این شرکت فقط داره به جیب ارگانها و کسایی واریز میشه که هیچ ربطی بما ندارن. اصلا انگار اومده شرکت رو به زمین بزنه و بره . و فکر کنم سر راهشون دور میدان آزادی هر بیکاری دیده آورده اینجا بهش،پست داده . مثل آقای غیب الله مثل آقای عبدی که اخراج شده شیر پاستوریزه بوده. به داد ما برسید داریم خفه میشیم

  • علی

    بی عرضه ترین مدیر عامل در طول تاریخ شرکت فرودگاه های کشور که باید به دلیل بی کفایتی و نالایقی به محاکم قضایی کشیده شوند.

  • پدرام

    بسیار ضعیف، بسیار کوته بین
    فاقد صلاحیت لازم جهت انجام مدیریت کلان شرکت فرودگاههای کشور

  • محمد حیدری نسب

    ایشون ی قول بسیار مهم داده بودند ک انجام نشد
    ک اون قانون خاص بود ک نشد
    دوم :از لحاظ پیشرفت درصنعت هوانوردی مثل سالهای قبل هیچی ندیدیم جز پسرفت مثل بقیه مسیولین ک اومدن هیچ کاری نکردن
    سوم:بها ندادم ب جوانان مستعدددددد
    چهارم:در جهت مسکن و معیشت پرسنل شرکت فرودکاهها بخصوص کنترلهای ترافیک هوایی ک تقریبا همه کاره صنعت هستن
    ایشون هیچ کاری نکردن مثل بقیه مسئولین قبلی
    حرف زیاده
    باقیش بماند برا بعدن

    • ناشناس

      کنترلرها همه کاره هستند؟؟
      یه جوری صحبت میکنید هر کی ندونه فک میکنه درست میگید...این نگاه انحصاری از کجا میاد؟

    • ناشناس

      بله که همکاره هیچکاره همه کاره از این لحاظ که به راحتی نمی گذارند بقیه واحد ها به حق خود برسند و هیچکاره هنوز یک کار روتین و از اول استخدام تا انتها انجام می دهند و مقاوم و درمانده در رابطه با تغییرات اساسی

    • محمود

      متاسفانه آثار مخرب همین خود برتر بینی ها و توهمات امثال ما هم مثل مدیریت ضعیف امثال نخجوانی بلای جان شرکت بوده و هست شما یا چیزی از صنعت هوانوردی نمیدونی یا معنی همه کاره رو نمیدونی

  • کارمند

    ناتوانی در اجرای قانون خاص شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که به تصویب هیأت وزیران و تایید شورای نگهبان رسیده بود دلیل مستندلی برای عزل ایشان می باشد.

  • علی موسوی

    با درود
    متاسفانه آقای نخجوانی با انتصابات ناشایست و بسیار غیر حرفه یی مانند آقای عبدی و جمالی و ... علاوه بر اینکه باعث رشد مجموعه نشدند بلکه از لحاظ عملیاتی و رفاهیات پرسنلی موجب پسرفت شرکت فرودگاه ها شدند. امیدوارم با انتصاب مدیر عامل متخصص و دلسوز مجموعه ،شرکت به روزهای خوب و در شان خودش برگردد . سپاس

    • اشنا

      انتخاب و انتصاب افراد ناشایست رو قبول دارم ولی در خصوص اقای جمالی باید عرض کنم ایشون در حوزه خودش متخصص هست اقای عبدی هم ادبیات جدیدی از جمله افزایش درامد غیر هوانوردی و خصوصی سازی فرودگاه ها رو مطرح کردن که کاملا درست و تخصصی هست.

    • ناشناس

      آقای جمالی متخصص که چه عرض کنم فوق تخصص تشریف دارن. آقای عبدی هم همچنین. دقیقا درسته، ادبیات حوزه شیر و نوشابه رو وارد هوانوردی کردن و قراره با این ادبیات میلیاردها تومان درآمد غیر هوانوردی برای شرکت به ارمغان بیارن. البته اگه تا اون موقع با ادبیاتی که در مصادره و اعلام اخبار مربوط به موفقیت سایر واحد ها به نام خود، مسیر درآمدهای هوانوردی رو به فنا ندن. KLM

  • رضا

    سلام از وقتی سیدی رفتن وضعیت افتضاح

  • ناشناس

    آقای نخجوانی به دلیل عدم اشراف به امور مدیریت اجرایی وبا بکارگیری افرادی تحت عنوان مشاور مانند آقای غیب اله زاده که متاسفانه تو هیچ زمینه ای تخصص ندارن و فقط و فقط خرابکاری و فضاحت به بار آوردن و با دادن حقوق نجومی به این دسته از افراد نه تنها شرکت رو به قهقرا بردن بلکه افراد متخصص شاغل در شرکت رو به انزوا کشوندن
    از نظر بنده آقای نخجوانی و مشاورین استخدامی شون باید بابت صدماتی که به شرکت زدن محاکمه بشن

  • ناشناس

    باسلام
    فقط بودجه ای که برای بازسازی فرودگاهها در زمان ایشون هزینه شده را نگاه کنید وببینید چند تا فرودگاه لوکس میشده با این هزینه ها درست کرد
    مدیران کلی هم که گذاشته سفارش شده از طرف نمایندگان بوده وبعصی ها اصلا عملیاتی نبودند

  • ناشناس

    سلام افتضاح ـ

  • محمدعلی

    تغییر تغییر در این دوران به وضع معیشت کارکنان هیچ توجهی نشد چون از افراد غیر فرودگاهی در ستاد شرکت فرودگاهها استفاده شد

  • ناشناس

    مدیر بی کفایت و سفارشی تمامی افراد پست های رده بالا شرکت نیز بی کفایت و سفارشی و معاون عملیات هوانوردی که باید از افراد با اقتدار و با دانش باشد فقط بله قربان گو بوده و حق کلیه پرسنل الخصوص پرسنل مخابرات و الکترونیک ضایع کرده است از هیت مدیره شرکت هم که صحبت نشود بهتر است .

  • ناشناس

    کاپیتان نخجوانی فقط بگه خارج از شمول سال گذشته چی شد؟پولی که حق تک تک کارکنان شرکت بود و سالهای گذشته کم یا زیاد تقسیم میشد امسال صرف چه کسانی شده؟
    بله درسته مشاوران سنگ انداز مثل مهدی زاده و غیب الله زاده...

  • کارمند

    امیدوارم نتایج این نظر سنجی به سمع و نظر نهادهای نظارتی و وزیر محترم برسد و صرفا تخلیه هیجانات ‌یا نقد نباشد و در جایی به کار آید و اثر گذار باشد .کما اینکه برخی از مطالب را قطعا نهادهای نظارتی میدانند و حتی خوب میدانند به برخی از نامه هایشان جواب کذب و یا جهت دار به نفع خودشان پاسخ دادند.در خصوص عزل و نصب ها ، هزینه کردها .پرداخت های غیر قانونی به مشاولان .ماموریت مشاولان. ورود زورکی و رانتی عضو هیات مدیره که کلا خنثی بوده .و حضور معاون برنامه ریزی یا سرپرست برنامه ریزی یا مشاور برنامه ریزی چه بنامیم که غیر قانونیست. مانع شدن از تحقق قراردادها.بی تفاوتی ها. ‌عدم پیگیری فوق العاده به حق .بیلان کاری غلو شده . تضعیف ساختار رسمی شرکت .عدم حضور تمام وقت .عدم پاسخگویی به هیات مدیره وبی انگیزه کردن کارکنان که کاملا مشهود است و... نمونه هایی از ضعف ایشان می باشد انشاالله پیگیری گردد و شرکت به مدار و مسیر اصلی و با ثبات همراه با ارتقا برگردد .

