بازدید سایت : ۸۹۰۷۵

اوج گیری خطوط هوایی آسیا

خطوط هوایی آسیا اقیانوسیه در ماه ژوئن شاهد ترافیک قوی بین المللی مسافر و بار هستند.

اوج گیری خطوط هوایی آسیا
تین نیوز

خطوط هوایی آسیا اقیانوسیه در ماه ژوئن شاهد ترافیک قوی بین المللی مسافر و بار هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، خطوط هوایی آسیا اقیانوسیه از تقاضای سفرهای بین المللی تابستانی بالایی برخوردار شده اند. همچنین به دلیل فعالیت تجارت الکترونیک و مسائل امنیتی تاثیرگذار بر کشتیرانی دریای سرخ در بخش محموله ای نیز شاهد رشد هستند.

در ماه ژوئن، حمل و نقل بین المللی مسافر در منطقه با جهش ۲۱ درصدی به ۲۸.۹ میلیون رسید، ترافیک هوایی که بر اساس کیلومترهای مسافری یا RPK های درآمدی است ۲۳.۸ درصد افزایش یافت. ضریب بار مسافر با ۰.۲ درصد کاهش به ۸۲ درصد رسید.

سابها منون، مدیر کل اتحادیه خطوط هوایی آسیا-اقیانوسیه (AAPA) اظهار کرد شرکت های هواپیمایی آسیایی شاهد رشد ترافیک قوی همراه با گسترش فعالیت های اقتصادی جهانی و بهبود ارتباطات در منطقه و در سطح جهانی هستند.

به طور خلاصه، در نیمه اول سال، خطوط هوایی منطقه در مجموع ۱۷۳ میلیون مسافر بین المللی جابه جا کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

محموله های هوایی بین المللی نیز در ماه ژوئن عملکرد خوبی داشتند و تقاضا برحسب تن بار یا FTK ها ۱۶.۴ درصد جهش کرد. فاکتورهای بار بین المللی با ۲ واحد درصد افزایش به ۶۲.۸ درصد رسید.

سابها منون بیان کرد صادرات بیشتر و وضعیت امنیتی در دریای سرخ که مسیر اصلی کشتیرانی را پیچیده کرده است، به حجم حمل و نقل هوایی کمک کرده است.

منون می گوید بازارهای بین المللی مسافری هوایی و باری در نیمه دوم سال به دلیل حرکت مثبت پایدار در اقتصاد جهانی، علیرغم برخی عدم قطعیت ها در چشم انداز ژئوپلیتیک، برای رشد بیشتر در نیمه دوم سال آماده هستند.

بیزنس گزارش کرد، افزایش خدمات به مقاصد جدید و موجود، تقاضای سفر را بیشتر افزایش می دهد و انتظار می رود حجم ترافیک تا پایان سال به سطح قبل از همه گیری بازگردد. در همین حال، شرکت های حمل ونقل منطقه همچنان بر عملیات ایمن و پایدار متمرکز هستند و در عین حال کارایی هزینه را حفظ می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.