بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

نظارت مستمر بر فعالیت تاکسی های درون شهری تکاب ضروری است

فرماندار تکاب گفت: نظارت مستمر بر فعالیت تاکسی های درون شهری این شهرستان ضروری است و باید شهرداری در این زمینه جدی تر اقدام کند.

نظارت مستمر بر فعالیت تاکسی های درون شهری تکاب ضروری است
تین نیوز

فرماندار تکاب گفت: نظارت مستمر بر فعالیت تاکسی های درون شهری این شهرستان ضروری است و باید شهرداری در این زمینه جدی تر اقدام کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، علی مکرمی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک تکاب افزود: فعالیت تاکسی های شهری تکاب باید به گونه ای باشد که ساکنان تمام مناطق و خیابان ها و کمربندی های شهر بتوانند از خدمات آنها استفاده کنند و در هیچ منطقه ای کمبود تاکسی شهری وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: شهرداری تکاب باید بر فعالیت تاکسی های شهری نظارت بیشتری اعمال کند و از کم کاری و تراکم تردد در خیابان های اصلی، نبود تاکسی در خیابان های فرعی و کمربندی و تداخل فعالیت تاکسی های شهری با ناوگان حمل و نقل روستایی جلوگیری کند.

فرماندار تکاب اظهار داشت: یک طرفه بودن برخی از خیابان های این شهر نباید دلیلی بر عدم فعالیت تاکسی ها در سایر خیابان ها باشد و تمام شهروندان باید به ناوگان تاکسی رانی دسترسی داشته باشند.

مکرمی ادامه داد: روان سازی ترافیک شهری نیازمند فرهنگ سازی و آموزش در سطح شهر است و باید شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی در این زمینه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت گشت های مشترک پلیس راه و راهداری در جاده ها باید افزایش یابد، گفت: ادارات عضو شورای ترافیک مصوبه های این شورا را به دقت اجرا کرده و در زمینه بهبود وضعیت ترافیک شهری جدی تر عمل کنند.

مکرمی افزود: تعامل و هماهنگی بین بخشی ادارات عضو شورای ترافیک برای تسهیل تردد و بهبود وضعیت حمل و نقل دورن شهری و جاده ای در تکاب ضروری است.

تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 45 هزار نفر از جمعیت آن در مناطق شهری سکونت دارند.

هم اینک 150 دستگاه تاکسی شهری در جابجایی مسافر در این شهر فعالیت می کند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.