بازدید سایت : ۳۴۶۸۲

استقبال کشورهای اروپایی از مسیرهای ریلی برون مرزی

​مسیر ریلی «سه ملیتی» که در حال حاضر بین سه کشور بلژیک، هلند و آلمان در حال حرکت می باشد، پس از سال ها تأخیر آغاز به کار کرد.

تین نیوز

مسیر ریلی «سه ملیتی» که در حال حاضر بین سه کشور بلژیک، هلند و آلمان در حال حرکت می باشد، پس از سال ها تأخیر آغاز به کار کرد. سرویس RE18، با نام لیمکس، بین آخن در آلمان، ماستریخت در هلند و لیژ در بلژیک در حال حرکت است و توسط Arriva Nederlands با همکاری NS و NMBS اداره می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابرنیوز، راه اندازی قطار آلمان و بلژیک در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ آغاز شود و اپراتورها مجبور بودند قطار را با فناوری سیگنالینگ دیجیتال به روز کنند.

میشل کوزل، مدیر منطقه ای آریوا لیمبورگ، گفت: این نه تنها یک لحظه مهم برای حمل و نقل عمومی است، بلکه نمادی از همکاری بین المللی بشمار می رود. این قطار سه ملیتی نه تنها شهرها، بلکه مردم و فرهنگ ها را به هم متصل می کند. بیایید با هم آینده ای پایدار بسازیم که در آن سفر به آن سوی مرزها امری بدیهی است.

Arriva امیدوار بود در دسامبر 2018 عملیات خود را در بلژیک راه اندازی شود، اما اولین سرویس پس از بازسازی و تجهیز قطارهای FLIRT 3 EMU به فناوری سیگنالینگ دیجیتال ETCS برای مطابقت با مقررات بلژیک، به تاخیر انداخت.

این شرکت پس از آن با پروسه صدور مجوز طولانی تر از حد انتظار، برای قطارهای به روزرسانی شده، مواجه بود، که منجر به تأخیر دیگری پس از پایان مهلت دسامبر ۲۰۲۳ شد.

بدتر از همه، مراسم افتتاحیه برنامه ریزی شده در ۹ ژوئن بود که بارندگی شدید باعث آسیب به مسیر ریلی بین هلند و بلژیک شد که پس از تعمیر آن، ۳۰ ژوئن مراسم برگزار گردید.

در حال حاضر یک بلیت بین المللی توسط Arriva با قیمت 21.70 یورو ارائه می شود، اما مذاکرات در مورد یک سیستم فروش بلیت یکپارچه ادامه دارد و مسافران ممکن است مجبور باشند هنگام سفر در بلژیک بلیط جداگانه تهیه کنند.

این سرویس جدید نشان دهنده استقبال اروپا از مسیرهای قطار برون مرزی در سال های اخیر به عنوان جایگزین پایدارتر برای سفرهای جاده ای و هوایی و به دنبال مسیرهای مشابه بین فرانسه و سوئیس و ساخت وساز در حال انجام پروژه ریل بالتیکا است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.