بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ انتقاد از عملکرد پلیس‌راهور در جلوگیری از تصادفات

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی وقوع تصادفات جاده‌ای را مستقل از تحریم‌ها برشمرد و گفتدر صورتی که استانداردها اجرا شود تصادفی نیز رخ نخواهد داد.

انتقاد از عملکرد پلیس‌راهور در جلوگیری از تصادفات
تین نیوز

نماینده مردم اصفهان در مجلس وقوع تصادفات جاده‌ای را به دلیل اجرایی نشدن استانداردها دانست و گفت:وقوع تصادف چه در داخل شهر و چه در جاده‌ها را نمی‌توان پذیرفت چون اگر ملاک‌ها و استانداردها رعایت شود تصادفی رخ نخواهد داد.

به گزارش تین‌نیوز، حیدرعلی عابدی گفت:  نظارت کافی بر فعالیت شرکت‌های اتوبوس‌رانی وجود ندارد. به‌طور مثال به هر راننده‌ای برای  انتقال دانش آموزان نمی‌شود اعتماد کرد.

آبادی گفت:  اگر با شرکت‌های مسافربری قراردادی جهت اجاره اتوبوس هم منعقد شود  نمی‌توان به نظارت کافی و لازم  از سوی شرکت مزبور اطمینان داشت

به گزارش ایسنا او درباره عملکرد سازمان راهداری گفت: نظارت بر مسافربری‌ها و باربری‌ها به عهده شرکت‌ها و نظارت بر شرکت‌های حمل‌ونقلی نیز به عهده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

او گفت: در حال حاضر بسیاری از تصادفاتی که منجر به چپ شدن اتوبوس می‌شود یا به دلیل خسته بودن راننده است و یا راننده اتوبوس شرایط راننده بودن را از اول نداشته است.

عابدی درباره عملکرد پلیس راهور گفت: راهور ناجا در جلوگیری از تخلفات عملکرد قابل قبولی ندارد.

او در ادامه گفت: مثلاً قوانین درباره موتورسیکلت‌سوارها به‌خوبی اجرا نمی‌شود و گویی برای این دسته از وسیله نقلیه قانون خاصی اجرا نمی‌شود.

عابدی گفت: موتورسوارها   30ثانیه پشت چراغ‌خطر  موتورسوار نمی‌ایستد و این در حالی است که سه الی چهار مأمور راهنمایی و راهور ایستاده‌اند.

او در خصوص علل سوانح  و حوادث حمل‌ونقل هوایی گفت: علاوه بر موضوع مدیریت؛ موضوع تحریم‌ها نیز مؤثر است.

عابدی تأکید کرد: فناوری حاضر فرودگاه‌ها و هواپیماهای کشور حداقل مربوط به  30 سال پیش است که با توجه به امضای برجام منعقد شدند ناوگان هر چه سریع‌تر باید مجهز و نوسازی شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.