بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

تصادف اتوبوس مسافربری با کامیون در اصفهان

رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک کامیون کشنده دانگ فنگ و مجروحیت 8 نفر از مسافران اتوبوس خبر داد.

تصادف اتوبوس مسافربری با کامیون در اصفهان
تین نیوز

رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک کامیون کشنده دانگ فنگ و مجروحیت 8 نفر از مسافران اتوبوس خبر داد.

 سرهنگ حسین پورقیصری گفت: ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز (26 دی ماه) ماموران پلیس راه "اصفهان-کاشان" از برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک کامیون کشنده دانگ فنگ در آزادراه امیرکبیر مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این خودرو از استان فارس به سمت تهران در حرکت بود، بیان داشت: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی 8 نفر از مسافران اتوبوس مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ پورقیصری بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای عدم توجه به جلو توسط راننده اتوبوس و برخورد با کامیون دانگ فنگ اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از حوادث رانندگی به علت عدم توجه به جلو ، عجله و شتاب و رانندگی با خستگی و خواب آلودگی اتفاق می‌افتد که از رانندگان مخصوصاً رانندگانی که در عرصه حمل و نقل بار و مسافر فعالیت می‌کنند درخواست می‌شود قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ و جبران ناپذیر جاده‌ای نباشیم.

منبع: خبرگذاری برنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.