بازدید سایت : ۱۰۱۱۱۹

◄ توسعه گردشگری فارس با آزادراه شیراز اصفهان

آزادراه شیراز اصفهان تنها یک مسیر ارتباطی نیست؛ بلکه در دل خود ظرفیت های فراوانی برای توسعه خدمات رفاهی و جذب گردشگر دارد.

توسعه گردشگری فارس با آزادراه شیراز اصفهان
تین نیوز |

آزادراه شیراز اصفهان تنها یک مسیر ارتباطی نیست؛ بلکه در دل خود ظرفیت های فراوانی برای توسعه خدمات رفاهی و جذب گردشگر دارد. 

به گزارش تین نیوز، آزادراه شیراز اصفهان نه تنها یکی از مهمترین کریدورهای حمل و نقل شمال به جنوب کشور است، بلکه مسیری است که به بهبود ارتباطات، کاهش زمان سفر و توسعه صنعت گردشگری استان فارس کمک می کند.

 این آزادراه که در مهرماه سال گذشته به بهره برداری رسید، با هدف تکمیل شبکه آزادراهی کشور، فاصله دو شهر تاریخی اصفهان و شیراز را به طور چشمگیری کاهش داده است.

آزادراه شیراز اصفهان تنها یک مسیر ارتباطی نیست؛ بلکه در دل خود ظرفیت های فراوانی برای توسعه خدمات رفاهی و جذب گردشگر دارد. در حال حاضر، این آزادراه با برخورداری از 8 نقطه پیش بینی شده برای احداث جایگاه های سوخت و مجتمع های خدمات رفاهی، سه جایگاه ثابت و سه جایگاه سیار را در اختیار مسافران قرار می دهد. 

علاوه بر این از آنجا که این مسیر از مناطق با جاذبه های طبیعی و تاریخی عبور می کند، فرصت هایی برای سرمایه گذاری در زمینه های گردشگری نیز وجود دارد. از جمله، پنج نقطه گردشگری در این آزادراه شناسایی شده اند که هرکدام بن 10 تا 13 هکتار مساحت دارند.

آزادراه شیراز اصفهان

آزادراه شیراز اصفهان

آزادراه شیراز اصفهان

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    البته این جاده خوب ولی کو گردشگر هرمسافرتی تقریبا بیست میلیون خرج داره حقوق دوماه کارمند باز نشسته می‌باشد البته اگر وام بدهند مخصوصا به بازنشستگان فقط برای مسافرت خیلی خوب است همانطور که برای زیارت کربلا میدن

  • ناشناس پاسخ

    ازاد راهی که یک رفت وبرگشت عوارضش بشه 360000هزار تومن به چه دردی میخوره، همون بهتر از راه آباده شیراز برویم

  • نادر پاسخ

    با درود بهتر نبود در یوتوب نگاه می کردید احتیاج هم نبود بروید آلمان آتوبان های آلمان چطوری هست و یا خدمات بین راهی و و پمب بنزین های بین راهی این ماشین ها کنار جاده نباید در دید باشد خطر تصادفها را بالا می برد هر ماشینی که رد میشود نگاه می کند و این باعث تصادف میشود

  • رضا پاسخ

    هر آزاد راهی هر بزرگراهی و یا هر جاده ای برون شهری که ماشین سنگین و راننده هامونو نزارن توش تردد بکنند به هیچ دردی نمیخوره مخصوصا و مخصوصا همین آزادراه اصفهان شیراز که هیچ امنیتی جادش نداره و حداقل با همین رانندگان عزیز و تردد بیشتر حداقل میشه امنیتش رو یکم بیشتر کرد

  • احسان محمدی پاسخ

    برای ورود به شیراز یک مسیر نیم ساعتی. رو. سه دوربین عوارضی گذاشتن. دلیل این کار چه بوده آیا در کشور ما فردی مسولی یا شخصی هست که باری از دوش این مردم برداره