    • ناشناس

      احسنت.
      نتیجه گیری کل کامنتها

  • ناشناس

    از پاداشی که اقایان و خانمهای دور و بر اقای نخجوانی (هیات مدیره، مشاوران تازه به دوران رسیده ، مشاور اجرایی، معاونین و منشی دفتر مدیرعامل، مدیرکل بودجه، مالی و..) به مناسب پرواز حج، اربعین و ...گرفتند خبردارید؟
    کار اصلی رو در فرودگاه ها و بدنه کارشناسی کردند اما پاداش چندصد میلیونی رو عزیزان بردند ....
    از زمینهایی که اقایون در روز اخر وزارت اقای بذرپاش گرفتند چه خبر؟
    از کسی که داد میزنه دزد، دزد، دزد باید ترسید.

  • ناشناس

    پیامها رو که میخوندم دیدم اکثر پیامها سر بی تدبیری و نامدیریتی مدیرعامل به بذل و بخشش ایشان بین اطرافیان و دوستان و مشاوران و انصابات اشتباه و شرکت خراب کن (خانه خرابکن) بوده....و تقریبا مجالی به بررسی مسایل فنی و مدیریتی و برنامه‌ای و زیرساختی ایشان نمی رسه البته که هیچکدوم اینها تو این یک سال نبوده! و نمیشده هم بررسی کرد.
    مدیرعامل بعدی تا دوسال باید این یکسال خرابی رو اواربرداری کنه .

  • ناشناس

    فارغ از مدیریت ناکارآمد آقای نخجوانی؛ حضور افرادی مانند قاسم زاده و امجدیه و مرادی به عنوان اعضای ناتوان هیات مدیره هم نباید فراموش شود. با حضور هیات مدیره توانمند و ...؛ قطعا چنین فجایعی اتفاق نمی افتاد.

  • ناشناس

    از افتخارات چند سال اخیر در شرکت فرودگاه‌ها مدیریت و راهبری ... بر معاونت عملیات فرودگاهی است.

  • آرش

    عملکرد مدیر عامل فعلی شرکت فرودگاه‌ها بسیار ناامید کننده بوده است، انتصابات نامناسب، عدم نوسازی تجهیزات ،

  • ناشناس

    این همه پیام منفی!!!چرا؟
    می دونستید به گفته اقای ثقفی اقای نخجوانی هیچ حقوقی از شرکت فرودگاهها دریافت نمی کنند؟
    می دونستید در دیدار اقای دکتر اجیلیان و خانم وزیر در ابادان،دستاوردهای ۲۵۰صفحه‌ای ایشون باعث تعجب خانم وزیر شده بود!
    ای کاش میشد خودشون تشریف می داشتند و اقداماتشون ارایه می کردند تا سو تفاهمها برطرف بشه....
    انشالله با انتخاب ایشون و تداوم راهشون و البته انتخاب اقای دکتر آجیلیان برای هیات مدیره ، کشور و شرکت عزیزمون همچنان به پیشررفت کنونی ادامه بدهد.

    • علی

      نخجوانی هم یه دروغگو عین محمدی بخش
      ۲۵۰ صفحه چیه بیا من ۲۵۰۰۰۰۰۰۰۰ صفحه گزارش دروغ به وزیر چیه به رئیس جمهور بدم.
      پس دیگه بابا بساطتون رو جمع کنید برید یه جای دیگه
      به سلامت
      اصلا هم خوش نگذشت....

    • ناشناس

      این حرف درست نیست فیش حقوق دریافتی مدیرعامل تو سیستم حقوق و دستمزد هست میتونید از طریق امورمالی پیگیری کنید دیدم که میگم
      در ضمن اگه آقای ثقفی پشت مدیرعامل درنیاد پس کی دربیاد؟ ایشون رو از کارشناس قراردادی به مشاور مدیرعامل رسمی بدون هیچ تخصص و زحمتی تبدیل کردن شما خودت بودی از این مدیرعامل دفاع نمی کردی؟

    • ناشناس

      حالا خانم وزیر محترم وقتی این نظرسنجی رو ملاحظه بفرمایند متوجه میشن که ۲۵۰ صفحه که سهله اگه ۱۰۰۰ صفحه هم سیاه کردن هم کاری نداره مهم تو عرصه عمله که دارید ملاحظه میکنید
      انشاله به زودی سایه شوم این تیم ... از شرکت کم میشه

    • علی

      آقای ثقفی نمیخاد نظر بده ایشان برن مسجد پیش نماز بشن به اندازه کافی سر صنعت با ندانم کارهایش بلا آوردند همین بسه آقای ثقفی که از ط شش به طریک آمدن الان آماده باشند برن بیرون واقعا حیف ریس ایثارگران قبلی صد حیف

    • ناشناس

      کمی هم بشنویم از دم روباه. یکی از بانیان بدبختی و شرایط تاسف بار کنونی شرکت، مشاوره غلط که چه عرض کنم تفکرات زنگ زده توام با جهل مرکب آقای {ث....} و دخالت های ایشان در عزل و نصب های شرکت بوده است. تاسف بار اینکه آقای نخجوانی به رغم خلبان بودن که هوش و ذکاوت خاصی ازشون مورد انتظار بود که نبود، طی چندین ماه ابتدایی مدیریت خود، چشم و گوش بسته غلام حلقه بگوش و فرمانبر آقای {ث....} بودن و متاسفانه وقتی بیدار شدن که با دست فرمان آقای {ث....} ته دره بودن. در این فقره به یک مورد بسنده می کنم که معرفی و تلاش برای انتصاب فردی نالایق و معلوم الحال بعنوان رئیس مرکز وارسی پروازی که مفسده های متعددی در دوران خدمتی خود به ثبت رسانده، موجب زمین گیری هر دو فروند هواپیمای فلایت چک از ابتدای سال گردیده که این امر ایمنی فضای سرزمینی کشور رو‌ با مخاطره جدی روبرو کرده است.

  • احمد قره باغی

    خیر

  • منین

    هیچ کاری برای شرکت انجام نداده

    دوران پی رفت

  • ناشناس

    از زمان روی کار آمدن سیدی و بعدش هم نخجوانی شرکت فرودگاه‌ها با سرعت بسمت نابودی و فروپاشی در حال حرکت میباشد و معلوم نیست که خانم وزیر کی قراره ترمز این مسیر لنتصابات اشتباه را بکشه .

  • محمد

    جناب نخجوانی در حوزه عملیات هوانوردی بسیار ضعیف برخورد کردند
    در خصوص بروز کردن تجهیزات ناوبری وفاداری و اتوماسیون هیچ برنامه ای نداشتند و فقط وقت تلف کردند
    در حالی که ۷۰ درصد درآمد شرکت از حوزه عملیات هوانوردیست
    کافیست اتوماسیون مرکز کنترل به هر دلیلی مشکل پیدا کند (که با توجه به قدمت تجهیزات و کمبود شدید نیرو دور از ذهن نیست) و از دست رفتن درآمد شرکت

  • Ali

    وقتی خبر انتصاب امثال امجدی و انتخاب مشاوران و دفتری هایی چون ثقفی را شنیدم فاتحه شرکت فرودگاه ها را خواندم

  • حسین

    ضعیف ترین مدیر عامل شرکت
    استفاده از مشاورانی بی سواد‌حتی در حیطه مسیولیت مشاوره
    استفاده معاون عملیات هوانوردی در حوزه تخصصی عمرانی که حتی از ساده ترین موارد ساختمانی هیچ اطلاعاتی ندارند

    • محمدی

      اقای بسیار محترم اما بی اطلاع.
      محض ریا جهت اطلاع شما

      همین مشاورین بیسواد کاپیتان نخجوانی بودند که رای قطعی و تاییید شده زمان سیدی را که مطابق ان رای باید شرکت بیشتر از ۲۵۰۰ میلیارد تومان یعنی دو و نیم همت یکجا از حقوق کارکنان کسر و بحساب خزانه دولت واریز میکردند را با تلاش خود و با توان و معلومات حرفه ای و تخصصی مختومه کردند.
      ایا شایسته است که چنین مشاورانی را اینگونه مورد انتقاد قرار دهیم.؟ بلی بین مشاوران ایشان شاید بیسواد هم باشد ولی مشاوری که تونسته رای قطعی شده زمان سیدی که چندبار اخطار اجراهم صادر شده بود را مختومه کند بیسواد است؟ ایکاش از این مشاوران چندتا هم بیشتر داشتیم.

