بازدید سایت : ۴۳۸۳۹

بازار داغ سلفی با رئیس جمهور منتخب در بهارستان

امروز در حالی جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بعد از حدود ۳ هفته تعطیلی، تشکیل شد که مجلس میزبان رئیس جمهور منتخب بود.

بازار داغ سلفی با رئیس جمهور منتخب در بهارستان
تین نیوز

امروز در حالی جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بعد از حدود ۳ هفته تعطیلی، تشکیل شد که مجلس میزبان رئیس جمهور منتخب بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در جلسه علنی امروز مجلس حاضر شد و از همان ابتدای شروع جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بر روی صندلی نمایندگی خود نشسته بود و تعدادی از نمایندگان دور او جمع شده بودند.

در ابتدای جلسه، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نطق پیش از دستوری داشت که بخشی از آن به کاهش مشارکت در انتخابات مربوط بود؛ رئیس مجلس بر لزوم برطرف کردن دلایل کاهش مشارکت تاکید داشت.

قالیباف در پایان نطق خود ضمن خیرمقدم به رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: آقای پزشکیان با سابقه ای بیش از چهار دوره نمایندگی، فرزند مجلس است این که امروز ایشان در صحن مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده، ما هم مطلع نبودیم و اکنون متوجه حضورشان شدیم.

قالیباف حتی گفت که پزشکیان بنای جدیدی در تعارف های پروتکلی و تشریفاتی گذاشته که خوب هم است و با همین رفتارهای انقلاب سازگار است.

سلفی با رئیس جمهور1

سپس پزشکیان با دعوت قالیباف پشت تریبون مجلس شورای اسلامی رفت و گفت قرار نبود که در مجلس صحبت کنم امروز به مجلس آمدم تا سلامی کرده و تشکر کنم.

پزشکیان در نهایت تاکید کرد که تمامی تلاشش برای پاسخگویی به مردم است منتها نمی توان مشکلات را با اختلاف و دعوا حل کرد. او ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم، مجلس شورای اسلامی و مسئولان بتوان مشکلات را رفع کرد.

محمدباقر قالیباف اظهار کرد: ان شاءالله بتوان با این حضور بی تکلف رئیس جمهور منتخب، کارها را پیش برد و مشکلات مردم را به دور از تشریفات و با کمک مجلس شورای اسلامی و دولت پیش برد البته که آیین نامه و مقررات هم جای خود دارد.

سلفی با رئیس جمهور2

بعد از اتمام صحبت های پزشکیان، نمایندگان دور او جمع شده و پزشکیان با همراهی تعداد دیگری از نمایندگان در کنار صندلی های نمایندگان حاضر شد و با آنها خوش و بش کرد.

پزشکیان که پیش از این نماینده تبریز در مجلس دوازدهم بود، با همراهی نمایندگان دیگر بر روی صندلی سبز خود نشست و نمایندگان با او صحبت، خوش و بش و روبوسی می کردند.

نکته قابل توجه فیلم گرفتن و عکس یادگاری نمایندگان با رئیس جمهور منتخب بود که در پایان جلسه تبدیل به سلفی های متعدد نمایندگان با مسعود پزشکیان شده بود تا جایی که جلسه مجلس شورای اسلامی زودتر از موعد برای دیدار با رهبری به پایان رسید ولی همچنان نمایندگان دور پزشکیان جمع شده و با او عکس می گرفتند.

سلفی با رئیس جمهور3

 

دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بررسی گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی درباره طرح اصلاح ماده ۳۸ آیین نامه در خصوص تغییر در تعداد اعضای کمیسیون ها بود که مجلس وارد بررسی کلیات آن شد منتها بررسی ها به اتمام نرسید و ادامه بررسی به جلسه بعدی موکول شد؛ در خلال بررسی کلیات محمد رضا صباغیان نماینده مهریز و بافق ضمن خیرمقدم به رئیس جمهور منتخب گفت که آقای پزشکیان بدون تکلف به مجلس شورای اسلامی آمدند.

علیرضا سلیمی نماینده تهران هم ابراز امیدواری کرد که پزشکیان در انجام مسئولیت خود موفق باشد.

رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول هم ابراز امیدواری کرد که بتوان با همدلی امورات کشور را پیش برد چرا که موفقیت ایشان موفقیت نظام است.

در نهایت جلسه مجلس شورای اسلامی برای دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز به کار دوره دوازدهم، ساعت ۹ به پایان رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.