بازدید سایت : ۱۷۹۲۷۴

پزشکیان: افرادی پرادعا تربیت کردیم که چشم دیدن رقیب خود را ندارند/ هر کسی را با یک بهانه کنار گذاشتیم تا خودمان رئیس بشویم

پزشکیان: آدم هایی ترتیب می کنیم پرادعا که می گویند ما نخبه هستیم اما حاضر نیستند با دو نفر کنار هم کار کنند؛ چشم دیدن رقیب خود را ندارند.

پزشکیان: افرادی پرادعا تربیت کردیم که چشم دیدن رقیب خود را ندارند/ هر کسی را با یک بهانه کنار گذاشتیم تا خودمان رئیس بشویم
تین نیوز |

پزشکیان با تاکید بر اینکه ما بر رفتار انسانی در مدیریت ها کم توجه هستیم، گفت: آدم هایی ترتیب می کنیم پرادعا که می گویند ما نخبه هستیم اما حاضر نیستند با دو نفر کنار هم کار کنند؛ چشم دیدن رقیب خود را ندارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، مسعود پزشکیان در جشنواره تعاونی های برتر کشور، اظهار کرد: اینکه ۲۰ سال است حرف زدیم ولی به جایی نرسیدیم مشکل چیست؟ چرا در مواردی خوب و در مواردی بد هستیم؟ چطور می توانیم این تجربه را منتقل کنیم؟

پزشکیان افزود: من رئیس دانشگاه بودم و فکر می کردم مدیر کسی است که پول بیاورد و خرج کند. به مدیران بالادست گفتم به ما پول دهند و گفتند ۴۰ یا ۶۰ میلیون می دهیم که بعد از چند ماه تلاش ۴ میلیون پول دادند و خیلی به من برخورد و فکر کردم از آنان چشم پوشی کنم و کار را خودم و با مشارکت مردم پیش ببرم که به ساخت ۶۰۰ خانه بهداشت رسید.

وی اظهار کرد: ما اگر بتوانیم وحدت کنیم و مشارکت مردم را جلب کنیم موفق می شویم. جنگ با پول دولت و لشکر و ارتش به جایی می رسید؟ مردم بودند که اداره کردند و با رفتن همین مردم عادی به جبهه ها توانستیم از وجب به وجب خاک این کشور دفاع کنیم. امروز در آب و برق و گاز مشکل داریم اما دائم مشکل را به گردن دیگری می اندازیم.

رئیس جمهوری یادآور شد: اگر یک جامعه تقوا داشته باشد، بی آب و بی کشت نمی ماند. مشکل ما از اختلافات است که باید آن ها را حل کنیم. اگر ستایش می کنیم غیر از خدا کسی را ستایش نکنیم و اگر قرار است نقد کنیم خودمان را نقد کنیم. مشکل خود ما هستیم نه کسی دیگر.

وی گفت: برخورد ما با مردم و مشتری به آمریکا و تحریم ها ربط دارد؟ اگر به آن کسی که به من رجوع می کند که خدمات مختلف بهداشتی و درمانی و آموزشی و دیگر موارد را به او بدهم اما من درست رفتار نکنم، این به تحریم ها مربوط است؟

پزشکیان ادامه داد: کسانی که سر کار می گذاریم و به آنان پست می دهیم بر اساس توازن و عدالت و شایستگی است؟ اگر به نخبگان و کارشناسان احترام بگذاریم آیا به اینجا که امروز هستیم می رسیدیم؟ نه. به یکی گفتیم تو از خارج آمدی به دیگری گفتیم با فلانی دوست هستی و هر کسی را با یک بهانه کنار گذاشتیم تا خودمان رئیس بشویم.

رئیس جمهوری تصریح کرد: آموزش تئوری صرف نیست. در خارج از کشور صرفاً به نمره کاری ندارند بلکه کافی است که یک توصیه انسانی درباره او وجود داشته باشد و یا یک گزارش از رفتار غیرانسانی وی وجود داشته باشد. دیگر در هیچکدام از سازمان ها امکان حضور ندارد.

پزشکیان با تاکید بر اینکه ما بر رفتار انسانی در مدیریت ها کم توجه هستیم، تصریح کرد: آدم هایی ترتیب می کنیم پرادعا که می گویند ما نخبه هستیم اما حاضر نیستند با دو نفر کنار هم کار کنند؛ چشم دیدن رقیب خود را ندارند.

وی افزود: کارها تیمی باید انجام شود. ما آماده ایم به کسانی که حاضرند با یک باور در مسیر تعاونی ها عمل کنند کمک کنیم و مجوز دهیم. ما بعد از اینکه عمل کردیم گزارش می دهیم که در بخش تعاونی چه اقداماتی انجام دادیم و اگر هم در زمینه اداری و مجوزها مشکلی برای فعالان این بخش وجود داشته باشد، آن را حل می کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.