      خداوند شاهد است منهم قبلا نسبت به مشاوران بدبین بودم ولی با دیدن این کار یکی از مشاوران دیدگاهم نسبت به توانایی شان عوض شد.
      والله اعلم بحقایق الامور

  • عرفانیان

    تین عزیز. نشر اکاذیب نکن. چون این ماه قراردادت که چه عرض کنم، باج خواهی ات را پرداخت نکردند، دل درد گرفتی؟؟؟ فردا پرونده ات با ان پیمانکار خاص ۸ میلیاردی که حتی کارشناس زیر یک میلیارد هم تایید نکرده است، روی میز قاضی خواهد بود.
    بزودی افشا خواهد شد

  • ناشناس

    واقعا مدیریت بخش هوایی در دولت سیزدهم در همه بخش ها فاجعه بار بوده وصنعت پر شده از مدیران مشاوران بیسواد وبی تجربه که اصلاح امور زمان‌بر خواهد بود اگه وزیر محترم اقدام را تسریع نماید ظاهرا خانم وزیر متوجه عمق این باتلاق نشده برنامه‌ای هم در پیشرو ندارد

  • دلسوز

    آقای نخجوانی با باز کردن پای افرادی نامتخصص از بیرون صنعت به داخل و استفاده از افرادی با عملکرد ضعیف در سایر صنایع کشور، شرکت را به ذلت و افول عجیبی کشانده و در حال نابودی آن است.

  • ناشناس

    انشالله با خبرهای خوبی که از وزارتخونه به گوش رسیده بعد از اولین وزیر زن وزارت راه،اولین مدیرعامل خانم شرکت فرودگاهها هفته اینده معرفی می شوند .با توجه به تجربه ایشون و شناخت کاملی که با صنعت هوانوردی دارند شک نکنید همه کاستیها و نواقصی که در کامنتها هم بود برطرف می شود.

    • یک زن همکار

      ان شالله اون خانم توانمند رو اگه همونی باشند که در ایران ایر بوده بفرستن سازمان که اونا ازش بهره مند شن، ما احتیاج به مدیر توانمندتر و متخصص تر داریم.

    • یک همکار خانم

      واقعا چرا نباید یک خانم شایسته بیاد..این همه اقایون مدیریت کردند دیدیم ثمرش را ...انشالله که بشه...الان تو شرکت نگاه کنید منظورم ستاده چقدر کلرمند خانم هستند اما چندتا مدیرکل خانم داریم و داشتیم تو این سالها...و چقدر تو این سالها تو سری خوردند با همه شایستگیهاشون....جدا از مسایل جنسیتی امیدوارم هرکی مدیرعامل شد توجه منصفانه به خانمها داشته باشند.

  • ناشناس

    فرودگاه مهرآباد هم وضع نامناسب و پاشیده ای از نظر کارشناسی و مدیریتی دارد. باید یه فکر اساسی به منظور اقدامات تخریبی انجام شده کرد

  • ناشناس

    سلام شبخیر متاسفانه در بخش فرودگاهی در دولت سیزدهم ضمن نابودی تشکیلاتی ومالی با انتصاب های بی رویه بدونه پشتوانه تخصص صرفا براساس رابطه حتی رعایت اخلاق نیز صورت نگرفته بیش از50 مدیر متخصص کنار گذاشته شده وجای آن رابانیروهای ازخبرگزاری فارس وروابط عموی خودروسازی برگزار کننده مراسم عروسی پر نمودند دها مشاور بدون تخصص وارد صنعت کردند فرصت‌های طلایی را از بین بردن نیروهای ناسالم همچون چلندر مرادی را تثبیت کردند فرودگاه امام را به حیات خلوت وسازمان را مطیع شرکت های هواپیمایی کردند اصل تعارض منافع را به سخره گرفتن وزارت راه وشهرسازی را به میتینگ. کارزار انتخاباتی تبدیل کردن ظاهرا خانم وزیر توانایی لازم جهت برخورد با این مافیا را ندارد امیدی به بهبود نیست

  • محمد

    افتضاح.....افتضاح....افتضاح
    از آنجایی که آقای نخجوانی از بدنه خود شرکت فرودگاهها نمی‌باشد و از بیرون به شرکت آمده است برایش وضعیت کارکنان مهم نیست
    برایشان فقط مشاورانش مهم بوده و به رفاهیات کارکنان توجه ندارند

  • کارمند حوزه عملیات

    سلام
    فقط باید عنوان کرد مدیری که تو فرودگاه گوسفند داره و به فکر پلوار کردن گوسفنداش هست و کارمندان اداره رو هر چند وقت به یک گوشه ای منتقل میکنه از دست آورد های ایشون آقای نخجوانی میباشد و نتونست لین مدیر رو عوض کنه اونوقت میخاد در خودش تغییرات ایجاد کنه
    شرکت فرودگاه‌ها داره از مدیران نالایق ضربه میخوره و به ته دره سقوط میکنه

  • سعید

    عزیزان، بیایید حقیقت را ببینیم و احساسی صحبت نکنیم. من خودم کارمند این مجموعه هستم و شاهد تلاشهای کاپیتان .
    ایشان با وجود مشکلات فراوان و دست اندازیهای زیاد و کارمندان رخوت گرفته بسیار خوب کار کردند و اخلاق خوب ایشان زبانزد است.
    همچنین با اینکه مشکلات بسیار زیادی بوجود آمد بسیار خوب مدیریت بحران کردند.
    شاید لازم می بود زودتر تغییراتی میدادند که جهش خاصی بوجود می امد کسانی که در لباس دوست داشتند ضربه می زدند اما بالاخره دستشان رو شد و جابجا شدند.فراموش نکنید چه کسانی جلوی قانون خاص را گرفته بود.فراموش نکنید کسانی که از پیمانکاران شتیل می گرفتند و یا از طریق رییس دفترشان کارچاق کنی می کردنددر این شرایط مجبور بود معتمدین خود را دعوت به شرکت کنه مثل همین مشاورین .
    الان داخل شرکت ببینید چند معاون، مدیرکل و...که کنار گذاشته شدند الان بدون این که حتی یک نامه گزارش یا...تهیه کنند یا کار مفیدی کنند داخل شرکت می چرخند و اپوزیسیون درست کردند و برعلیه کاپیتان سمپاشی می کنند.قریب ۴۲ نفر ولی ایشون با رافت باهاشون برخورد می کنند همین کامنتها را ببینید قطعا بخاطر همین جو این خوارجه...

  • ناشناس

    شرایط فعلی بازتاب اعمال و رفتار آقایان مراقبت با دکتر مهابادی است که اون همه کار برا شرکت کرد و هیچی هم نبرد و نخورد. بعد از ایشون که با زیرآب زنی شماها عوض شد، مثل امیر مکری و سیدی و نخجوانی مدیر عامل شدن و هیچ کاری برای شرکت نکردن.

    • ناشناس

      شما عملیاتی هم که همش زیر آب همو دارید می زنید.
      دعواتون رو ببرید تو محله‌تون.

