خط کشتیرانی PIL سرویس خود بین چین و خلیج فارس را گسترش می دهد
خط کشتیرانی سنگاپوری PIL، برای بهبود دسترسی به بازارهای کلیدی در خاورمیانه، علاوه بر بنادر جبل علی (امارات) و دمام (عربستان)، بندر حمد (قطر) را نیز به سرویس چین-خلیج فارس (GCS) خود اضافه کرده است.
![خط کشتیرانی PIL سرویس خود بین چین و خلیج فارس را گسترش می دهد](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/y7nkI5eCm1I3/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLCk6WccB-oNZ/%D8%AE%D8%B7+%DA%A9%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C+%DA%86%DB%8C%D9%86+-+%D8%B3%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1-+%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%AC+%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3.jpg)
خط کشتیرانی سنگاپوری PIL، برای بهبود دسترسی به بازارهای کلیدی در خاورمیانه، علاوه بر بنادر جبل علی (امارات) و دمام (عربستان)، بندر حمد (قطر) را نیز به سرویس چین-خلیج فارس (GCS) خود اضافه کرده است.
این سرویس در مسیر حرکت خود از چین به خاورمیانه به بندر سنگاپور نیز می رود.
به گزارش تین نیوز ، سرویس GCS که در قالب یک ائتلاف متشکل از ۷ کشتی با میانگین ظرفیت موثر ۴۰۰۰ تا ۵۲۰۰ تی ای یو ارائه می شود، از ۹ ژانویه ۲۰۲۳ از شانگهای کار خود را آغاز می کند.
آقای Tonnie Lim، مدیر ارشد بازرگانی PIL، گفت: ما در حال افزایش سرویس GCS برای گسترش حضور PIL در خاورمیانه و استفاده از پتانسیل رشد منطقه خاورمیانه هستیم و این بخشی از تلاش های PIL برای رفع نیازهای مشتریانش در سراسر جهان می باشد.
ما همچنین قصد داریم ارتباطات خود را از جنوب شرق آسیا تقویت کنیم و با این سرویس اختصاصی، PIL همچنان اتصال جهانی خود را از طریق دروازه کلیدی آسیایی سنگاپور به پوشش گسترده شبکه خود در خاورمیانه هدایت می کند.
مسیر این سرویس، شانگهای (چین) – نینگبو(چین) – نانشا (چین) – شکو (چین) - سنگاپور - جبل علی (امارات) – دمام (عربستان) – حمد (قطر) - سنگاپور – شانگهای میباشد.
منبع: en.portnews.ru