بازدید سایت : ۱۲۸۹۱۸

◄ اعضای شورای کارگری شرکت واگن پارس مپنا به این شورا باز می گردند

اعضای شورای کارگری شرکت واگن پارس مپنا، از بازگشت خود به این شورا خبر دادند.

اعضای شورای کارگری شرکت واگن پارس مپنا به این شورا باز می گردند
تین نیوز |

اعضای شورای کارگری شرکت واگن پارس مپنا، از بازگشت خود به این شورا خبر دادند.

به گزارش تین نیوز، در نامه اعضای این شورا  به مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید شده است:  اعضای شورای کارگری شرکت واگن پارس مپنا با عنایت به درخواست گسترده پرسنل مبنی بر ادامه فعالیت به عنوان منتخبان شورا و همچنین لزوم درک شرایط حساس کنونی و جلوگیری از هرگونه تنش و تشویش اذهان پرسنل پس از آرامش نسبی تولید، استعفای خود را در این شرایط به صلاح مجموعه و استان ندانسته و در صورت حمایت حضرت عالی خواستار ادامه خدمت به عنوان منتخبین شورای کارگری واگن پارس مپنا هستیم.

گزارش خبرنگار تین نیوز حاکی است این افراد از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان درخواست کرده اند که استعفای قبلی کان لم یکن تلقی شود.

متن نامه شورای کارگری واگن پارس مپنا در ادامه آمده است:

« مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی

جناب آقای دکتر امیدی

ضمن تشکر و قدردانی از لطف و ‌توجه همه جانبه حضرتعالی نسبت به اعضای شورا و پرسنل شرکت واگن پارس مپنا، احتراما به استحضار می رساند اینجانبان اعضای شورای کارگری شرکت واگن پارس مپنا با عنایت به درخواست گسترده پرسنل مبنی بر ادامه فعالیت به عنوان منتخبین شورا و همچنین لزوم درک شرایط حساس کنونی و جلوگیری از هرگونه تنش و تشویش اذهان پرسنل پس از آرامش نسبی تولید، استعفای خود را در این شرایط به صلاح مجموعه و استان ندانسته و در صورت حمایت حضرت عالی خواستار ادامه خدمت به عنوان منتخبین شورای کارگری واگن پارس مپنا هستیم. فلذا خواهشمندیم استعفای قبلی را کان لم یکن تلقی فرمایید.

امید است با استعانت از درگاه باری تعالی و تلاش در جهت تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» بتوانیم بحران بوجود آمده را به سلامت پشت سر گذاشته و ضمن استمرار و دوام طنین دلنواز تولید در شرکت، پیگیر مطالبات صنفی بحق همکاران خدوم مجموعه واگن پارس مپنا باشیم و بار دیگر شاهد افتخار آفرینی مجموعه بزرگ واگن پارس مپنا برای ایران اسلامی باشیم.

اعضای شورای کارگری شرکت واگن پارس مپنا» 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.