    • ناشناس

      والله راست گفتی، چه روزگار خوبی بود دوران آقا مهابادی. شرکت تو دولت و مجلس ارج و قرب داشت. اینجا را معاون وزیر کرد و چقدر پول تو شرکا آورد و خودش حتی یه سفر خاجی هم نرفت و شما عملیاتی‌ها نابودش کردین

  • ناشناس

    آه صفی نیا بلاخره می‌گیره

  • ناشناس

    سخنی با وزیر محترم راه و شهرسازی
    محضر سرکار خانم دکتر صادق
    مقام محترم عالی وزارت راه و شهرسازی
    با سلام و احترام
    ضمن عرض تبریک محضر حضرتعالی نکاتی هر چند باختصار به حضورتان عرض می نمایم.
    نیک میدانید راه دنیا کوتاه و فرصت خدمت محدود است .دو وزیر قبلی راهشان نا تمام ماند .
    سرکار خانم وزیر تو را قسم به آبروی حضرت زهرا س و تو را قسم به روح بلند و بزرگ پدر شهیدتان نسبت به تعیین یک تیم آگاه و مقتدر نسبت به بررسی واقعیات تلخ ۱۴ ماه مدیریت جناب آقای نخجوانی در شرکت فرودگاه‌ها اعلام و در صورت درستی نسبت به ارسال پرونده تخلف به مراجع قضایی اقدام نمایید.
    خانم خدا می‌داند تعداد زیادی از کارگران خدماتی این شرکت با حقوق نا چیز نتوانستند در ایام عید حتی یک کیلو گوشت بر سر سفره خانواده خود ببرند و یا حتی نیم کیلو آجیل .
    طبق شنیده ها و اسناد و مدارک آقای مدیر عامل از محل خارج شمول نسبت به تهیه ۳۵۰ بسته آجیل و شیرینی و شکلات و گز به بمبلغ ( یک میلیارد تومان ) جهت دفتر وزیر سابق راه و شهر سازی ارسال کرده اند ،آیا کسی هست که به این تخلفات رسیدگی کند ؟ و صد ها تخلف این موارد !!!!!
    خانم وزیر آنچه از سوابق شما پیداست خود رنج کشیده اید و خود درد آشنا
    تعداد زیادی از افراد مشاوران ایشان بازنشستگانی بودند از جاهای متفاوت ،
    بدون تخصصی و بدون آگاهی لازم
    آیا تنظیم قرارداد ۶۰ میلیونی و یا ۵۰ میلیونی با این افراد جرم نیست ؟
    کجا هستند این دستگاه‌های نظارتی
    خانم وزیر تو را قسم به آبروی پدر مهربان شهیدتان نگذارید اینها حق بیت المال را اینگونه به چپاول ببرند .
    برایتان از خدای مهربان آرزوی توفیق وروز افزون دارم . الهی آمین
    لطفا این پیام را به خانم وزیر برسانید .

  • اتقیایی

    سلام، فساد بی نهایت، انتصاب ناشایستگان، بریز و بپاش بیت المال، باندبازی، فسادسیستماتیک، برخوردهای قهرآمیز و تهدید، اختناق و خفقان، فسادمالی، مدیریت غیرمتخصص، نظارت تعطیل.

  • عبدالله

    متاسفانه موفق نبوده اند و با ایجاد تبعیض بین واحد ها باعث کاهش بهروری کار کارمندان عملیاتی شده است و از نظر رفاهی یات کارکنان بسیار ضعیف عمل کرده اند

  • ناشناس

    سلام
    واقعا این همه کامنت از عملکرد یک مدیر درسته ؟واقعیت داره؟من باورم نمیشه !!!!!پس نقش دستگاه‌های نظارتی در این زمینه چیست ؟
    واقعا متاسفم
    تنها چیزی که به ذهنم می‌رسد بیان واقعیت‌ها از طریق رسانه هاست که این تخلفات به سمع و نظر دستگاهای قضایی و نظارتی برسد.

    • ناشناس

      لطفا انعکاس بدید

  • ناشناس

    آقای نخجوانی به جای خود( منتظر محاکمه خواهیم بود)
    درد بنده از برخی افراد و مدیران با سابقه داخلی هست که به بوی سود (پست) شرافت خودشون و منافع شرکت فرودگاهها رو زیر پا گذاشتن.

  • Muhammad skin safari

    سلام
    من نمی خواهم از عملکرد کسی دفاع یا کسی را محکوم کنم ،ولی کمی انصاف هم خوبه،زمان سیدی بی کفایت را که فراموش نکردیم ،آقای نخجوانی هم زمانی شرکت را تحویل گرفت که در اوج هرج و مرج بود،مشکل اصلی بذرپاش وزیر قبلی هست که اجازه هیچ تغییر مدیریتی را به ایشان نداد،هیات مدیره در پیت و ...، معاونین تحمیلی، مدیران فرودگاهی که وزیر برای حفظ خودش به آنها باج می داد و اجازه اصلاحات به آقای نخجوانی نداد ،مدیر حوزه مدیر عامل هم حتی از گزند پذرپاش در امان نماند ،انشاالله با حضور وزیر جدید شاهد اختیار و پاسخگویی باشیم نه تحمیل و پاسخگویی

  • ناشناس

    یه سوال
    نقش موثر آقای توفیقی توی شرکت فرودگاه‌ها چیه؟
    بابت چی هرماه ۴۵ میلیون حقوق میگیره؟
    ایشون هر روز یا سر سفره این و اون هستش یا بساط مهمونی و سور و ساط پهن میکنه .
    ماموریت های مداوم و هر روزه این آقا با چه دلیلی انجام میشه وقتی آقای نخجوانی اعلام کردند مدیران کل و معاونین فقط باید پنجشنبه و جمعه بروند ماموریت؟!؟!

    چرا و به چه دلیل دستورات چرت و پرت صادر میکنند؟
    از کی تا حالا تایید ماموریت مدیران شرکت اون هم برای انجام وظایف محوله باید توسط مسول دفتر مدیرعامل انجام بشه .
    چقدر مدیران رو تحقیر می کنند.
    چرا یک مدیر که تا دیروقت توی اداره است باید برای سرکشی به فرودگاه ها باید از آخر هفته خودش هم بزنه .
    چرا این وسواس و حساسیت ها رو برای اطرافیان خودش بکار نمیگیره؟
    چرا مدیرعامل کارتابل سیستمی رو چک نمیکنه؟
    چرا مدیرعامل اشرافی روی نامه ها نداره ؟
    چرا توی شرکت نیست و یه خط درمیون میاد؟
    چرا مدیران خدوم رو عزل و مدیران بی کفایت رو آورده سر کار؟
    چرا اینقدر راحت با تصمیم بر منحل کردن دفتر مقررات فرودگاهی ، یک تیم موثر و زحمتکش رو به ورطه بطالت کشوند؟
    چرا زمانی که مدیرکل دفتر مقررات در مرخصی بودند اقدام به منحل کردن زیرمجموعه ایشون کرد؟
    به کجا رسیدیم که آقای غیب آله زاده که مشاور مدیرعامل هستند با دمپایی در کل روز طبقات شرکت رو گز می کنند.
    چرا تفویض ها رو می دهند و باز پس می‌گیرند؟
    تکلیف مدیرعامل با خودش هم معلوم نیست!
    بیشتر شبیه لولوی سر خرمن هستند ایشون.
    حیف عمر و انگیزه همکاران که در کنار ایشون تباه شد .
    خدا لعنت کنه انتخاب‌هایی که براحتی زندگی کلی آدم رو تحت تاثیر بد خودش قرار میده.
    واقعا خجالت آوره.

