بازدید سایت : ۳۸۸۷۶
مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه سان آرا عنوان کرد:

◄ هشدار درباره تخلف سرعت بالای 150 کیلومتر در اتوبان کاشان نطنز اصفهان

مخاطرات ناشی از سرعت غیر مجاز متخلفان رانندگی در اتوبان کاشان نطنز اصفهان به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی مهم و پرتردد کشور، خطر تصادف در این آزادراه را افزایش داده است.

هشدار درباره تخلف سرعت بالای 150 کیلومتر در اتوبان کاشان نطنز اصفهان
تین نیوز |

مخاطرات ناشی از سرعت غیر مجاز متخلفان رانندگی در اتوبان کاشان نطنز اصفهان به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی مهم و پرتردد کشور، خطر تصادف در این آزادراه را افزایش داده است.

رسانه رخدادهای منطقه کاشان آران و بیدگل در گزارشی به قلم سعید غلامی به نقل از مدیر عامل شرکت ساخت و نگهداری آزاد راه کاشان نطنز اصفهان (سان آرا) نوشت: تاکنون  دوربین های ثبت تخلف آزادراه نتوانسته سرعت خودرو های عبوری را کاهش دهد و به استناد گزارش های پلیس راه سرعت غیر مجاز سهم چشمگیری در سوانح رانندگی داشته است.

سید حامد مرتضوی خاطرنشان کرد: رانندگی با سرعت بالای یکصد و پنجاه کیلومتر بر ساعت قطعا می تواند سبب بروز تصادف شود،امری که طی شبانه روز شاهد آن هستیم.

معمای رنگ پاشیدن روی تابلوها و علائم آزادراه!

وی فرهنگ سازی برای کاهش هزینه های گزاف مربوط به تعمیر و‌ نگهداری مسیر را  بسیار مهم و اساسی دانست و خاطرنشان کرد:هنوز نمی دانیم علت اینکه برخی روی علائم نصب شده در آزادراه رنگ پاشیده یا آن را مخدوش می کنند چیست؟

به گفته مرتضوی رانندگان تریلر با آتش زدن لاستیک روی آسفالت به منظور اعلام خطر زمان توقف در حاشیه آزاد راه باعث ایجاد چاله های خطرناک می شوند و افرادی نیز تابلوهای راهنمایی و رانندگی را به سرقت می برند.

وی تصریح کرد: رانندگان باید بدانند برای اعلام خطر به خودروهای عبوری آتش زدن لاستیک روی آسفالت راهکار مناسبی نیست چرا ترمیم یک متر مربع از آسفالت هزینه سنگینی  دارد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.