بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

تخریب پل روگذر بجنورد شایعه است

تین نیوز | رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: بحث تخریب پل روگذر بجنورد در هیچ نهاد و دستگاهی مطرح نیست و این موضوع تنها یک شایعه است.
 
 
رضا فیروزه در نخستین نشست خبری هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر بجنورد اظهارکرد: موضوع آن جلسه بر خلع ید پیمانکار و یا مذاکره با آن بود که پیمانکار پروژه نیز تعدیل سال 90 را پذیرفت اما گاهی شایعه سازی هایی در میان کسبه با موضوع تخریب پل انجام شد.
 
وی خاطرنشان‌کرد: جلسه ای در استانداری برگزار شد که خرد جمعی در رفع این مشکل تصمیم گرفت اما اخبار طور دیگری در برخی نشریات انعکاس یافت.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: از شهردار تقاضا داریم که پروژه ها را زخمی نکند و اگر شروع به آسفالت محلی می کند آن را به پایان برساند.
 
فیروزه اظهار‌کرد: آسفالت، لکه گیری و اجرای پروژه های عمرانی در شهر از وظایف شورای شهر و شهرداری است و تشکر مردم از این اقدامات نشان از نجابت آن هاست.
 
وی از برگزاری صبحانه ای کاری با مشارکت گروه های مختلف مردم خبر داد و افزود: قصد برنامه ریزی برای اجرای صبحانه ای کاری با گروه های از قبیل معتمدان شهر، سرمایه گذاران و حتی مخالفان خود را داریم تا بتوانیم با هم نشینی با این افراد در جهت رفع مشکلات شهری تلاش کنیم.
 
وی دیدگاه هیئت رئیسه را ثبات مدیریت دانست در خصوص تغییر شهردار نیز گفت: تغییر شهردار جزو اختیارات شورا است اما ثبات مدیریتی به طور جدی در دستور کار شورا قرار دارد.
 
فیروزه با اشاره به اینکه شهردار شهر براساس برنامه هایی که به شورای شهر داده انتخاب شده وبراساس آن ها پیش می رود اعلام کرد: البته برنامه ثبات مدیریتی ما به معنای چشم پوشی نیست و تغییر شهردار‌در صورتی که وی از برنامه های خود دور شود بررسی می شود.
 
فیروزه همچنین با اشاره به هزینه هایی که مردم بابت ساخت مسکن باید به تامین اجتماعی بپردازند گفت: این بحث یک موضوع کشوری است که باید در سطح ملی بررسی شود اما در نشست هایی که با نمایندگان مجلس استان می گذاریم از آنان می خواهیم که این موضوع را در سطح کلان ملی در مجلس پیگیری کنند و به سبب محرومیت استان راه حلی برای آن بیابند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد درباره برخی موسسات مالی اعتباری بجنورد که سرمایه جذب شده مردم این شهر را در استان های دیگر صرف می کنند گفت: از این موسسات انتظار می رود از سرمایه ای که مردم به آنان می سپارند را صرف پروژه های همین استان کنند نه اینکه آن را به استان های بزرگتر برده و در آن جا سرمایه گذاری کنند.
 
وی درباره ساختمان سرمایه گذاری پدیده شاندیز نیز که در بجنورد تشکیل شده اظهارکرد: باید از مسئولان این پروژه کلان ملی به خاطربرنامه هایش تشکر کرد اما مذاکراتی با آن ها انجام می دهیم که سرمایه های مردم این استان را برای ساخت پروژه ای در این استان هزینه کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.