    • نظرزاده

      خیلی دور برندار داداشی. از کی تا حالا دمپایی پوشیدن و رفتن به نمازخانه جرم تلقی شده است؟ همین غیب اله زاده پرونده های فسادی را که کشف کرده و درحال رسیدگی در دادگاه هست را تاحالا کدام مدیر شرکت کشف کرده بود؟ چون بوق و کرنا نکرده است بد است؟ منتظر دادگاهی شدن کسانی در اینده نزدیک خواهیم بود که همین غیب اله زاده ای که با دمپایی به نمازخانه میرود باشید.
      کدام‌ مشاور ۴۵۰ میلیونی در شرکت وجود دارد؟ از خدا بترسید و تهمت نزنید.
      روزی که پرونده های کشف شده توسط همین مشاوران کاپیتان نخجوانی در رسانه ها پخش شود را خواهید دید که از خجالت اب خواهید شد

    • ناشناس

      آقای نظرزاده
      مرد باش همین امروز برو پیش اقای پورآذری و در مورد قرارداد آقای مهدی زاده (که در دفتر مدیرکل نداشته حوزه مدیرعامل مستقرند ) سوال کن و بیا اینجا نتیجه رو بگو...همین اقای غیب الله زاده که یه تنه پرستیژ شرکت اورده پایین ،خودش باید دادگاه جواب پس بده...پروژه راه آسمان روابط عمومی رو کی اورد تو شرکت....
      از چی دفاع میکنی اخه؟

  • ناشناس

    سلام شب بخیر
    قابل توجه همکاران محترم در فرودگاههای کشور
    طبق شنیده ها حاکیست جدیدا یک نفر دیگر به جمع مشاولان عزیز اضافه شده بنام ....گفته می‌شود مدیر عامل محترم بزرگوار بدلیل عدم اشراف در صنعت فرودگاهی نسبت به انعقاد قرارداد به مبلغ ماهیانه... میلیون تومان ناقابل در حال تنظیم است که طبق شنیده ها این قرار داد با مخالفت ... انجام نشده است .
    سوال اینجاست ایشان چه تخصصی در این زمینه دارند ؟
    آقای کاپیتان نخجوانی واقعا دست مریزاد خسته نباشی خدا قوت قهرمان
    دست بذر پاش درد نکنه با این مدیر توان مندش

  • Parvin

    کاپیتان نخجوانی یک مدیر با روحیه ای آرام می باشند اما چه خوب است اگر پستهای کلیدی را بدست کارکنان شرکت فرودگاه‌ها می دادند و از پرسنل ادارات و ارگان‌های دیگر استفاده نمی کردند و از دانشکده صنعت هوایی و پرسنل این دانشکده حمایت و استفاده بیشتری می کردند با توجه به اینکه بیشتر متخصصین این صنعت در این دانشکده درس خواندن و دوره تخصصی دیده اند

  • میثم

    سلام.دوستانی که میگن بعضی فرودگاه ها زیان ده هستند...خب فرودگاه شامل باند فرود و ساختمان های متعدد هست. واین ساختمان ها بدون حضور هواپیما چطوری می‌خوان سود ده باشن؟ مثلاً فرودگاهای شمال با حضور میلیون ها مسافر .اما برنامه مرتب پروازی ندارن . وصف طولانی خودرو ها. بلای جانه مردم شدن.مثلا فرودگاه نوشهر در سالهای قبل هر روز به مشهد پرواز داشت اما حالا که جمعیت شهر بیشتر شده به نسبت سالهای قبل اما یک روز در هفته به مشهد پرواز داره.با وجود تلاش مسولین منطقه برای برقراری پرواز برای تمام روزهای هفته ولی انگار هواپیمایی نیست به نسبت تقاضا و تعداد فرودگاه های کشور. راهی برای افزایش تعداد هواپیماهای فعال پیدا کنید. مشکل کم بود هواپیماست.

  • ناشناس

    فارغ از عملکرد {....} نخجوانی و هیات مدیره و مشاوران نالایق ؛ نباید نقش آن دسته از معاونین و مدیران کل را که به خاطر بقای خود ؛ بله قربان گوی تیم حاضر و خصوصا مشاورین نالایق شدند را فراموش کنیم. بارها عملا شاهد بودیم که برای میز خود تا کمر جلوی امثال غیب الله زاده و توفیقی سرتعظیم می گردند و مجیز می گفتند.

  • ناشناس

    نقش سیدی و تیمش را در بستر سازی دوران مدیریتی نخجوانی نباید فراموش گرد. به عنوان ناظر بر هر دو ، کاملا نقش برابری در تخریب شرکت داشتند.

  • همکار

    سلام خدمت همه ی همکاران عزیزم در شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران
    سخنی کوتاه با شما عزیزان جهت تنویر افکار
    تین نیوز از طریق روابط عمومی سالهاست سر در آخور شرکت فرودگاهها داشته و دارد. و چند مدتیست سهم علوفه را دریافت نکرده
    این پست نمی تواند از روی دلسوزی برای شرکت باشد

  • کارمند شرکت

    مخاطب این پیام
    مدیران شرکت که نسبت به ارسال پیام اقدام نموده اند
    آیا حاضرید عملکرد خود شما عزیزان به این شکل و کاملا یک طرفه مورد حمله قرار بگیرد؟
    کمی انصاف

  • کارمتد

    جناب بهرنگی معاون ذیحساب
    دلیل گلفت نشدن رگ معروف به حق خواهی شما در پرداخت غیر قانونی حقوق به جناب کارگر
    مدیر حقوق بگیر قرارداد حجمی
    چیست؟

  • سعید

    سلام،متاسفانه فساد و رانت به سمت ساختارمند شدن با سرعت صوت در حال حرکت است،چند سوال،
    1_ شخصی بنام نخجوانی وتحت عنوان مکتبی و ارزشی و انقلابی بدون اینکه کارمند دولت باشد و شناسه کارمندی داشته باشد، یک شبه معاون وزیر می شود، یعنی نطفه نامشروع در یک ساختار اداری شکل گرفت، از این متخلف حرفه ای چه انتظاری دارید
    2_ برابر اساسنامه شرکت ایشان نخجوانی تمام وقت می بایست در شرکت حضور داشتند، که این برادر ارزشی وحلال خور ما دو روز در هفته بصورت چرخشی به شغل خلبانی مشغول بوده و در شرکت حضور نداشته، تخلف محرز و آشکار
    3_انتقال شخصی که در خدمات دانشجویی دانشکده هواپیمایی، مشغول بکار بوده بنام ثقفی به شرکت فرودگاه ها بدون تائید گزینش و روال قانونی
    4_ انعقاد قرارداد با مشاوران فاقد صلاحیت،بازنشسته با حقوق های غیر متعارف بدون هیچگونه تجربه پیشینی در شرکت فرودگاه ها4_ استفاده از شخصی بنام قربانی امین بازنشسته نظامی تحت عنوان بازرس ویژه بدون هیچگونه شناخت از این شرکت مادر تخصصی،و بر خلاف مقررات انتصاب بازرسان دستگاه ها
    4_هزینه کرد میلیاردها پول خارج از شمول در جایی که هیچکس نمی داند و بدبین کردن کارکنان متعهد شرکت نسبت به نظام
    5_ برای اولین بار بعد از سی سال نخجوانی و رفقای این برادر آن حتی به اعتبارات خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان و رزمندگان هم رحم نکردند و در سال گذشته آن را حیف ومیل کردند6_ با ترک فعل عملا هیچ اقدام موثری برای قانون خاص شرکت انجام ندادند7_ هزینه کرد میلیاردها تومان اعتبارات شرکت و بجای فرودگاه های مراکز استان ها و خرید تجهیزات ناو بری وکمک ناوبری و ارتقا مسائل رفاهی کارکنان در فرودگاه های فاقد پرواز شهرستان ها و حیف ومیل این منابع
    8_ توزیع آجیل شب عید با پول شرکت بجای کارمندان شرکت بین عده ای خاص ورفقای خود
    9_ اکنون وقت ورود سازمان های نظارتی برون سازمانی به این شرکت هست و اگر نه این قدرت افسار گسیخته هر روز دست یک گروه هست و اگر افراد بابت تخلفات خود در دوران مسئولیت پاسخگو نباشند ، در آمدهایی که با خون دل خوردن وتلاش کارکنان شرکت بدست می آید خیانت خواهد شد،
    10_ در دوران مدیریت نخجوانی به تعدادی افراد که کارمند شرکت فرودگاه ها نبوده و در شرکت اشتغال نداشته اند ،حقوق پرداخت شده که نیازمند رسیدگی هست
    11_ یک خسته نباشید جانانه هم باید به حراست شرکت فرودگاه ها گفت که این بستر امن را برای انجام این همه تخلفات ریز و درشت برای جناب نخجوانی وتیم همراه فراهم نموده است باید گفت

  • رمضانی

    اقای تین نیوز چرا قراردادهای خودت با شرکت فرودگاها را نمیزاری؟ اگر به دادگاه ارایه شود میدانی چه میشود؟

    • اشنا

      هیچی نمیشود رمضانی جان :)

  • مانی

    درود
    عملکرد ایشون 0از0هست.عیچ طرح و برنامه‌ای وجود ندارد.یک عده افراد بی تجربه پرادعا رو آورده و طبیعی هست که عملکرد مثبتی نخواهد داشت.کارکنان اکثرا تا راضی و سردرگم هستن.کمتر مدیری در جایگاه اصلی خودش قرار داره.چیزی برای ارزیابی تخصصی ندارن که بگم.

  • محمدحسین

    من یک نیروی شرکتی هستم و به نظرم آقای نخجوانی به نیروهای شرکتی نگاه مثبتی دارن. به همین دلیل از ایشون تشکر می کنم

  • ناشناس

    با هدف اصلاح وضعیت فعلی شرکت بهترین اقدام مراجعه به دانایان مانند دکتر آجیلیان و حاج آقا گهیلیج است تا شاید تدبیری بکنند.

    • ناشناس

      لطفا اسم مدیر پاک نفس و پاک دستی مانند آقای گلیج رو کنار فرد معلو‌م الحال قرار ندین. حیف نیست این دو تا اسم کنار هم برده بشه. فرقشون مثل دوغ و دوشابه

    • ناشناس

      نخجوانی یه کار خوب کرده باشه حذف گلیج بی کفایت هست

  • ناشناس

    کافی است که وزیر محترم یکسری به شرکت فرودگاههای کشور و واحد‌های عملیاتی فرودگاه بزنند و از هر واحد با یک نفر صحبت نمایند تا متوجه بشوند, عمق فاجعه را و اینکه روابط بر ضوابط چقدر حکم فرما بوده است
    تغییرات غیر حرفه ای مدیران و معاونان و بدنبال آن تغییرات ناعادلانه روسای ادارات و کارشناس مسیول ها
    همه و همه با نوعی رفتار تحقیرکننده، گویا این نیروها همه همه دشمن این سیستم بوده اند.
    آیا کسانی که در راس هستند ، سواد کافی و یا علم نسبت به این حوزه دارند .
    بیمه ها طوری رد می شود که کارمندان پس از بازنشستگی مبلغ بخور و نمیری دستشان را نخواهد گرفت.
    و.....

  • کارمند شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران

    در وضعیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی همین بس که همه نیروهای متخصص شرکت کنار هستند و یک عده مشاور بی خاصیت و پررو بر مناصب شرکت قرار دارند و در حال قلع و قمع صاحب خانه ها هستند.
    مشاورین به نام غیب الله زاده که از هر کار غیر قانونی و درخواست وام میلیاردی ابایی ندارد؟ اگر مخالفت شود مثل آقای بابا زاده، از پست خلع می شود.

    فقط ماهیانه چند میلیارد هزینه مشاوره ها در شرکت فرودگاههاست.
    شرکت به گل نشسته است.

  • کارمند شرکت


    گزینش و ذی حساب شرکت طی دو نامه صراحتا اعلام کردن که آقای غیب الله زاده مشاور و همه کاره آقای نخجوانی، صلاحیت گزینش ندارد و طبق قانون گزینش کشور، هر گونه پرداخت به ایشان در حکم دست درازی در بیت المال محسوب می شود. ادامه این همکاری به چه معناست؟

  • ناشناس

    شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور مشگل ساختاری دارد .پرسنل اداری ان حدود سه برابر بخش عملیاتی ست .بخش عملیاتی که با کمبود پرسنل مواجه است .
    دلیل این تشکیلات و جذب اینهمه پرسنل اداری چیست ؟
    یکی از مهم ترین معضلات شرکت، در بخش منابع انسانی است .جذب نیروی کیفی برای سیستم عملیاتی بدرستی و اصولی انجام نمی شود .
    متاسفانه در امد شرکت بدرستی مدیریت نمی شود و افرادی همواره برای چپاول ان خیمه زده اند ...

    • اشنا

      اکثر عملیاتی ها در ستاد پستهای مدیریتی اداری رو گرفتن و اشغال کردن، بررسی کنید چند درصد از مدیران مقطع لیسانس انها مراقبت و الکترونیک است!!!متاسفانه این موضوع باعث سر خوردگی متخصصان غیرعملیاتی و کمبود نیروی عملیاتی شده و افزایش نیروی ستادشده

  • شناس

    روشی نخ نما
    پیام ها رو که مطالعه می کنیم به بعضی اسامی معلوم الحال که در این هیاهوی پیام، در حال تطهیر خود هستند بر می خوریم.

  • شریف

    توجه توجه توجه
    وعده ی آقای کارگر مدیر روابط عمومی تحقق یافت
    جناب کارگر هفته گذشته پیش بینی کرده بودند که اگر پول تین نیوز پرداخت نشود ممکن است در رسانه ها پست هایی منتشر شود که به ضرر شرکت خواهد بود

  • شوشتری

    وعده کارگر
    جناب کارگر مدیر محترم روابط عمومی
    شما به وعده ی خود در خصوص تبعات عدم پرداخت پول به تین نیوز عمل کردید.

  • ناشناس

    آقایان فرشید گلیج و آجیلیان از مسببین تخریب در شرکت فرودگاهها با مدیریت نخجوانی هستند! دو فوق دیپلم آموزشگاه عالی هواپیمائی کشوری که سالها در شرکت مشغول تخریب هستند! اینها با نخجوانی و منصوبانش فاجعه ای خلق کرده اند که سالها برای ترمیمش زمان لازم است. آجیلیان فقط یاد گرفته کارهای دیگران را ترجمه و بنام خود چاپ کند ! گلیج همان کسی است که به برترین متخصص فرودگاهی و حمل و نقل هوائی ایران گفت سیاهی لشکر!!!! متخصصی که سالها در بریتانیا و خاورمیانه به فرودگاهها و وزارتخانه ها مشورت می دهد و استاد تمام دانشگاه و کارشناس حرفه ای بین المللی است. گلیج سطح درکش از هوانوردی و فرودگاه زیر صفر است. نخجوانی و مه آبادی بدترین مدیران عامل تا به امروز بوده اند. رضائی نیارکی شاید بهترین با نمره ۱۲ از ۲۰ بود!!!!

  • شاملی

    شرکتی که نتواند جلوی گستاخی ها و سند سازی های یه وجب بچه به نام ر ک رو بگیرد حقش فناست

  • کارمند

    زمان مدیریت نخجوانی

    بی خاصیت ترین اعضای هیات مدیره. مخصوصا بچه ای به نام ... که به ... وصل بود و از فرودگاه و هواپیما فقط اسمش را شنیده است.
    معاون نظارت و برنامه ریزی از شیر و لبنیات. یعنی کسی که برای ... برنامه ریزی میکرد الان برای فرودگاهها و صنعتی به نام ناوبری هوایی برنامه ریزی می کند.
    همین آقای آمده از ...، چندین مشاور بی خاصیت تر از خودش را به شرکت تحمیل کرد.
    کلا شرکت را جناب نخجوانی منفجر کرد.
    فاجعه ای به نام ... که در نوع خودش بی نظیر است.
    کلا فاجعه در فاجعه

  • Asgty@outlook.com

    وضعیت شرکت فرودگاهها نیاز به گفتن نیست.
    این آقا نتوانسته چهار تا معاون خودش را انتخاب کند و در حال حاضر غیر از معاون عملیات هوانوردی، بقیه معاونت ها یا سرپرست و یا رها هستند.
    مدیرکل حوزه هنوز نداره.
    شرکت شقه شقه شده و از این فاجعه تر نمی شود مدیریت کرد.
    و اما غیب الله و پور آذری و مشاورین ایشان که در حال {....} شرکت فرودگاهها هستند .

  • ناشناس

    واقعا برای این مدت مدیریت باید تاسف خورد که این همه انتصابات نابجا شرکت را به راه کج کشاند و برای کارکنان خدوم جز دلسردی و نا امیدی چیزی نداشت.

  • ناشناس

    ضمن عرض تشکر و قدردانی از معاون محترم وزیر و مدیر عامل ارزشمند شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران جناب آقای کاپیتان نخجوانی،
    تبریک عرض میکنم خدمت صنعت هوانوردی کشور که با درایت کاپیتان نخجوانی، یکی از سالم ترین، عالم ترین و باتدبیرترین مدیران صنعت هوانوردی در منطقه ، جناب دکتر آجیلیان را به عنوان
    " *مشاور اجرایی مدیرعامل محترم در فرودگاههای کشور* "
    انتخاب نمودند.
    اینکه فرد سالم و توانمندی مثل آقای دکتر آجیلیان ، بالاخره چندین مخالف هم داشته باشند کاملا طبیعی و غیر قابل انکار است.
    بسیاری از مدیران و مدیران کل فعلی، مدیون حمایت های آقای دکتر آجیلیان هستند؛ و اینکه گذر روزگار، مدتی ایشان را به دور بودن از مدیریت واداشت، کاملا عادی است.
    همواره عرض کرده ام، در یک تیم کاری، می بایست دقت کنیم که با چه کسانی دور یک میز یا سفره می نشینیم؟ مهم هست. خیلی .
    الان زمانی هست که نیاز به حضور ایشان در جامعه هوانوردی احساس می شود، حتی بیشتر از دوران آقای مهندس رسولی نژاد که آقای دکتر آجیلیان ، مسئول پیگیری پرونده های ویژه !!! بودند. خاطر بسیاری از عزیزان هست.
    یادگاری های دکتر بسیار زیادند در شرکت.
    دیدم هجمه ها به دکتر زیاده وظیفه خودم دونستم بیان کنم

    • حاج کریم

      برادر کجایی؟خوبی؟
      اولا دکتر نیستند و تا اونجایی که می دونیم لیسانس دارند...
      دوما «سالم ترین، عالم ترین و با تدبیرترین مدیران صنعت هوانوردی در منطقه»؟؟؟؟خودت خندت نگرفت؟
      تو همین شرکت ده نفر هم قبولش ندارن
      سوما گندکاری که رسولی نژاد در تاریخ شرکت ثبت شده و اون زمان دوران همین اقای دکترتون زمینهای تهرانسر تقدیم مسکن مهر شد یادگاریشون بدجوری درد داره...
      چهارما با چه رزومه ای اقای نخجوانی ایشون رو روز اخر بازنشستگیش مشاوره اجراییش کرد. بجز سفارش یه نماینده مجلس.
      ظاهرا هرچی رزومه خرابکاری بیشتری داشته باشی تو این شرکت مرتبه‌ات بالاتره....

    • ناشناس

      آخه یکی از وظایف همین دکتر قصه ی ما بعنوان مشاور اجرایی مدیرعامل البته به فرض دکتر بودن و داشتن شایستگی لازم جهت انتصاب به چنین مسئولیت خطیری، ایجاد حلقه ارتباط سازنده میان مدیران فرودگاه ها با مدیرعامل می باشد که در این مدت نه تنها چنین اتفاق رخ نداد بلکه جناب دکتر با ایجاد تنش، مدیران و مدیران کل زحمتکش فرودگاه ها رو در روی مدیرعامل قرارداد بطوریکه گاها مدیران مذکور هفته ها معطل و منتظر ارتباط با مدیرعامل جهت امور ضروری و اورژانسی بودند. با وضعیت اسف باری که در ستاد حاکم است، حالا چه انتظار عملکرد و بازدهی خارق العاده از فرودگاه ها و‌ مدیران آنها می توان انتظار داشت آنهم در شرایطی که با ده ها مشکل‌ و‌ موانع کوچک و بزرگ منطقه ای و استانی مواجه هستند.

  • ناشناس

    اولا موقع نماز نبوده و کل شرکت در هر ساعتی و در هر حالی حتی در زمانی که دعوت به جلسه شده بوده ، آقای غیب آله زاده رو با دمپایی دیدند که از این اطاق به اون اطاق میرند . بله دمپایی پوشیدن در پشت میز و یا در زمان نماز عادیه ولی برای سطح مدیران و مشاوران عالی رتبه اصلا جایز و صحیح نیست این قبیل رفتارها.
    آقای نخجوانی اگر توان داشت جلوی برپایی سفره ها و میزهای مشاورینش رو می‌گرفت که با غرور ساعتها دورهم می‌نشینند و به خنده می‌میگذرونند.
    آقای نخجوانی خواب کافی است بیدار شوید لطفا!!!!!
    آبروی شما رو مشاورینتون حفظ نمی‌کنند.
    کاری به حقوقی که حقشون نیست بگیرند ندارم ، کاری به تخصصی که ندارند و مشاوره اش رو ميدند هم ندارند ،واقعا خودتون شرم نمی‌کنید این آدم ها رو دور و برتون گذاشتید .
    کی تا حالا این صنعت اینقدر تحقیر شده بود .
    اینجا رفتارهای پادگانی می‌کنند. جمع کنید لطفا

  • ناشناس

    واقعا .... به عنوان شاخص علم و دانش فرصت خوبی در طرح شرکت فرودگاه‌ها در دنیای مدرن ایفا نمایند. دانش و توانایی و مهارت ایشان مثال زدنی است. ایشون خیلی خوبن. تسلط ایشان به گویش در کارآمدی ایشان خیلی مهم است.

  • ناشناس

    کاملا مشخصه که نظرات و پیام‌ها بین مشاوران و مدیرانی که در دوره آقای نخجوانی به نان و نوایی رسیدند و سایر پرسنل و کارمندان ضرر دیده داره رد و بدل میشه و نظرات مثبت صرفا بدلیل سفید کردن ایشونه وگرنه با اینهمه شاهد و مستندات که عین روز روشن هستند ، تعریف و تمجید از نخجوانی فقط ماست مالی کردن و به نوعی تف سربالا برای اطرافیانش هست.

  • نوید

    سلام شاید غارت و به تارج بردن اموال شرکت فرودگاه ها بهترین واژه ای باشد که در دوران مدیریت ضعیف و فاجعه بار نخجوانی در شرکت فرودگاه ها و آنهم با ورود مشاورین رفیق و نظامیان بازنشسته بدون تعهد و تخصص با حقوق های نجومی در شرکت فرودگاه ها اتفاق افتاد،دوران مدیریت نخجوانی لکه ننگی بر پیشانی وزارت راه و شهرسازی است که تا سالیان سال جبران نخواهد شد،باعث شرمساری است که یک فردی که در دوران ریاست سازمان هواپیمایی به دلیل مدیریت ضعیف و لات بازی در یک جلسه رسمی اداری و کتک زدن مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی دوباره در صنعت حمل و نقل هوایی سمت واگذار می نمایند،مگر کارکنان شرکت فرودگاه ها چقدر تحمل دیدن چنین صحنه های دارند،اکنون وقت ورود قوه قضائیه به این شرکت و رسیدگی تارج وغارت نخجوانی و باند همراه است، یک روز اضافه ماندن نخجوانی برابر است با میلیاردها ضرر و زیان به اموال شرکت و اعتماد عمومی است

  • گلمحمد

    سلام انتشار یک فایل غیر اخلاقی مربوط به ... با چهره و ظاهر اسلامی در اواخر سال گذشته کار تخلفات را برای این شرکت از مسائل مالی فراتر برده است و وقت آن است که به دوران مدیریتی وتیم همراه به سرعت رسیدگی شود

  • ناشناس

    آقای دکتر آجیلیان ؟؟؟؟؟
    آقای آجیلیان مگه دکترا داره !!!!!!
    چرا دروغ می بافید
    باعث تاسف واقعا
    ایشان هم مثل سایر مشاورین زحمت بکشن بفرماین چقدر خارج شمول گرفتن ؟
    حق ی مشت کارمند در سراسر کشور خوردن نداره برادر آجیلیان

    • کارمند

      {....} از نقاط سیاه جناب نخجوانی است و البته انتصاب پرویز {....} به عنوان دبیر هیات مدیره.
      نخجوانی حیثیت حرفه ای خودش را با چنین انتصاباتی خدشه دار کرد.
      نخجوانی پایانی بر شرکت فرودگاههای که دیگر آغاز نخواهد شد.
      فقط {....}ماهانه پنجاه میلیون از بیت المال حق مشاوره میگیرد.
      {....}
      {....}
      {....}
      {....}
      اوضاع خیلی خراب است.

    • حسین

      دکتر {....}؟؟؟؟؟؟
      آقا کلمه مقدس دکتر را به گند نکشید.

    • ناشناس

      اقای اجیلیان دکتر نیستند و استفاده از عنوان دکتر برای ایشان جرم محسوب میشه ...دکتر !!!!!

    • ناشناس

      اقای اجیلیان دکتر نیستن و استفاده از عنوان دکتر برای ایشان جرم محسوب میشه ...دکتر !!!

      تین نیوز لطفا منتشر کن که دوباره نفرستیم

  • ناشناس

    یعنی همه شرکت می دونن تو این شرکت چقدر خرابکاری بوده و هیچ عکس العملی نداشتند ...و جالبتر اینکه نهادهای نظارتی و حراست و بازرسی و ...چرا هیچ ورود به این جریانات نداشتند.

  • Saba

    تشکر از هرآن کسی که فقط و فقط برای رضای خدا کار میکنه .‌اگه میشه در آخرین روزهای مدیریتی فکری برای قرارداد مشخصها بکنید ی آزمون داخلی بگذارید

  • ناشناس

    متاسفانه بواسطه عدم اعتماد به مدیران و کارشناسان متخصص فرودگاهی و بکارگیری نیروهای برون سازمانی نه تنها پیشرفتی در خصوص موضوعات مربوط به عملیات فرودگاهی نداشتند بلکه باعث پسرفت نیز شده اند و کلا موضوع تخصصی فرودگاهی را کاملا شخصی سازی کردن .

  • ناشناس

    متاسفانه در دوره آقای نخجوانی عدم نظارت بر عملکرد مدیران ادارات کل فرودگاه و بکارگیری افراد نالایق و کار نابلد باعث بوجود آمدن این قدر نارضایتی در بین کارمندان و ارباب رجوع شده است که نمونه آن فرودگاه اصفهان هست که مدیر کل در حال حاضر آن در طول چندسال عملکرد خوبی نداشته است و نتوانسته حتی یکی از مسولین اداره کل فرودگاه اصفهان را تعویض کند .

  • امیر حسین

    سلام برای ویران کردن یک کشور،یک سیستم، نیاز به جنگ و کشتار از طرف دشمنان نیست فقط کافی است جایگاه های بزرگ را به انسان های کوچک و فاقد صلاحیت بسپاری خود به خود همه چیز باب میل دشمن پیش خواهد رفت،از زمان ورود نخجوانی ونشستن رانتی ایشان بر مسند قدرت با رفقای مشاور فاقد صلاحیت بازنشسته و بعضا بی سواد، یأس و ناامیدی کارکنان شرکت را فرا گرفت،چند ماه اول طبقه ششم شرکت و اتاق مشاوران و دفتر حوزه مدیر عامل هر روز بر سر میز و صندلی دعوا بود،به گونه ایکه مدیرعامل که هفته ای چند روز در شرکت حضور نداشت مجبور شد در اتاق را قفل و اتاق دفتر مدیرعامل را عملاً تعطیل نماید، نخجوانی شرکت فرودگاه ها را به یک شهر بدون پلیس و ناظر بدل نمود،هشتصد میلیارد تومان پول از خزانه شرکت پرداخت شده بدون ثبت در سامانه تدارکات شرکت،تحمیل شخصی بساز و بفروش بنام فرشچی تهرانی بعنوان معاون تدارکات شرکت با توصیه شخصی بنام ثقفی و معاملات بدون حساب و کتاب در تدارکات شرکت فرودگاه ها حتما باید در دوران ورود نخجوانی،حسابرسی شود، ورود شخصی بنام عبدی برای معاونت شرکت تخصصی که در کارخانه شیر پاک به دلیل عملکرد ضعیف عزل شده،یعنی توهین به شعور هزاران نیروی با سواد و شایسته شرکت،فرودگاه ها،عزل انسانی متخصص در مرکز وارسی و دانشکده هواپیمایی و انتصاب شخصی بنام مسعودیان ورزنه که دارای پرونده های متعدد در مراجع نظارتی در مشهد و تهران است،نشان از آن داشت که برای کانون های قدرت و ثروت شایستگی مهم نیست،شرکت های دولتی حیات خلوت کسانی است که از این فضای بی نظارت و رسیدگی همواره کمال استفاده را کرده اند،تا زمانیکه حراست های ما جیره و مواجب خود را از مدیر دستگاه می گیرند،یعنی تعارض منافع یعنی غارت بیت المال یعنی ما امید کردن کارکنان متخصص شرکت فرودگاه ها،همه اینها بنام دین انجام گرفته که بزرگترین ضربه به شرکت فرودگاه ها بود،نخجوانی با پول پاشی و وام پاشی عملا شرکت فرودگاه ها را سالها عقب برد،واکنون باید پاسخگوی عملکرد خود و مشاوران بازنشسته خود و معاون برنامه ریزی عبدی و مشاوران ایشان با ماهیانه بیش از پنجاه میلیون حقوق از خزانه شرکت فرودگاه ها باشند که کارمند شرکت هم نیستند باشد

  • ناشناس

    اقا دکتر حرمت داره برای هرکسی استفاده نکنید

  • حاج حسین اق

    سلام این گروه مال کجاس ؟
    این همه موارد واقعیت داره ؟
    یعنی ی شیر فروش کردن معاون برنامه ریزی هواپیمایی کل کشور ؟؟؟؟؟
    به به به این درایت
    همونه که این همه فرودگاه تو کشور داره خاک میخوره !!!!
    حالا مدرک این شیر فروش چیه که اینقدر به وجودش نیاز شده !!!!!
    بیخود نیس این همه حوادث
    من دیپلم دارم و شغلم کارگر ی شرکته
    معاون بهره برداری بین المللی نمیخایین؟
    حالا که شما از هر جایی مشاور و معاون و مدیر کل و کوپن فروش آوردین منم بیارین چی میشه ؟

  • ناشناس

    با سلام..شرکت فرودگاه‌ها در طول مدت تاسیسش ... و ... از آقای نخجوانی به خود ندیده بود..ایشان متاسفانه بعد از اخراج از سازمان هواپیمایی کشوری در شرکت فرودگاه‌ها توسط وزیر وقت منسوب و خرابه ای را برای آیندگان به یادگار خواهد گذاشت البته ایشان و مشاوران بی سوادشان به خاطر اعمالشان سالیان متوالی بایستی جوابگوی دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی باشند.جالب این است که تمام منسوبین این آقا ... می‌باشند. بهشتی را که مدیران قبلی ساخته بودند به جهنم تبدیل کرد.